Heeft hij z'n team niet opgeheven?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:56 schreef Wackyduck het volgende:
You are challenging 1 teams
Nederland FC mastars (VII) at Mirax Kuip 25-02-2009 17:05
Heb ik weer zo een figuur die niet accepteert...
Dan zou je hem niet kunnen uitdagen. Je zou wel naar zijn logins kunnen kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Heeft hij z'n team niet opgeheven?
Het is pas zaterdagochtend, wacht nog even geduldig tot morgenavond. Je hebt zo een friendly geregeld mocht het niet lukken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:56 schreef Wackyduck het volgende:
Vorige week moest ik ook tegen hem hij had mijn uitnodiging ook niet geacepteerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is pas zaterdagochtend, wacht nog even geduldig tot morgenavond. Je hebt zo een friendly geregeld mocht het niet lukken.
Dat snap ik dan niet, dat mensen zich inschrijven voor de FOK cup en dan gelijk al niet accepteren...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Vorige week moest ik ook tegen hem hij had mijn uitnodiging ook niet geacepteerd
ingame PMquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:56 schreef Wackyduck het volgende:
Dat heeft weinig zin als hij één keer per week inlogt.quote:
Nooit geschoten is altijd mis..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als hij één keer per week inlogt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik mag na twaalf een friendly regelen als m'n uitdaging niet geaccepteerd wordt toch?
Ik heb donderdag een uitdaging verstuurd, helaas is Gorbakalaznikovskiy sinds woensdagochtend niet meer online geweest.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef MrMoon het volgende:
Ook deze speelronde zijn er weer 2 WO's. Graag willen we weten wie de WO bij Gorbakalaznikovskiy - Landgraaf Calcio heeft veroorzaakt. Dit ivm het toekennen van de WO.
oke.. das duidelijk..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een uitdaging verstuurd, helaas is Gorbakalaznikovskiy sinds woensdagochtend niet meer online geweest.
VK een WO veroorzaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een uitdaging verstuurd, helaas is Gorbakalaznikovskiy sinds woensdagochtend niet meer online geweest.
quote:
Ach als je er op maandagmiddag achter komt als lid van de organisatie ben je ook niet echt scherpquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
Pff.., er op dinsdagavond achter komen dat het vorige topic op zaterdag volgepost is
idd.. doe er es wat aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als je er op maandagmiddag achter komt als lid van de organisatie ben je ook niet echt scherp
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Ruudt het volgende:
0-10 verloren van nicker100 met z'n A-team van +200 hatstats, hij zal wel gedacht hebben dat de wedstrijd vanavond pas was.
dit is niet zo prettig voor mij..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Ruudt het volgende:
0-10 verloren van nicker100 met z'n A-team van +200 hatstats, hij zal wel gedacht hebben dat de wedstrijd vanavond pas was.
010quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Ruudt het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik wilde net m'n opstelling gaan maken
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik wilde net m'n opstelling gaan maken
en inmiddels 2 - 2 door een kopbal uit een corner en een penalty.. benieuwd of er nog gewone doelpunten gaan komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zelf 0 - 2 achter door 2 vrije trappen..
quote:F.C. Gokwerk - RKDEO 6 - 1
90 minuten: AFGELOPEN
quote:HatStats 153 - 100
Sorry voor de blessurequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
4-0 achter.Ik lig er nu al uit.
En dat is numero 5.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Speler van Foetre eruit geschopt. En die moest richting ziekenhuis...
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
ADO'67 (V) in Home of a Fok!-Cup Champion 04-03-2009 17:05
ach boeiequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Speler van Foetre eruit geschopt. En die moest richting ziekenhuis...
vooruitziende blikquote:
quote:Do hast 1 útdagings iepen stean
Gorbakalaznikovskiy (VI) op De Aanhouder Wint Arena 04-03-2009 17:05
je eigen stadion is niet bepaald neutraal terreinquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bacardi Boys (VII) in jouw stadion 04-03-2009 17:05 (6/38)
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland FC Vorst (VI) in Home of a Fok!-Cup Champion 04-03-2009 17:05 (6/38)
Als je maar weet dat de wedstrijd tussen ADO en mijn team op het hoofdveld gespeeld wordt. Jullie spelen maar op het trainingsveld...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Een saaie 0-0 tegen Vullie vanmiddag...
[..]
ik heb weinig spelers voor mijn b-team vind het hebben van teveel spelers zonde en heb eigenlijk nog geen echte reserves voor mijn a speler, enige verschil op dit moment tussen mijn a en b team zijn mijn 3 middenveldersquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zei nog dat ik met een uber B team zou spelenStelt ie volgens mij zn halve A team op.
![]()
Nouja het kan niet altijd feest zijn.![]()
Zolang we maar niet vertellen dat dit duel een 'fix' wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en inmiddels 2 - 2 door een kopbal uit een corner en een penalty.. benieuwd of er nog gewone doelpunten gaan komen![]()
Bah, nu moet ik nog vol aan de bak ook ipv een WO en een nieuw vlaggetjequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
sorry voor de wo
voor de volgende week heb ik iig geaccepteerd
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de wedstrijd tussen ADO en mijn team op het hoofdveld gespeeld wordt. Jullie spelen maar op het trainingsveld...
Zo heb ik een aantal waailappen uit mn jeugd gepromoveerd in de afgelopen maanden en die spelen voor weinig loon in mn B team. Maar zoals ik al zei Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
ik heb weinig spelers voor mijn b-team vind het hebben van teveel spelers zonde en heb eigenlijk nog geen echte reserves voor mijn a speler, enige verschil op dit moment tussen mijn a en b team zijn mijn 3 middenvelders
MrMoon die wat fixed met een ajaxietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef Angelob het volgende:
[..]
Zolang we maar niet vertellen dat dit duel een 'fix' was
En dat ondanks dat ik veel meer hatstats had, mazzelaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Een saaie 0-0 tegen Vullie vanmiddag...
[..]
En je had alle kansen! Alleen mijn mid was sterker...maar niet veelquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat ondanks dat ik veel meer hatstats had, mazzelaar
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef borisz het volgende:
Mijn B team was niet bepaald sterk. 7-1 verloren .
Ik zal zo accepteren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:56 schreef Xummon het volgende:
Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
De Elf van Droppert (IX) in Wietse Kranenbarg Stadion
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland flutbroekjes (VI) in Imperium Noviomagense 04-03-2009 17:05
psst.....dan moet je dat lijstje kopieren, en vooral niet quoten. anders worden ze boos.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
Geregeld!
De Elf Eenden (IX) in Akris Nijmegen Arena 04-03-2009 17:05
leraar Nederlands?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
psst.....dan moet je dat lijstje kopieren, en vooral niet quoten. anders worden ze boos hebben ze er veel werk van... en het is al werk genoeg...
Psst, dan doen ze het maar lekker zelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
psst.....dan moet je dat lijstje kopieren, en vooral niet quoten. anders worden ze boos.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Psst, dan doen ze het maar lekker zelf
Gewoon het excel bestand opsturen en dan komt het goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs is er op de website nog ruimte voor de Fok!Cup? Dan kunnen daar ook de uitslagen komen te staan.. aangezien anders het plaatje te lang gaat worden.. dan kunnen ze die zelf opzoeken..
heet jij ook al Gijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon het excel bestand opsturen en dan komt het goed.
Als het goed is, kun je het op de site uploaden, maar ik wacht liever op Gijs_ zelf om je daar de gegevens van te geven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heet jij ook al Gijs![]()
maare heb jij zn mailadres dan? PM of MSN dat dan maar even
is primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je het op de site uploaden, maar ik wacht liever op Gijs_ zelf om je daar de gegevens van te geven.
Nee, gewoon professioneel taalzeikerd;)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leraar Nederlands?![]()
maar goed ach iedereen snapt het wel, dus ik pas het niet aan..
Ruimte is er sowieso wel... ik zal morgen eens kijken! Jullie werken nu met excel bestandjes die zelf de stand bijwerken neem ik aan? Ik heb nog wel een script liggen die dat ook kan, maar die werkt erg omslachtig... maar ik zal er morgen even naar kijken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs is er op de website nog ruimte voor de Fok!Cup? Dan kunnen daar ook de uitslagen komen te staan.. aangezien anders het plaatje te lang gaat worden.. dan kunnen ze die zelf opzoeken..
Sollyquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef Re het volgende:
hmmmm 0-3 dus en mijn reserve middenvelder voor +4 aan de kant
bagger![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De site is nu echt een goede toevoeging voor fed...
Ik heb een linkje ook al aan de OP toegevoegd in Wiki.
Klopt. Maar nu helemaal met de FOK!cup erbij op deze manier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?![]()
En het mooie hiervan is dat als het goed de Organisatie zelf de eindstanden kan invoeren en verder alles vanzelf gaat... dus als het goed is scheelt het iedereen uiteindelijk ook nog werk!
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Ja, die kreeg ik de eerste keer ook, toen ik doorklikte niet meer en toen ik hem 'terug wou' om te kijken wat het was kon ik hem niet meer vinden! Maar zal er nog naar kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948
topquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
FC Biforst uitgedaagd, als je de volgende keer de moeite neemt om bij iemand te kijken op de homepage, klik dan gewoon even op de "Daag Uit" knopZoveel moeite is het niet,
Hehehe, maakt verder ook niet uit, maar vond het zo vreemd dat je wel al donderdag aan het kijken was maar niet uitdagenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkZal het onthouden!
Had het niet gedaan omdat het voor de organisatie nog wel eens vervelend kan zijn bij het verwerken van de eindstanden, dan moet je daar ook nog je aandacht bij houden als alles door elkaar staat....![]()
eehhhm morgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn Champions Poule update komt vandaag!
Actiesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer nodig zie ik met die geniale site
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef Clesar03 het volgende:
Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
quote:
Wanneer ga je door naar de volgende ronde?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens as woensdag mn doorgang naar de volgende ronde veiligstellen
quote:Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam Geregeld
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
en waarom ben je verbaasdquote:
i'm still waitingquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Ik zal zo accepteren.
Gister trouwens heerlijk met 4-0 gewonnen in een nieuw gebouwde 4-5-1 opstelling. Vervolgens een Hattrick van mijn spits
wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
ik ook. Maar hij is zeker goedquote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezig![]()
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Als je me een uitleg wil pmen kan ik t de komende week zelf uppen
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Geniaal thx!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Keep on dreamingquote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Hoop toch stiekem wel dat ik van Fritz ga winnenHeb een paar leuke wissels klaarstaan mocht het al vroeg in de soep lopen
Je gunt me ook niets hequote:
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:31 schreef Happel het volgende:
Weer een geluk dat ik vrij ben, anders was ik het gewoon vergeten.
Iddquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..
Yup.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Flappekz het volgende:
Dus de nummers 4 uit de Championnenpouls zijn klaar na de eerste ronde?
ja we wilden het in ieder geval duidelijk hebben voor de laatste speelronde.. dan kunnen mensen nog met hun a-team gaan spelen als ze moeten strijden voor de 2de plek (of de 3de plek in de Champions Fok!Cup)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
Super, puntjes voor de organisatie!![]()
En niet alleen omdat ik nu al zeker ben van de 2de ronde
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
En ik heb 'de streepjes' in de poules op de site ter verduidelijking al even aangepast!
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja we wilden het in ieder geval duidelijk hebben voor de laatste speelronde.. dan kunnen mensen nog met hun a-team gaan spelen als ze moeten strijden voor de 2de plek of de 3de plek (in de Champions Fok!Cup)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!
Dat kon je sowieso al..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Precies! Ik kan nu ook gerust met m'n b-team gaan spelen
hmmz jullie hebben in het buitenland gespeeld? De regel was dat er verplicht in Nederland gespeeld moest worden.. anders WO..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef rompompom het volgende:
Hmm, vergeten om de opstelling tegen Foetre aan te vullen; ik had op aankopen gerekend. 10-0 verloren met een taktisch matige 3-3-2 opstelling..
Maar hij speelde met z'n A-team..
Ja sorry was vergeten opstelling te makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef rompompom het volgende:
Hmm, vergeten om de opstelling tegen Foetre aan te vullen; ik had op aankopen gerekend. 10-0 verloren met een taktisch matige 3-3-2 opstelling..
Maar hij speelde met z'n A-team..
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz jullie hebben in het buitenland gespeeld? De regel was dat er verplicht in Nederland gespeeld moest worden.. anders WO..
dat beslis ik niet alleen.. ik zit niet in mn eentje in de organisatie.. dus dat moet ik even met je grote vriend overleggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaakt![]()
Maar hij is niet later dan de andere wedstrijden gespeeld dus is het dan nog een WO?
Dan weet ik de uitslag alquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat beslis ik niet alleen.. ik zit niet in mn eentje in de organisatie.. dus dat moet ik even met je grote vriend overleggen
Aangezien het van te voren in de regels stond is het officieel een WO. Aangezien de wedstrijd al gespeeld is willen we er geen WO van maken maar het volgende voorstellen:quote:
Gelukkig heb jij daar over niets te vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind gewoon dat de 10-0 uitslag telt.
Dan ben ik tenminste zeker van mijn plaats in de 2e ronde van de Champions FOK!cup...
Voor mij ni ik train namelijk niksquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef Flappekz het volgende:
Zonde, veel trainingsverlies rpp & foetre
tsja.. helaas voor jou zit je niet in de organisatiequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind gewoon dat de 10-0 uitslag telt.
Dan ben ik tenminste zeker van mijn plaats in de 2e ronde van de Champions FOK!cup...
Het blijft jammer van die 10-0quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja.. helaas voor jou zit je niet in de organisatie
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
Van mij hoeft-ie niet per sé overgespeeld hoor. Ik heb zelf ook zitten suffen en me niet gerealiseerd dat het niet in Nederland was. Maar goed, de organisatie beslist. Ik zie de uitdaging wel tegemoet, Foetre.
Qua training valt het gelukkig mee, Flap. De plekken waren anders opgevuld door mensen die al training hebben gehad deze week; ik ben nog op zoek naar nieuwe trainees..
quote:
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaakt![]()
Maar hij is niet later dan de andere wedstrijden gespeeld dus is het dan nog een WO?
Voor mij ook niet 10-0 is beter want dan ben ik door.Ik tikte trouwens gewoon een id in en je ziet geloof ik niet dat het in het buitenland is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
Van mij hoeft-ie niet per sé overgespeeld hoor. Ik heb zelf ook zitten suffen en me niet gerealiseerd dat het niet in Nederland was. Maar goed, de organisatie beslist. Ik zie de uitdaging wel tegemoet, Foetre.
Qua training valt het gelukkig mee, Flap. De plekken waren anders opgevuld door mensen die al training hebben gehad deze week; ik ben nog op zoek naar nieuwe trainees..
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
BrEeZeRs ZiJn LeKkEr MaNquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Geen probleem ook verder wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
Zeur ni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedankt
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfectquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfect![]()
![]()
Wat? Potten verliezen?! schande!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
volgens mij elke avond je rechterarmquote:
dat moet je tegen mn moeder zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
uhm.. ja dat kan ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat moet je tegen mn moeder zeggen(die was met een mannelijke vorm getrouwd
)
Denk het niet hoor?quote:
Je moederquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij elke avond je rechterarm
ach tis maar Grolsch..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat? Potten verliezen?! schande!
[ afbeelding ]
Jij en mn moederquote:
quote:Bij rust stond er 1-1 op het scorebord. Fleur had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
En dan na 31 minuten lekker relaxed op 2-0 te komen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries staat comfortabel aan de leiding met 1-0 na 5 minuten
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil niet verliezen vanavondMaar dat ga ik toch doen
Hattrick
Fritz
quote:Twello FC - Hilversum United 1 - 4
De wedstrijd is bezig, er zijn 2 minuten van de tweede helft gespeeld.
De teams gingen met een 1-4 stand de rust in. Deze helft was Hilversum met 66 procent het meest aan de bal.
Met de conditie zit het wel snor volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.
Goede keuze trouwens om pressie te gaan spelen. Ik hoop all1 wel voor jou dat je spelers genoeg conditie hebben om dat vol te houden
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met de conditie zit het wel snor volgens mij
Uitgeschakeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voor
Daar gaat ik met mn grote bek.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Mooiboys 3 - 2 Dapp're strijders.
relax man.. we kunnen niet in 5 minuten na de wedstrijd alles klaar hebben hoor..quote:
quote:
Ik doelde met 'dat zou trouwens best kunnen' op het feit dat ik best wel eens niet door zou kunnen zijn. En doe nou maar rustig. Djeezquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..].. ga jij het dan doen volgende ronde? Dan wil ik de standen binnen 5 minuten hebben..
Daar komt bij dat je zelf ook wel kunt uitzoeken of je door bent of niet..
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?quote:Het wedstrijdschema voor volgende week
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - JHMWMJZMN
# Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
# Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
# FC mastars - Puala United
# Twello FC - Olde Veste
# Kein Geloel - Nub.nl
# Vrij: Bacardi Boys en Hilversum United
De wedstrijden moeten uiterlijk zondagavond 23:59:59 geregeld zijn. Zodra je wedstrijd geregeld is gelieve dit lijstje weer te kopiëren (en dus niet te quoten) en erachter zetten dat hij geregeld is. De wedstrijden moeten in NEDERLAND op neutraal terrein volgens normale regels gespeeld worden. Gebeurt dit niet dan een WO en we zien het niet nog een keer door de vingers.
klopt.. als je niet als wedstrijd ertussen staat ben je vrij en kun je volgende week een friendly regelen.. de tweede ronde begint de week daarna..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef Anno20 het volgende:
Even voor de zekerhied: Teams die niet in deze ronde staan
[..]
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?
daag me maar uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben beschikbaar voor een friendly
Meneer Fritz, zeg je nu ook meneer tegen me?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus je moet eigenlijk meneer Fritz zeggen
oh.. doe eigenlijk altijd bekerregelsquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef The_Hives het volgende:
Ik speel volgende week tegen een stelletje gekken
Maar waarom nou bekerregels. Beker is blessures
voor jou spelers dan
![]()
door..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Ruudt het volgende:
Hoe zit het nu met de nummers 2 van de Champions Cup?
Je ging weer soepel jaquote:
achteraf had ik beter een WO kunnen veroorzakenquote:
Strak plan. Die van mij ga ik ook eens naar het zonnetje sturen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Zooo.. als beloning voor de spelers morgen maar een uitwedstrijdje naar Rio regelen ofzo
mja... maar ik heb wel in de 75ste minuut pas mn beste middenvelder en mn beste spits in gebracht..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Kom ik goed weg met die belachelijk onterechte 2-2.
Ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt
moet je nog een week wachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt
Dat vind ik knap dan. Aangezien er nog 2 wedstrijden in de UEFA FOK!cup zijn.quote:
ohw ja.. hij speelt niet in de Champions Cup..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap dan. Aangezien er nog 2 wedstrijden in de UEFA FOK!cup zijn.
Volgende week en de week daarna.
Of snap ik ergens iets niet?
je krijgt wel te horen wanneer het niet meer kanquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Lyzio het volgende:
Dus ik kan voor de komende twee weken friendlies regelen
mja ik doe geen uitspraken meer over wanneer je weer moet spelen voor de Fok!Cup.. aangezien dat net ook niet goed ging..quote:
precies..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon even goed op de schema's letten wanneer je moet spelen. Elke keer worden we wel op de hoogte gebracht van de te spelen wedstrijden.
Nee. Die gaan altijd door. De beste nummer 3 is wel al bekend (Gorbanogwat), dus de rest gaat naar de UEFA.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Liggen de nummers 3 van de Champions League er defintief uit?
Ik stel me a team weer op dus uefa voor jouquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het ligt aan het resultaat van Foetre en RPP wat het word.
ADO is altijd naar 2e ronde Champions.
Wint foetre met 7-0 of minder, dan Koekje 2e ronde Champions en Foetre naar de UEFA. RPP eruit.
Wint foetre met 8-0 of meer, dan Koekje 2e ronde UEFA en Foetre naar de Champions. RPP eruit.
Winst/Gelijkspel RPP, dan RPP naar 2e ronde Champions en Koekje naar de UEFA. Foetre eruit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:08 schreef MrMoon het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Nu de laatste speelronde in sommige poules in zicht is. Lijkt ons het moment gekomen om jullie te laten weten hoe we in de tweede ronde verder gaan.
De Champions Fok!Cup
In de tweede ronde zullen er wederom poules komen. Ditmaal 4 poules van 3. Dit betekend dat de nr's 1 en 2 uit de eerste ronde doorgaan aangevuld met de 3 bekerhelden en de beste nummer 3.
De tweede ronde zal starten op 18-3-2009, voor die tijd zal de poule indeling en het wedstrijdschema bekend worden gemaakt.
En daarna?
Na de tweede groepsfase zal er verder gegaan worden met een kwartfinale (de nrs 1 en 2 uit de poules), halve finale (winnaars kwartfinales) en de finale. De data voor deze knock-out rondes zijn 15-4-2009 voor de kwartfinale, 22-4-2009 voor de halve finale en de finale zal op 29-4-2009 gespeeld worden.
De Uefa Fok!Cup
Ook de Uefa Fok!Cup zal de tweede ronde bestaan uit poules, 4 poules van 4. Dit betekend dat de nrs 1 en 2 uit de eerste ronde door zullen gaan, aangevuld met de enige bekerheld en de overige nummers 3 uit de eerste ronde van de Champions Fok!Cup. De tweede ronde van de Uefa Fok!Cup zal echter pas op 1 april 2009 starten.
En daarna?
Na de tweede groepsfase zal er verder gegaan worden met een halve finale (de nrs 1 uit de poules) en daarna de finale (winnaars halve finales). De data hiervan zijn 29-4-2009 (halve finales) en 6-5-2009 (de finale).
nog niet over nagedacht eerlijk gezegd.. we zullen wel proberen om ploegen die in de eerste ronde bij elkaar in de poule zaten de volgende ronde niet bij elkaar in de poule te laten komen.. daar was de vorige editie wat commentaar op..quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:45 schreef KirkLazarus het volgende:
w00t goed bezig![]()
Is het een vrije loting voor de tweede ronde of maakt 't nog iets uit of je 1/2/3 bent geworden in de vorige ronde?
En dan wel zeiken als iemand anders A-spelers opstelt. Wat ben jij een zielepoot zeg...quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik stel me a team weer op dus uefa voor jou
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef pekel het volgende:
Mooi, einde Fok!Cup..
Tot volgend seizoen.
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan wel zeiken als iemand anders A-spelers opstelt. Wat ben jij een zielepoot zeg...
heb jij die paar centen extra nodig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. doe eigenlijk altijd bekerregels
Ach je was toch al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
achteraf had ik beter een WO kunnen veroorzaken
meer gewoonte denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb jij die paar centen extra nodig?
Je mag ook van mij lenen hoor
uitgeschakeld door 4 man?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je was toch al uitgeschakeld.
Net als ikke.
Uitgeschakeld door meneer Lyzio en Gokwerk met zn A team.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |