Geen probleem ook verder wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar goed je moet als organisatie toch een statement maken.. anders maak je al die regels voor niks.. en denkt iedereen dat er toch geen straf op staat en dat is niet de bedoeling.. Omdat het de eerste keer is en de wedstrijd voor de Nederlandse wedstrijden gespeeld is, zijn we wat mild.. De volgende keer is het namelijk wel echt een WO..
Zeur ni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Schrijf gewoon eens voluit niet man, breezer.
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je een statement moet maken snap ik wel.Mischien een idee om volgende keer een aanpassing te doen in deze regel.Dat in buitenland wedstrijden voor 18u klaar moeten zijn.Het is maar een idee.Maar iig bedankt
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfectquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het is inderdaad al eerder geopperd en we zullen het overwegen voor de tweede ronde..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb al voor jullie een test gemaakt in de 1e ronde en het werkt perfect![]()
![]()
Wat? Potten verliezen?! schande!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
volgens mij elke avond je rechterarmquote:
dat moet je tegen mn moeder zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach potten.. Je kan ze beter verliezen als er mee trouwen, zeg ik altijd maar.
uhm.. ja dat kan ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat moet je tegen mn moeder zeggen(die was met een mannelijke vorm getrouwd
)
Denk het niet hoor?quote:
Je moederquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij elke avond je rechterarm
ach tis maar Grolsch..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat? Potten verliezen?! schande!
[ afbeelding ]
Jij en mn moederquote:
quote:Bij rust stond er 1-1 op het scorebord. Fleur had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
En dan na 31 minuten lekker relaxed op 2-0 te komen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries staat comfortabel aan de leiding met 1-0 na 5 minuten
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil niet verliezen vanavondMaar dat ga ik toch doen
Hattrick
Fritz
quote:Twello FC - Hilversum United 1 - 4
De wedstrijd is bezig, er zijn 2 minuten van de tweede helft gespeeld.
De teams gingen met een 1-4 stand de rust in. Deze helft was Hilversum met 66 procent het meest aan de bal.
Met de conditie zit het wel snor volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heet staat nog gelijk dus die afstraffing is nog niet aan de hand.
Goede keuze trouwens om pressie te gaan spelen. Ik hoop all1 wel voor jou dat je spelers genoeg conditie hebben om dat vol te houden
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met de conditie zit het wel snor volgens mij
Uitgeschakeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ook je staat foking al 3-1 voor
Daar gaat ik met mn grote bek.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Mooiboys 3 - 2 Dapp're strijders.
relax man.. we kunnen niet in 5 minuten na de wedstrijd alles klaar hebben hoor..quote:
quote:
Ik doelde met 'dat zou trouwens best kunnen' op het feit dat ik best wel eens niet door zou kunnen zijn. En doe nou maar rustig. Djeezquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..].. ga jij het dan doen volgende ronde? Dan wil ik de standen binnen 5 minuten hebben..
Daar komt bij dat je zelf ook wel kunt uitzoeken of je door bent of niet..
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?quote:Het wedstrijdschema voor volgende week
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - JHMWMJZMN
# Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
# Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
# FC mastars - Puala United
# Twello FC - Olde Veste
# Kein Geloel - Nub.nl
# Vrij: Bacardi Boys en Hilversum United
De wedstrijden moeten uiterlijk zondagavond 23:59:59 geregeld zijn. Zodra je wedstrijd geregeld is gelieve dit lijstje weer te kopiëren (en dus niet te quoten) en erachter zetten dat hij geregeld is. De wedstrijden moeten in NEDERLAND op neutraal terrein volgens normale regels gespeeld worden. Gebeurt dit niet dan een WO en we zien het niet nog een keer door de vingers.
klopt.. als je niet als wedstrijd ertussen staat ben je vrij en kun je volgende week een friendly regelen.. de tweede ronde begint de week daarna..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef Anno20 het volgende:
Even voor de zekerhied: Teams die niet in deze ronde staan
[..]
die kunnen zelf een oefenwedstrijd regelen toch? Er is volgende week geen tweede ronde toch?
daag me maar uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben beschikbaar voor een friendly
Meneer Fritz, zeg je nu ook meneer tegen me?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus je moet eigenlijk meneer Fritz zeggen
oh.. doe eigenlijk altijd bekerregelsquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef The_Hives het volgende:
Ik speel volgende week tegen een stelletje gekken
Maar waarom nou bekerregels. Beker is blessures
voor jou spelers dan
![]()
door..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Ruudt het volgende:
Hoe zit het nu met de nummers 2 van de Champions Cup?
Je ging weer soepel jaquote:
achteraf had ik beter een WO kunnen veroorzakenquote:
Strak plan. Die van mij ga ik ook eens naar het zonnetje sturen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Zooo.. als beloning voor de spelers morgen maar een uitwedstrijdje naar Rio regelen ofzo
mja... maar ik heb wel in de 75ste minuut pas mn beste middenvelder en mn beste spits in gebracht..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Kom ik goed weg met die belachelijk onterechte 2-2.
Ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt
moet je nog een week wachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt
Dat vind ik knap dan. Aangezien er nog 2 wedstrijden in de UEFA FOK!cup zijn.quote:
ohw ja.. hij speelt niet in de Champions Cup..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap dan. Aangezien er nog 2 wedstrijden in de UEFA FOK!cup zijn.
Volgende week en de week daarna.
Of snap ik ergens iets niet?
je krijgt wel te horen wanneer het niet meer kanquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Lyzio het volgende:
Dus ik kan voor de komende twee weken friendlies regelen
mja ik doe geen uitspraken meer over wanneer je weer moet spelen voor de Fok!Cup.. aangezien dat net ook niet goed ging..quote:
precies..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon even goed op de schema's letten wanneer je moet spelen. Elke keer worden we wel op de hoogte gebracht van de te spelen wedstrijden.
Nee. Die gaan altijd door. De beste nummer 3 is wel al bekend (Gorbanogwat), dus de rest gaat naar de UEFA.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Liggen de nummers 3 van de Champions League er defintief uit?
Ik stel me a team weer op dus uefa voor jouquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het ligt aan het resultaat van Foetre en RPP wat het word.
ADO is altijd naar 2e ronde Champions.
Wint foetre met 7-0 of minder, dan Koekje 2e ronde Champions en Foetre naar de UEFA. RPP eruit.
Wint foetre met 8-0 of meer, dan Koekje 2e ronde UEFA en Foetre naar de Champions. RPP eruit.
Winst/Gelijkspel RPP, dan RPP naar 2e ronde Champions en Koekje naar de UEFA. Foetre eruit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:08 schreef MrMoon het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Nu de laatste speelronde in sommige poules in zicht is. Lijkt ons het moment gekomen om jullie te laten weten hoe we in de tweede ronde verder gaan.
De Champions Fok!Cup
In de tweede ronde zullen er wederom poules komen. Ditmaal 4 poules van 3. Dit betekend dat de nr's 1 en 2 uit de eerste ronde doorgaan aangevuld met de 3 bekerhelden en de beste nummer 3.
De tweede ronde zal starten op 18-3-2009, voor die tijd zal de poule indeling en het wedstrijdschema bekend worden gemaakt.
En daarna?
Na de tweede groepsfase zal er verder gegaan worden met een kwartfinale (de nrs 1 en 2 uit de poules), halve finale (winnaars kwartfinales) en de finale. De data voor deze knock-out rondes zijn 15-4-2009 voor de kwartfinale, 22-4-2009 voor de halve finale en de finale zal op 29-4-2009 gespeeld worden.
De Uefa Fok!Cup
Ook de Uefa Fok!Cup zal de tweede ronde bestaan uit poules, 4 poules van 4. Dit betekend dat de nrs 1 en 2 uit de eerste ronde door zullen gaan, aangevuld met de enige bekerheld en de overige nummers 3 uit de eerste ronde van de Champions Fok!Cup. De tweede ronde van de Uefa Fok!Cup zal echter pas op 1 april 2009 starten.
En daarna?
Na de tweede groepsfase zal er verder gegaan worden met een halve finale (de nrs 1 uit de poules) en daarna de finale (winnaars halve finales). De data hiervan zijn 29-4-2009 (halve finales) en 6-5-2009 (de finale).
nog niet over nagedacht eerlijk gezegd.. we zullen wel proberen om ploegen die in de eerste ronde bij elkaar in de poule zaten de volgende ronde niet bij elkaar in de poule te laten komen.. daar was de vorige editie wat commentaar op..quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:45 schreef KirkLazarus het volgende:
w00t goed bezig![]()
Is het een vrije loting voor de tweede ronde of maakt 't nog iets uit of je 1/2/3 bent geworden in de vorige ronde?
En dan wel zeiken als iemand anders A-spelers opstelt. Wat ben jij een zielepoot zeg...quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik stel me a team weer op dus uefa voor jou
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef pekel het volgende:
Mooi, einde Fok!Cup..
Tot volgend seizoen.
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan wel zeiken als iemand anders A-spelers opstelt. Wat ben jij een zielepoot zeg...
heb jij die paar centen extra nodig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. doe eigenlijk altijd bekerregels
Ach je was toch al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
achteraf had ik beter een WO kunnen veroorzaken
meer gewoonte denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb jij die paar centen extra nodig?
Je mag ook van mij lenen hoor
uitgeschakeld door 4 man?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je was toch al uitgeschakeld.
Net als ikke.
Uitgeschakeld door meneer Lyzio en Gokwerk met zn A team.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |