wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
ik ook. Maar hij is zeker goedquote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wauw! die site zie ik voor t eerst, goed bezig![]()
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Als je me een uitleg wil pmen kan ik t de komende week zelf uppen
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Geniaal thx!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zal ik even doen, alleen de uitslagen invoeren is heel makkelijk!
Wanneer er in de tweede ronde weer een poulefase komt, kan ik dan alsnog even een uitleg geven over hoe je de poules aanmaakt en zo
Keep on dreamingquote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Hoop toch stiekem wel dat ik van Fritz ga winnenHeb een paar leuke wissels klaarstaan mocht het al vroeg in de soep lopen
Je gunt me ook niets hequote:
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:31 schreef Happel het volgende:
Weer een geluk dat ik vrij ben, anders was ik het gewoon vergeten.
Iddquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft niks te maken met gunnen hoor.. het is meer dat je wel realistisch moet blijven..
Yup.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Flappekz het volgende:
Dus de nummers 4 uit de Championnenpouls zijn klaar na de eerste ronde?
ja we wilden het in ieder geval duidelijk hebben voor de laatste speelronde.. dan kunnen mensen nog met hun a-team gaan spelen als ze moeten strijden voor de 2de plek (of de 3de plek in de Champions Fok!Cup)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
Super, puntjes voor de organisatie!![]()
En niet alleen omdat ik nu al zeker ben van de 2de ronde
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
En ik heb 'de streepjes' in de poules op de site ter verduidelijking al even aangepast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |