An email to Berlin!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef babette21 het volgende:
B&B door, zat er wel in!
Ik vind die tweede (zeg maar rustige) buurman trouwens ook wat Oostblokkerigs hebben, misschien moet ze 'n duet met Melissa overwegen (sterker nog: samen meedoen met het songfestival, winnen we eindelijk een keer!)
rachel en rachel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef droomkoningin het volgende:
volgende week gaat t tussen rachel en dat domme blondje?... dan si de keus niet moeilijk lijkt mij
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..quote:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Ja-Ik het volgende:
oh het gaat tussen rachel en rachel
dohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het wel duidelijk wie doorgaatRachel
Laurel en Hardy waren even leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar die ene heeft die ander nodig. Net als Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Jensen en Jan (..)...
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.quote:
Nee, ik bedoelde ook moeder-rachelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
rachel en rachel!
Irma heb ik in de preview niet gezien trouwens
het is luigianoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Nou, Giulianiono dus duidelijk door. Dat was 'm toch net?
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Die heeft nu al een harem!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Svensational het volgende:
En dat Luigiano door gaat kijk ik niet zo heel vreemd van op.
Nee hoor het was grappigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet jouw humor? Okee, maar het wordt natuurlijk Rachel (van K-otic). Lijkt me duidelijk top 5 materiaal.
Ja, maar ze gaan echt wel een beetje verdelen hoor. Het worden niet alleen maar 26 plussers in de top 5. Daar zorgen ze wel voor. Ik denk 2 van de 26 plussers en 1 van iedere andere categorie. En Rachel vind ik wel bij de twee besten horen ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de hier voorgaande shows ook gezien?
Want je bent wel erg scheutig met je Top-5. Er zit echt véél talent bij de 26+ers en ook wel bij de jongens!
Eltingh en Haarhuis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laurel en Hardy waren even leuk.
De Mounties of Andr;e van Duin en Frans van Duschoten zou beter zijn.
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
één Rachel door zou ivm de spoilers toch niet kloppen?
Ja, zag je d'r weer zitten, weggekropen achter de piano of wat het ook was?quote:
Ik heb je alleen met een Disney-achtig schattig liedje gehoord en dat klonk super. Maar maak er ook eens een keer eentje met een wat meer popachtig nummer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga volgend jaar meedoen, ik zweer!
en dan ga ik hier meeposten, onder een andere naam en ook mezelf afzeiken
och, ik val wrsch niet eens op bij de vooraudities denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je alleen met een Disney-achtig schattig liedje gehoord en dat klonk super. Maar maak er ook eens een keer eentje met een wat meer popachtig nummer?
en ik net zo debiel als B&Bquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als ik dit zie krijg ik ook altijd de zin om mee te doen. Maar ik ben waarschijnlijk net zo onzeker als Melissa
Die mogen de opmerking negeren, heb het al weggehaald, niet zo slim van mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de spoilers niet lezen en die dus geen idee hebben waar je het over hebt
Dan komt je auditie in ieder geval wel voor de juryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik net zo debiel als B&B
Ik heb je maar één keer in het echt van dichtbij gezien en toen was je helemaal niet debiel. Sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik net zo debiel als B&B
voor camera's enzo zou ik wel echt debiel doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je maar één keer in het echt van dichtbij gezien en toen was je helemaal niet debiel. Sorry
Gewoon proberen! Ik ga wel mee om je hand vast te houden!
Als Sven zijn quote nou ook nog even wijzigt is er niets meer aan het handjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die mogen de opmerking negeren, heb het al weggehaald, niet zo slim van mij
Kurt Cobain zou niet door de voorronde zijn gekomenquote:
klopt..ik heb meegedaan met Idols..en kwam door de voorronde..de dag erop moet je in dezelfde kleding voor de echte jury verschijnen (ook de idioten..dus die worden ook geselecteerd!!)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ik val wrsch niet eens op bij de vooraudities denk ik![]()
als ik hoor hoe die dingen gaan, is je kans vrij kein om voor de échte jury te mogen auditeren...
heb me één keer opgegeven, voor Idols 2 maar ben niet naar de audities gegaan, want dat was te vroeg na een avondje zuipen
kloptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Dus je zat ook in de theaterrondes? Of lees ik het nou verkeerd?
Ik zeg: doen! Je zult zeker geen modderfiguur slaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
voor Greys: dit komt het meeste in de buurt
He verdomd, van welke Idols danquote:
Mijn auditie heb ik sowieso nog op een schijfjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus op tv geweest neem ik aan?
Youtube?
later als ik groot ben wil ik nog steeds, net als Jamai nu doetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Je zult zeker geen modderfiguur slaan!
Ja graag, ben echt onwijs benieuwd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mijn auditie heb ik sowieso nog op een schijfjeen ik geloof dat er wel ooit 3 stukken met mij op youtube hebben gestaan of staan..ik zal eens kijken..
dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, ben echt onwijs benieuwd!
Maar je ging dus niet door omdat je je kaak brak?
Er werken via het bureau waar ik werk ook veel zangers en zangeressen (vooral musicalmensen) die tekenfilms inspreken en -zingen. Dat zou later ook wel iets voor jou kunnen zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
later als ik groot ben wil ik nog steeds, net als Jamai nu doet, bij Joop van Ellende aangenomen worden ofzo
maar ik ga volgend jaar er wat serieuzer over nadenken... zat er ook aan te denken me op te geven voor de "Nieuwe Mary Poppins" maar daarmee was ik helaas te laat
ik heb vorige keer ook al meegedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
Dan zijn MoBlo en Dakota dus de eerste twee deelnemers van FOK!Idols part II!
En s_s de derde
Ik wil een microfoontje gaan kopen zodat ik liedjes kan gaan inzingen. Ik ga echt meedoenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
Dan zijn MoBlo en Dakota dus de eerste twee deelnemers van FOK!Idols part II!
En s_s de derde
Dat vroeg ik dus net en toen gaf je geen antwoordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb vorige keer ook al meegedaanen ik geloof dat ik geen enkele stem had
Gisteren zag ik een stukje special van Madagascar, met Ben Stiller enzo, over het inspreken van die filmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werken via het bureau waar ik werk ook veel zangers en zangeressen (vooral musicalmensen) die tekenfilms inspreken en -zingen. Dat zou later ook wel iets voor jou kunnen zijn!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werken via het bureau waar ik werk ook veel zangers en zangeressen (vooral musicalmensen) die tekenfilms inspreken en -zingen. Dat zou later ook wel iets voor jou kunnen zijn!
jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef Svensational het volgende:
moblo deed mee met FOK!Idols toch ook vorig jaar?
ik gooi "Net als een mens" van de Kleine Zeemeermin er dit keer tegenaan denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil een microfoontje gaan kopen zodat ik liedjes kan gaan inzingen. Ik ga echt meedoen! En ik weet ook al met welk liedje
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gooi "Net als een mens" van de Kleine Zeemeermin er dit keer tegenaan denk ik
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Dakota het volgende:
En als ik nou zeg dat ik Walgelijk goed ben en origineler dan patty brad? Kom ik er dan onderuit?
Wij zetten die mensen vooral weg met 'normale' optredens, er is bv een Nederlandse Abba die bestaat uit 4 musicalmensen en wij boeken daar dan de optredens van op bedrijfsfeesten en festivals. Ze hebben een apart management (bv Montecatini en Anke Taverne) voor de musicalklussen. Meestal worden ze via die bureaus ingehuurd voor de inspreekklusjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]! Hoe kom je bij zulk werk terecht, moet je dan auditie doen? Ik zou echt zo graag tekenfilmpjes willen inspreken/inzingen
1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:50 schreef Svensational het volgende:
Nou weet ik nog niet welke Idols je mee deed Dakota.
mij ook! mij ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zetten die mensen vooral weg met 'normale' optredens, er is bv een Nederlandse Abba die bestaat uit 4 musicalmensen en wij boeken daar dan de optredens van op bedrijfsfeesten en festivals. Ze hebben een apart management (bv Montecatini en Anke Taverne) voor de musicalklussen. Meestal worden ze via die bureaus ingehuurd voor de inspreekklusjes.
Ik zal maandag even aan een van de Abba's vragen (die al heel veel dingen heeft ingesproken) hoe hij daarvoor benaderd is of waar hij zich aanmeldt en dan PM ik het je!
watzijzeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Dakota, gooi er even een Youtubeje in. Pliez!
We zullen gentle zijn
Oh geweldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zetten die mensen vooral weg met 'normale' optredens, er is bv een Nederlandse Abba die bestaat uit 4 musicalmensen en wij boeken daar dan de optredens van op bedrijfsfeesten en festivals. Ze hebben een apart management (bv Montecatini en Anke Taverne) voor de musicalklussen. Meestal worden ze via die bureaus ingehuurd voor de inspreekklusjes.
Ik zal maandag even aan een van de Abba's vragen (die al heel veel dingen heeft ingesproken) hoe hij daarvoor benaderd is of waar hij zich aanmeldt en dan PM ik het je!
Oh, daar herinner ik me weinig vanquote:
ik heb mijzelf maar met 2 opnames op youtube staan (die ik er zelf op heb gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Dakota, gooi er even een Youtubeje in. Pliez!
We zullen gentle zijn
Dan willen we vooral die laatste graag zien!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb mijzelf maar met 2 opnames op youtube staan (die ik er zelf op heb gezet1 is in de badkamer,saai en onduidelijk en 2 is mijn o zo grappige extra valse duet met een nog valser zingende jongeman (de filipijnse karaoke dus ) een aanrader voor iedereen bij verveling \O/
Dan is dat tweede filmpje niet zo moeilijk te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef Dakota het volgende:
jevroeg erom
\O/
zet je geluid zacht aub..dit is echt horror en DE manier om je buren terug te pakken \O/
OMG!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef Dakota het volgende:
jevroeg erom
\O/
zet je geluid zacht aub..dit is echt horror en DE manier om je buren terug te pakken \O/
Die showerpower vind ik best een soort-van mysterieus mooi klinken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan is dat tweede filmpje niet zo moeilijk te vinden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |