Nee, gewoon professioneel taalzeikerd;)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leraar Nederlands?![]()
maar goed ach iedereen snapt het wel, dus ik pas het niet aan..
Ruimte is er sowieso wel... ik zal morgen eens kijken! Jullie werken nu met excel bestandjes die zelf de stand bijwerken neem ik aan? Ik heb nog wel een script liggen die dat ook kan, maar die werkt erg omslachtig... maar ik zal er morgen even naar kijken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs is er op de website nog ruimte voor de Fok!Cup? Dan kunnen daar ook de uitslagen komen te staan.. aangezien anders het plaatje te lang gaat worden.. dan kunnen ze die zelf opzoeken..
Sollyquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef Re het volgende:
hmmmm 0-3 dus en mijn reserve middenvelder voor +4 aan de kant
bagger![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De site is nu echt een goede toevoeging voor fed...
Ik heb een linkje ook al aan de OP toegevoegd in Wiki.
Klopt. Maar nu helemaal met de FOK!cup erbij op deze manier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?![]()
En het mooie hiervan is dat als het goed de Organisatie zelf de eindstanden kan invoeren en verder alles vanzelf gaat... dus als het goed is scheelt het iedereen uiteindelijk ook nog werk!
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Ja, die kreeg ik de eerste keer ook, toen ik doorklikte niet meer en toen ik hem 'terug wou' om te kijken wat het was kon ik hem niet meer vinden! Maar zal er nog naar kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948
topquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
FC Biforst uitgedaagd, als je de volgende keer de moeite neemt om bij iemand te kijken op de homepage, klik dan gewoon even op de "Daag Uit" knopZoveel moeite is het niet,
Hehehe, maakt verder ook niet uit, maar vond het zo vreemd dat je wel al donderdag aan het kijken was maar niet uitdagenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkZal het onthouden!
Had het niet gedaan omdat het voor de organisatie nog wel eens vervelend kan zijn bij het verwerken van de eindstanden, dan moet je daar ook nog je aandacht bij houden als alles door elkaar staat....![]()
eehhhm morgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn Champions Poule update komt vandaag!
Actiesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer nodig zie ik met die geniale site
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef Clesar03 het volgende:
Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
quote:
Wanneer ga je door naar de volgende ronde?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens as woensdag mn doorgang naar de volgende ronde veiligstellen
quote:Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam Geregeld
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
en waarom ben je verbaasdquote:
i'm still waitingquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Ik zal zo accepteren.
Gister trouwens heerlijk met 4-0 gewonnen in een nieuw gebouwde 4-5-1 opstelling. Vervolgens een Hattrick van mijn spits
wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
ik ook. Maar hij is zeker goedquote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezig![]()
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Als je me een uitleg wil pmen kan ik t de komende week zelf uppen
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Geniaal thx!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Keep on dreamingquote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Hoop toch stiekem wel dat ik van Fritz ga winnenHeb een paar leuke wissels klaarstaan mocht het al vroeg in de soep lopen
Je gunt me ook niets hequote:
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:31 schreef Happel het volgende:
Weer een geluk dat ik vrij ben, anders was ik het gewoon vergeten.
Iddquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..
Yup.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Flappekz het volgende:
Dus de nummers 4 uit de Championnenpouls zijn klaar na de eerste ronde?
ja we wilden het in ieder geval duidelijk hebben voor de laatste speelronde.. dan kunnen mensen nog met hun a-team gaan spelen als ze moeten strijden voor de 2de plek (of de 3de plek in de Champions Fok!Cup)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
Super, puntjes voor de organisatie!![]()
En niet alleen omdat ik nu al zeker ben van de 2de ronde
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
En ik heb 'de streepjes' in de poules op de site ter verduidelijking al even aangepast!
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja we wilden het in ieder geval duidelijk hebben voor de laatste speelronde.. dan kunnen mensen nog met hun a-team gaan spelen als ze moeten strijden voor de 2de plek of de 3de plek (in de Champions Fok!Cup)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja nou! Ik heb meteen mn opstelling aangepast!
Dat kon je sowieso al..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Precies! Ik kan nu ook gerust met m'n b-team gaan spelen
hmmz jullie hebben in het buitenland gespeeld? De regel was dat er verplicht in Nederland gespeeld moest worden.. anders WO..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef rompompom het volgende:
Hmm, vergeten om de opstelling tegen Foetre aan te vullen; ik had op aankopen gerekend. 10-0 verloren met een taktisch matige 3-3-2 opstelling..
Maar hij speelde met z'n A-team..
Ja sorry was vergeten opstelling te makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef rompompom het volgende:
Hmm, vergeten om de opstelling tegen Foetre aan te vullen; ik had op aankopen gerekend. 10-0 verloren met een taktisch matige 3-3-2 opstelling..
Maar hij speelde met z'n A-team..
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz jullie hebben in het buitenland gespeeld? De regel was dat er verplicht in Nederland gespeeld moest worden.. anders WO..
dat beslis ik niet alleen.. ik zit niet in mn eentje in de organisatie.. dus dat moet ik even met je grote vriend overleggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaakt![]()
Maar hij is niet later dan de andere wedstrijden gespeeld dus is het dan nog een WO?
Dan weet ik de uitslag alquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat beslis ik niet alleen.. ik zit niet in mn eentje in de organisatie.. dus dat moet ik even met je grote vriend overleggen
Aangezien het van te voren in de regels stond is het officieel een WO. Aangezien de wedstrijd al gespeeld is willen we er geen WO van maken maar het volgende voorstellen:quote:
Gelukkig heb jij daar over niets te vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind gewoon dat de 10-0 uitslag telt.
Dan ben ik tenminste zeker van mijn plaats in de 2e ronde van de Champions FOK!cup...
Voor mij ni ik train namelijk niksquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef Flappekz het volgende:
Zonde, veel trainingsverlies rpp & foetre
tsja.. helaas voor jou zit je niet in de organisatiequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind gewoon dat de 10-0 uitslag telt.
Dan ben ik tenminste zeker van mijn plaats in de 2e ronde van de Champions FOK!cup...
Het blijft jammer van die 10-0quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja.. helaas voor jou zit je niet in de organisatie
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
Van mij hoeft-ie niet per sé overgespeeld hoor. Ik heb zelf ook zitten suffen en me niet gerealiseerd dat het niet in Nederland was. Maar goed, de organisatie beslist. Ik zie de uitdaging wel tegemoet, Foetre.
Qua training valt het gelukkig mee, Flap. De plekken waren anders opgevuld door mensen die al training hebben gehad deze week; ik ben nog op zoek naar nieuwe trainees..
quote:
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Foutje bedankt.Had het zelf ook ni door vandaar geen opstelling gemaakt![]()
Maar hij is niet later dan de andere wedstrijden gespeeld dus is het dan nog een WO?
Voor mij ook niet 10-0 is beter want dan ben ik door.Ik tikte trouwens gewoon een id in en je ziet geloof ik niet dat het in het buitenland is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
Van mij hoeft-ie niet per sé overgespeeld hoor. Ik heb zelf ook zitten suffen en me niet gerealiseerd dat het niet in Nederland was. Maar goed, de organisatie beslist. Ik zie de uitdaging wel tegemoet, Foetre.
Qua training valt het gelukkig mee, Flap. De plekken waren anders opgevuld door mensen die al training hebben gehad deze week; ik ben nog op zoek naar nieuwe trainees..
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
BrEeZeRs ZiJn LeKkEr MaNquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Geen probleem ook verder wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
Zeur ni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedankt
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfectquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfect![]()
![]()
Wat? Potten verliezen?! schande!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
volgens mij elke avond je rechterarmquote:
dat moet je tegen mn moeder zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
uhm.. ja dat kan ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat moet je tegen mn moeder zeggen(die was met een mannelijke vorm getrouwd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |