Dat lukt mij makkelijk hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beter
Mijn radiowekker komt uit 2009 voor Christus dus die gaat niet uit zich zelf uit, en ik ben te lui om een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.
de megahit van komende week slaat nergens opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft weer een Megahit worden.
Ik gun het haar omdat de Britten de politesse niet los willen laten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!![]()
Huh, dat vind ik best wel heel bijzonder. Maf hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik val in slaap met oordopjes in, kan niet zonder muziek slapen
Pfff, dat kan ik dan wel weer begrijpenquote:of gelul op radio 1 is ook prima slaapmiddel
Wie is het met welk lied?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de megahit van komende week slaat nergens op
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef borisz het volgende:
Dat lukt mij makkelijk hoor. Meestal 95% van de nachten slaap ik prima hoor
.
Me 2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan heb ik toch veel liever Beautiful Day. Rustige opbouw van het ritme en geweldig ontroerende tekst.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Yes !!! one louder![]()
Santogold - Say Aha
![]()
Heel vet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stomme nieuwe naam. Ik noem ze lekker nog gewoon Santogold
Daar gaan we best wat vaker van horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaa Dewolff - Gold And Seaweed..
Wat een plaat van die jonge gasten. Super !
Dat verwacht ik eigenlijk toch ook welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daar gaan we best wat vaker van horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |