An email to Berlin!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef babette21 het volgende:
B&B door, zat er wel in!
Ik vind die tweede (zeg maar rustige) buurman trouwens ook wat Oostblokkerigs hebben, misschien moet ze 'n duet met Melissa overwegen (sterker nog: samen meedoen met het songfestival, winnen we eindelijk een keer!)
rachel en rachel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef droomkoningin het volgende:
volgende week gaat t tussen rachel en dat domme blondje?... dan si de keus niet moeilijk lijkt mij
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..quote:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Ja-Ik het volgende:
oh het gaat tussen rachel en rachel
dohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
Laurel en Hardy waren even leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..)...
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.quote:
Nee, ik bedoelde ook moeder-rachelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
rachel en rachel!
Irma heb ik in de preview niet gezien trouwens
het is luigianoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Nou, Giulianiono dus duidelijk door. Dat was 'm toch net?
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Die heeft nu al een harem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Svensational het volgende:
En dat Luigiano door gaat kijk ik niet zo heel vreemd van op.
Nee hoor het was grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Ja, maar ze gaan echt wel een beetje verdelen hoor. Het worden niet alleen maar 26 plussers in de top 5. Daar zorgen ze wel voor. Ik denk 2 van de 26 plussers en 1 van iedere andere categorie. En Rachel vind ik wel bij de twee besten horen ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?
Want je bent wel erg scheutig met je Top-5. Er zit echt véél talent bij de 26+ers en ook wel bij de jongens!
Eltingh en Haarhuis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laurel en Hardy waren even leuk.
De Mounties of Andr;e van Duin en Frans van Duschoten zou beter zijn.
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
één Rachel door zou ivm de spoilers toch niet kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |