ik ook niet, hier vieren we geen carnaval.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Nee, ik heb er niet zoveel mee, denk ik. Iig nooit de verleiding gevoeld carnaval te proberen.
waar hebben we die nodig??quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Marrije het volgende:
De chocolademelk en popcorn zijn al bijna op
jij had gewoon al een voorgevoelquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
los daarvan, ik zat écht aan de warme chocolademelk met popcorn
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef blomst het volgende:
Even wat eten, en dan een fotoopdrachtje.
Helaas moet het weer gratis
een ijsmakkerij.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?
Fan!En blijf!
En die popcorn van Dementor blief je niet natuurlijk. Eet smakelijk Fann.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,ja maar ik ga nu effe etenben gelijk bekaf.........
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.quote:
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.
Mijn ouders hebben een hele dure camera gekocht met spiegelmoeilijke dingen erop. Natuurlijk snappen ze er geen kont van maar ik mag hem wel mee op vakantie. Ga ik eens oefenen.
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?
kun je er in je vakantie mooi mee spelenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
kun je er in je vakantie mooi mee spelen
je klote camera zou ik ook meenemen, voor het geval je niet uit de boekjes komt
Beetje. van de instellingen dan, wat een goede of slechte DSLR weet ik niet, volgens mij zijn ze allemaal wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |