Nooit grappig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Der Rudy in de studio!
Hij heeft al een strop(das) om.
Ja , vraag het mij ook af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Coldplay overigens?
Het is baggerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Spam hem isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen DER Rudy !!!! Ook deze afl. van MoveYourAss zal wel eens een aparte kunnen worden. Een ding is zeker: de playlist is gruwelijk !
Show itquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker: de playlist is gruwelijk !
Allesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fijn, nog een Radiohead-aanhanger.quote:
Zo kan je het ook zeggenquote:
wat zeg je nu, mijn wereld stort nu inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, nee hoor. Moet gewoon niks van Coldplay hebben
Cyaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
Dat was het weer Ik ga even tv kijken mischien strax nog even MYA luisteren laters
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fijn, nog een Radiohead-aanhanger.
Ondertussen moet Damon Albarn zich wel erg generen voor het afwimpelen van Chris Martin.
Speltip 39: Weet waar je kansen liggen.
![]()
Althans, daar ging ik van uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?![]()
Radiohead is minstens net zo slecht en slaapverwekkend als Coldplay.
Zou ik zonder enige vorm van twijfel doen. Het was echt geniaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aah, dat wordt dus terugluisteren
WHZquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?![]()
Radiohead is minstens net zo slecht en slaapverwekkend als Coldplay.
quote:22-23
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Metro Station - Shake It
Kyteman - She Blew Like Trumpets
Goldfrapp - Strict Machine
Franz Ferdinand - Ulysses
Till West - Same Man
A Brand - Time
Duffy - Rain On Your Parade
Barbie Bangkok - Live in de studio (1)
Electric Six - Danger! High Voltage
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
Dat was het weer Ik ga even tv kijken mischien strax nog even MYA luisteren laters
ja no kiddingquote:
Kan ik meteen concluderen dat hier geen die-hard voetbalfans in dit topic huizen. Mijn favoriete artiesten en bands ontdek ik namelijk via consolegames en sportprogramma's.quote:
Gaaf ! ga ik zeker even checkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en De Staat is dus de komende week de 3FM WeekCD en dus te beluisteren op 3FM.nl.
Niet aan mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
Dit doet me altijd denken aan Jumbo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan het wel shaken als je stil wilt zitten.
Ben ik even blij dat ik niet naast jouw woon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:Kyteman - She Blew Like Trumpets
![]()
Geluid staat onverantwoord hard hier... Naja, fuck it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet naast jouw woon.Dan zullen de buren eerder niet zo blij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal wel weer herkend worden , door dat stomme ding ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza duimt dat deze DJ Sandstorm wel mag
Misschien speelden ze wel "Het Geheime Woord" en is het net goed geraden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Mensen
M'n bovenburen
Ze zijn de carnaval aan het inluiden.
Met lalalala hoempapa muziek. En een stuk of 15 vrienden.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Mensen
M'n bovenburen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Mensen
M'n bovenburen
Die is er niet vanavondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kevin nog niet gesignaleerd ?
Die is naar een tropisch eiland met het geld van Llink.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die zit ws nu in zijn zwembroek op het strand van Tenerifequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien speelden ze wel "Het Geheime Woord" en is het net goed geraden.
Iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal wel weer herkend worden , door dat stomme ding ?
ah vakantiegeld is nog wel uitgekeerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit ws nu in zijn zwembroek op het strand van Tenerife.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is naar een tropisch eiland met het geld van Llink.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah vakantiegeld is nog wel uitgekeerd
Nu nog Paul van Buitenen deze zaak toebedelen en het hele bestuur kan aftreden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah vakantiegeld is nog wel uitgekeerd
Ik zou naar boven gaan en de geluidsinstallatie onklaar maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Mensen
M'n bovenburen
Begin februari is duurder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Schijnbaar ook geen verkeerd bedrag om in deze periode van het jaar daar op vakantie te gaan
vandaag nog heerlijk van de sneeuw genotenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm okay. Ik wil er ook wel heen... weg van het bagger weer van Nederland.
Dat is toch niet normaal meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaag nog heerlijk van de sneeuw genoten
Maart roert zijn staartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal meer. Bijna begin maart en het is nog huilen met de pet op
..
Dit is live?! damn, klinkt toch wel bijzonder goed hoor.
Alaaaafff!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
Mensen
M'n bovenburen
Wat Eliza zegt ! viel mij ook 100% mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
*wauw* klinkt goed
Misschien iets voor carnaval 2010?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alaaaafff!!!![]()
![]()
Ik heb een spijker in mn kut, au au!![]()
Het weer is perfect zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het dan maar niet zo koud is.. liefst ook geen regen. Naja, we zien het wel
fotos van vorig jaar was korte mouwen en korte broekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het dan maar niet zo koud is.. liefst ook geen regen. Naja, we zien het wel
Damnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fotos van vorig jaar was korte mouwen en korte broek
de nieuwe hit is nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien iets voor carnaval 2010?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nieuwe hit is nu
parapapapapapapap papapaprika
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nieuwe hit is nu
parapapapapapapap papapaprika
quote:
Dat bedacht ik me vanmiddag dus ook, goede keus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Roos doet volgende week MYA
Natuurlijk ! dat is ook iemand die zich richt op nieuwe muziek. Goede keuze!
Op de videoclip loop ik nu inmiddels te fappen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Rain On Your Parade. Vind het nog steeds een mooi liedje.
TMIquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op de videoclip loop ik nu inmiddels te fappen.
Die moet ik nog een keer checkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op de videoclip loop ik nu inmiddels te fappen.
Ik probeerde tevergeefs mijn aanvragen door te sturen, maar ik heb het niet gehoord of ik viel in slaap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Roos doet volgende week MYA
Natuurlijk ! dat is ook iemand die zich richt op nieuwe muziek. Goede keuze!
Rudy Mackay kan meteen solliciteren voor Radio 2. Muziek, kein keloel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer checken.
Damn, ze zijn nu al door de playlist van uur 1 heen en ze hebben nog een dikke 13 minuten
Precies, daarom is het ook zo'n verdomd fijn programma. Naast veel nieuwe muziek gewoon kein keloel. Radio 2 is niets voor hem johquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Rudy Mackay kan meteen solliciteren voor Radio 2. Muziek, kein keloel.
byebyequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga even de Pfafs kijken. Tot straks![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga even de Pfafs kijken. Tot straks![]()
Je computer of thuis ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ben een beetje aan het beveiligen
En z'n collega luistert ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ben een beetje aan het beveiligen
Op radio 1 is die snachts juist aan het lullenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, daarom is het ook zo'n verdomd fijn programma. Naast veel nieuwe muziek gewoon kein keloel. Radio 2 is niets voor hem joh
Trustenquote:
die wilde mijn vrouw nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, een fysieke firewall aan het aanleggen met napalmbommen en vlammenwerpers?
Oh ja, klopt ook nog. Ik ken een rits users die tussen 26 en 31 december een trein zouden kussen als ze verplicht naar de Top2000 moesten luisteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, daarom is het ook zo'n verdomd fijn programma. Naast veel nieuwe muziek gewoon kein keloel. Radio 2 is niets voor hem joh
Dagquote:
Huh? welk programma is dat dan ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Op radio 1 is die snachts juist aan het lullen.
Maar dat is ook meer een nieuws- dan muziekzender.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Op radio 1 is die snachts juist aan het lullen.
uuhm okayquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh ja, klopt ook nog. Ik ken een rits users die tussen 26 en 31 december een trein zouden kussen als ze verplicht naar de Top2000 moesten luisteren.
Tour de dopingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer een nieuws- dan muziekzender.
Overigens wordt de maand juli helemaal ingenomen door Radio 1, vanwege Radio Tour de France. Maar dan neem ik een klein kantoortje mee, oftewel een ritten- en deelnemersformulier.
Anders kan ik best wel geilen op Dyannequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dyanne Beekman zit nog steeds te geilen op VanVelzen heb ik het gevoel.
Motradio tussen 0200 en 0600 op woensdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? welk programma is dat dan ?![]()
Trusten MarijeH.
Thanks ! ken het niet, maar gezien het tijdstip/dag is dat ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Motradio tussen 0200 en 0600 op woensdag
http://llink.nl/motradio/
Al presenteert hij dat maar 1x in de maand.
Overigens kan Stefan Schumacher de komende twee jaar schoorstenen vegen met zijn voormalig holmaat Bernhard Kohl. Gepakt op het pakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die sport gaat inderdaad nergens meer over.
Ook weer een boel bijzonder fijne platenquote:23-00
Yuksek - Tonight
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
U2 - Get On Your Boots
Barbie Bangkok - Live in de studio (2)
Santogold - Say Aha
Datarock - Fa Fa Fa
Dewolff - Gold And Seaweed
Lily Allen - The Fear
HIT ME TV - Not A Real Talent
Mark Ronson - Stop Me
White Lies - Death
Dio ft Sef - Tijdmachine
Ja, het het ook gelezen. NIet zo handig van die schumacher. Lees: super dom natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overigens kan Stefan Schumacher de komende twee jaar schoorstenen vegen met zijn voormalig holmaat Bernhard Kohl. Gepakt op het pakken.
Mijn radiowekker staat op radio 1, en meestal blijft hij de hele nacht aan staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks ! ken het niet, maar gezien het tijdstip/dag is dat ook niet zo vreemd
En dan heb je nog een andere falende pakhaas c.q. pakkende faalhaas genaamd Jan Ullrich, die zijn dopinggebruik ontkent terwijl er wel degelijk geldverkeer actief was tussen zijn bankrekening en die van Eufemiano Fuentes, de onvolprezen dopingdokter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, het het ook gelezen. NIet zo handig van die schumacher. Lees: super dom natuurlijk.
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
Mijn radiowekker staat op radio 1, en meestal blijft hij de hele nacht aan staan. Dan pak ik wel eens iets mee van de radio programma's in de nacht op 1
.
Je hebt liever dat die piep wordt weggpiept uit 't nummer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYuksek - Tonight
![]()
Heerlijke danceplaatalleen de piep is minder
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 van MoveYourAss..
[..]
Ook weer een boel bijzonder fijne platen
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beter
Die laatste omdat ze door giel overdreven geplugged werdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.
Dat zouden ze eigenlijk eens moeten proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die piep wordt weggpiept uit 't nummer?
Daar is die functie dus voorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.
Ik val in slaap met oordopjes inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beter
Dat lukt mij makkelijk hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn radiowekker komt uit 2009 voor Christus dus die gaat niet uit zich zelf uit, en ik ben te lui om een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.
de megahit van komende week slaat nergens opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft weer een Megahit worden.
Ik gun het haar omdat de Britten de politesse niet los willen laten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!![]()
Huh, dat vind ik best wel heel bijzonder. Maf hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik val in slaap met oordopjes in, kan niet zonder muziek slapen
Pfff, dat kan ik dan wel weer begrijpenquote:of gelul op radio 1 is ook prima slaapmiddel
Wie is het met welk lied?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de megahit van komende week slaat nergens op
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef borisz het volgende:
Dat lukt mij makkelijk hoor. Meestal 95% van de nachten slaap ik prima hoor
.
Me 2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan heb ik toch veel liever Beautiful Day. Rustige opbouw van het ritme en geweldig ontroerende tekst.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Yes !!! one louder![]()
Santogold - Say Aha
![]()
Heel vet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stomme nieuwe naam. Ik noem ze lekker nog gewoon Santogold
Daar gaan we best wat vaker van horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaa Dewolff - Gold And Seaweed..
Wat een plaat van die jonge gasten. Super !
Dat verwacht ik eigenlijk toch ook welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daar gaan we best wat vaker van horen
Oh, dit is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een albumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
Vooral de tirade tegen George W. Bush.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Aka Guess Who Batmanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag gelovenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennen.
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aka Guess Who Batman. Maar die plaat is inderdaad erg gaaf. Zou mij verbazen als dat niet de 2e single zou gaan worden.
Ik denk het wel. Wedden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Het lijkt er toch wel op dat de Tijdmachine niet gehaald gaat worden.
Ah, altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef borisz het volgende:
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag geloven. Hoe stiller het is hoe beter je slaapt en vooral op oudere leeftijd telt dat.
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
dat is helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Cool die last.fm link, zag hem bij jou staan, wist nog niet dat dat kon op fokquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
Edit: Twitter is AutoPager-proof bevonden, eindigt de opdracht in een semi-oneindige lus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Fijn: nog meer knoppen. Ik spaar nog liever voetbalplaatjes bij de Albert Heijn.
Iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is helemaal niet erg
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Los Lobos - La Bamba
Bloc Party - One Month Off
Digitalism - Idealistic
Marike Jager - Celia Trigger
Kings Of Leon - Sex On Fire
Selah Sue - Black Part Love
Badly Drawn Boy - Disillusion
Ella Bandita - Poison She
Coldplay - Lost
Little Boots - Meddle
Live Request:
1. Johan - Tumble And Fall (Noorderslag 2002)
2. The Polyphonic Spee - Hold Me Now (That's Live)
3. Faithless - God Is A DJ (Live)
Swelter - Saddest Meal
@ Piles, me2 ! voorlopig helaas nog nietquote:Freak 11 van 20 Januari 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 20 februari om 22 51
Na een dikke week louter 'zeroes request' is er nu dan eindelijk weer een dampend verse Freak 11!
Met 6 nieuwe binnenkomers en een nieuwe 'freakandel speciaal'!
1) Jungle Drum - Emiliana Torrini
2) Tonight - Yuksek
3) Hit From The Morning Sun - Mongrel
4) Love Etc. - Pet Shop Boys
5) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
6) Aftershock (Can't Fight The Feeling) - Chuckie
7) Skeleton Boy - Friendly Fires
8) Swagger - Grandmaster Flash
9) Say Aha - Santogold
10) Shine - Laura Izibor
11) One Month Off - Bloc Party
Bier, mooie vrouwen, zon en nog veel meerquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
@ Piles, me2 ! voorlopig helaas nog niet![]()
Ik ken 'm nog niet, maar ik ga hem zeker even checkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de torrentboer promote hem ook al
Was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb jij twitter en last.fm kunnen toevoegen aan je profiel
kan het nergens invullen
Vroeg slapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Antiroos en Annemieke dus de komende weken. Dat zal wel even wennen worden.
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.quote:
Begin Annemieke steeds minder te vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.
Die is volgende maand ook station voice af.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin Annemieke steeds minder te vinden
Roos heb ik niet vaak gehoord, dus die luister ik mss nog wel een keer. En anders naar KXquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.
Me2. Qua muziek vind ik het trouwens wel aardig hoor, maar haar diva gedrag (cam op de gang, te popi jopie gedrag) staat mij niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin Annemieke steeds minder te vinden
Roos is wel aardig, maar die vind ik dan weer een iets minder prettige radiostem hebben. Voor de rest is ze wel te doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Roos heb ik niet vaak gehoord, dus die luister ik mss nog wel een keer. En anders naar KX
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. Qua muziek vind ik het trouwens wel aardig hoor, maar haar diva gedrag (cam op de gang, te popi jopie gedrag) staat mij niet aan.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is volgende maand ook station voice af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |