Geen probleem ook verder wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
Zeur ni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedankt
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfectquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfect![]()
![]()
Wat? Potten verliezen?! schande!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
volgens mij elke avond je rechterarmquote:
dat moet je tegen mn moeder zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
uhm.. ja dat kan ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat moet je tegen mn moeder zeggen(die was met een mannelijke vorm getrouwd
)
Denk het niet hoor?quote:
Je moederquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij elke avond je rechterarm
ach tis maar Grolsch..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat? Potten verliezen?! schande!
[ afbeelding ]
Jij en mn moederquote:
quote:Bij rust stond er 1-1 op het scorebord. Fleur had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
En dan na 31 minuten lekker relaxed op 2-0 te komen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries staat comfortabel aan de leiding met 1-0 na 5 minuten
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil niet verliezen vanavondMaar dat ga ik toch doen
Hattrick
Fritz
quote:Twello FC - Hilversum United 1 - 4
De wedstrijd is bezig, er zijn 2 minuten van de tweede helft gespeeld.
De teams gingen met een 1-4 stand de rust in. Deze helft was Hilversum met 66 procent het meest aan de bal.
Met de conditie zit het wel snor volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.
Goede keuze trouwens om pressie te gaan spelen. Ik hoop all1 wel voor jou dat je spelers genoeg conditie hebben om dat vol te houden
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met de conditie zit het wel snor volgens mij
Uitgeschakeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voor
Daar gaat ik met mn grote bek.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Mooiboys 3 - 2 Dapp're strijders.
relax man.. we kunnen niet in 5 minuten na de wedstrijd alles klaar hebben hoor..quote:
quote:
Ik doelde met 'dat zou trouwens best kunnen' op het feit dat ik best wel eens niet door zou kunnen zijn. En doe nou maar rustig. Djeezquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..].. ga jij het dan doen volgende ronde? Dan wil ik de standen binnen 5 minuten hebben..
Daar komt bij dat je zelf ook wel kunt uitzoeken of je door bent of niet..
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?quote:Het wedstrijdschema voor volgende week
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - JHMWMJZMN
# Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
# Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
# FC mastars - Puala United
# Twello FC - Olde Veste
# Kein Geloel - Nub.nl
# Vrij: Bacardi Boys en Hilversum United
De wedstrijden moeten uiterlijk zondagavond 23:59:59 geregeld zijn. Zodra je wedstrijd geregeld is gelieve dit lijstje weer te kopiëren (en dus niet te quoten) en erachter zetten dat hij geregeld is. De wedstrijden moeten in NEDERLAND op neutraal terrein volgens normale regels gespeeld worden. Gebeurt dit niet dan een WO en we zien het niet nog een keer door de vingers.
klopt.. als je niet als wedstrijd ertussen staat ben je vrij en kun je volgende week een friendly regelen.. de tweede ronde begint de week daarna..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef Anno20 het volgende:
Even voor de zekerhied: Teams die niet in deze ronde staan
[..]
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?
daag me maar uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben beschikbaar voor een friendly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |