Ik vond ze als Andrew meisjes leuk, daarna niet zó meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind KLEM ook wel een stelletje braverikjes.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
nOu, die zin niet meer zo happy zo.
Vies klef...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef Karina het volgende:
Die zal ik niet missen, in eerste instantie vond ik het wel lief en zo maar ze zijn wel erg klef die vader en dochter.
al 2 van de 3 goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef Svensational het volgende:
Flirt, Happines en Stiletto weg denk ik.
maar wel minder leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Maar eigenlijk zijn die glamourzusjes beter.
3 uit 3quote:
Maar B en B hebben de X-factorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Maar die waren boooooooooooooooring!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
An email to Berlin!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef babette21 het volgende:
B&B door, zat er wel in!
Ik vind die tweede (zeg maar rustige) buurman trouwens ook wat Oostblokkerigs hebben, misschien moet ze 'n duet met Melissa overwegen (sterker nog: samen meedoen met het songfestival, winnen we eindelijk een keer!)
rachel en rachel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef droomkoningin het volgende:
volgende week gaat t tussen rachel en dat domme blondje?... dan si de keus niet moeilijk lijkt mij
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..quote:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Ja-Ik het volgende:
oh het gaat tussen rachel en rachel
dohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
Laurel en Hardy waren even leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..)...
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.quote:
Nee, ik bedoelde ook moeder-rachelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
rachel en rachel!
Irma heb ik in de preview niet gezien trouwens
het is luigianoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Nou, Giulianiono dus duidelijk door. Dat was 'm toch net?
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Die heeft nu al een harem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Svensational het volgende:
En dat Luigiano door gaat kijk ik niet zo heel vreemd van op.
Nee hoor het was grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Ja, maar ze gaan echt wel een beetje verdelen hoor. Het worden niet alleen maar 26 plussers in de top 5. Daar zorgen ze wel voor. Ik denk 2 van de 26 plussers en 1 van iedere andere categorie. En Rachel vind ik wel bij de twee besten horen ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?
Want je bent wel erg scheutig met je Top-5. Er zit echt véél talent bij de 26+ers en ook wel bij de jongens!
Eltingh en Haarhuis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laurel en Hardy waren even leuk.
De Mounties of Andr;e van Duin en Frans van Duschoten zou beter zijn.
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
één Rachel door zou ivm de spoilers toch niet kloppen?
Ja, zag je d'r weer zitten, weggekropen achter de piano of wat het ook was?quote:
Ik heb je alleen met een Disney-achtig schattig liedje gehoord en dat klonk super. Maar maak er ook eens een keer eentje met een wat meer popachtig nummer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga volgend jaar meedoen, ik zweer!
en dan ga ik hier meeposten, onder een andere naam en ook mezelf afzeiken
och, ik val wrsch niet eens op bij de vooraudities denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je alleen met een Disney-achtig schattig liedje gehoord en dat klonk super. Maar maak er ook eens een keer eentje met een wat meer popachtig nummer?
en ik net zo debiel als B&Bquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als ik dit zie krijg ik ook altijd de zin om mee te doen. Maar ik ben waarschijnlijk net zo onzeker als Melissa
Die mogen de opmerking negeren, heb het al weggehaald, niet zo slim van mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de spoilers niet lezen en die dus geen idee hebben waar je het over hebt
Dan komt je auditie in ieder geval wel voor de juryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik net zo debiel als B&B
Ik heb je maar één keer in het echt van dichtbij gezien en toen was je helemaal niet debiel. Sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik net zo debiel als B&B
voor camera's enzo zou ik wel echt debiel doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je maar één keer in het echt van dichtbij gezien en toen was je helemaal niet debiel. Sorry
Gewoon proberen! Ik ga wel mee om je hand vast te houden!
Als Sven zijn quote nou ook nog even wijzigt is er niets meer aan het handjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die mogen de opmerking negeren, heb het al weggehaald, niet zo slim van mij
Kurt Cobain zou niet door de voorronde zijn gekomenquote:
klopt..ik heb meegedaan met Idols..en kwam door de voorronde..de dag erop moet je in dezelfde kleding voor de echte jury verschijnen (ook de idioten..dus die worden ook geselecteerd!!)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ik val wrsch niet eens op bij de vooraudities denk ik![]()
als ik hoor hoe die dingen gaan, is je kans vrij kein om voor de échte jury te mogen auditeren...
heb me één keer opgegeven, voor Idols 2 maar ben niet naar de audities gegaan, want dat was te vroeg na een avondje zuipen
kloptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Dus je zat ook in de theaterrondes? Of lees ik het nou verkeerd?
Ik zeg: doen! Je zult zeker geen modderfiguur slaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
voor Greys: dit komt het meeste in de buurt
He verdomd, van welke Idols danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |