quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
De samenvatting:
[ afbeelding ]
Dit was mijn OP.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Kwam pas na 6 minuten achter dat ik de lapo had en het topic vol was, wist niet zo snel een
keek een aantal keren of er al een nieuwe open was. Sorry. Bedankt Gert.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al. Veel plezier 2 deuren verderop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Ja we zaten hier met z'n allen maar te wachten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Pak haar koffers alvast in en zet die van jou vast klaar in de gang.
Owjee, het is wakker.....quote:
OPA!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, het is wakker.....
Die jeugd van tegenwoordig ook.
Kunnen niet tegen laat gaan slapen.
En weten niet dat na 12:00 de middag is aangebroken.
Waar moet het heen met deze wereld?
dus het is de schuld van het bandje dat jij nu met een kater rond loopt???quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:00 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh!![]()
Beetje kater van gister. Er zou een bandje zijn, maar die kwamen dus niet. Ze dachten dat ze pas om 22.00 uur hoefden te spelen. Bazin over de zeik, die jongens met de staart tussen de benen weer weg.
En ja, toen zijn we maar gaan zuup'n.
Heb je er geen 1 bewaard voor Heidi?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lekker vond, maar ik heb net 2 Hollandse nieuwe weggewerkt.
Wat is 't geworden, cum to me part XIII?quote:
Dierenbeul, hij lust geen vis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je er geen 1 bewaard voor Heidi?
Ehh, ja. Heb wel braaf een appelsapje gedronken voor ik op de fiets stapte. En waar ik op m'n plaat ben gegaan heb ik heel voorzichtig gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef blomst het volgende:
[..]
dus het is de schuld van het bandje dat jij nu met een kater rond loopt???
Zelfs zonder foto is dit al een topickiller. Al meer dan 10 minuten geen reactie meer hier sinds je hebt geschreven over een nieuw kapsel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Mooi nieuw kapsel. Spullen pakken en naar Mokum enzo.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ehh, ja. Heb wel braaf een appelsapje gedronken voor ik op de fiets stapte. En waar ik op m'n plaat ben gegaan heb ik heel voorzichtig gedaan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs zonder foto is dit al een topickiller. Al meer dan 10 minuten geen reactie meer hier sinds je hebt geschreven over een nieuw kapsel.
Ik zal als uitzondering jouw PM aan mij maar plaatsen dan met het resultaat van de kapper....
[ afbeelding ]
Ja, en de kater is ook grotendeels zoek na een flink boerenontbijt. Eh, een ontbijt waarvan je gaat boeren. Een half bruin brood en een liter melkquote:
Zo, ff aan de drugs.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
Zo, ff aan de thee.
*reageert uiterst enthousiastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:01 schreef dieenebart het volgende:
Zo zo. ff lekker reageren met z'n allen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
@Fan: Ja daaag, je komt maar gewoon weer hier posten!
Ja prima! Ik zit te sms'en met moeders, die zit in de Sinaï woestijn, op een kameel. Ik wacht nog op de foto'squote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
*reageert uiterst enthousiast![]()
sorry broger, zat te schaken tegen de comp. en had kkk-radio opstaan.
alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |