Motradio tussen 0200 en 0600 op woensdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? welk programma is dat dan ?![]()
Trusten MarijeH.
Thanks ! ken het niet, maar gezien het tijdstip/dag is dat ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Motradio tussen 0200 en 0600 op woensdag
http://llink.nl/motradio/
Al presenteert hij dat maar 1x in de maand.
Overigens kan Stefan Schumacher de komende twee jaar schoorstenen vegen met zijn voormalig holmaat Bernhard Kohl. Gepakt op het pakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die sport gaat inderdaad nergens meer over.
Ook weer een boel bijzonder fijne platenquote:23-00
Yuksek - Tonight
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
U2 - Get On Your Boots
Barbie Bangkok - Live in de studio (2)
Santogold - Say Aha
Datarock - Fa Fa Fa
Dewolff - Gold And Seaweed
Lily Allen - The Fear
HIT ME TV - Not A Real Talent
Mark Ronson - Stop Me
White Lies - Death
Dio ft Sef - Tijdmachine
Ja, het het ook gelezen. NIet zo handig van die schumacher. Lees: super dom natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overigens kan Stefan Schumacher de komende twee jaar schoorstenen vegen met zijn voormalig holmaat Bernhard Kohl. Gepakt op het pakken.
Mijn radiowekker staat op radio 1, en meestal blijft hij de hele nacht aan staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks ! ken het niet, maar gezien het tijdstip/dag is dat ook niet zo vreemd
En dan heb je nog een andere falende pakhaas c.q. pakkende faalhaas genaamd Jan Ullrich, die zijn dopinggebruik ontkent terwijl er wel degelijk geldverkeer actief was tussen zijn bankrekening en die van Eufemiano Fuentes, de onvolprezen dopingdokter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, het het ook gelezen. NIet zo handig van die schumacher. Lees: super dom natuurlijk.
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
Mijn radiowekker staat op radio 1, en meestal blijft hij de hele nacht aan staan. Dan pak ik wel eens iets mee van de radio programma's in de nacht op 1
.
Je hebt liever dat die piep wordt weggpiept uit 't nummer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYuksek - Tonight
![]()
Heerlijke danceplaatalleen de piep is minder
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 van MoveYourAss..
[..]
Ook weer een boel bijzonder fijne platen
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beter
Die laatste omdat ze door giel overdreven geplugged werdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.
Dat zouden ze eigenlijk eens moeten proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die piep wordt weggpiept uit 't nummer?
Daar is die functie dus voorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.
Ik val in slaap met oordopjes inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in vredesnaam een oog dicht doen terwijl de radio staat te spelen? Aan de andere kant gezien je bericht lukt het slapen dan niet altijd even goed. Dat begrijp ik dan weer wat beter
Dat lukt mij makkelijk hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn radiowekker komt uit 2009 voor Christus dus die gaat niet uit zich zelf uit, en ik ben te lui om een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat ook de slaapfunctie, hoef je de radio niet handmatig uit te schakelen als je gaat slapen.
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ondertussen wel behoorlijk fan geworden van Lily Allen, net zoals van Miss Montreal. Ik kan niet begrijpen waarom ik ze eerst verafschuwde.
de megahit van komende week slaat nergens opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft weer een Megahit worden.
Ik gun het haar omdat de Britten de politesse niet los willen laten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het kwartje bij de de plaat van Lily Allen wel direct viel, maar bij Miss Montreal duurde het wat langer. De plaat van Lily Allen is gewoon echt super. De tekst ook, geweldig!![]()
Huh, dat vind ik best wel heel bijzonder. Maf hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik val in slaap met oordopjes in, kan niet zonder muziek slapen
Pfff, dat kan ik dan wel weer begrijpenquote:of gelul op radio 1 is ook prima slaapmiddel
Wie is het met welk lied?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de megahit van komende week slaat nergens op
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef borisz het volgende:
Dat lukt mij makkelijk hoor. Meestal 95% van de nachten slaap ik prima hoor
.
Me 2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan heb ik toch veel liever Beautiful Day. Rustige opbouw van het ritme en geweldig ontroerende tekst.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Yes !!! one louder![]()
Santogold - Say Aha
![]()
Heel vet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stomme nieuwe naam. Ik noem ze lekker nog gewoon Santogold
Daar gaan we best wat vaker van horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaa Dewolff - Gold And Seaweed..
Wat een plaat van die jonge gasten. Super !
Dat verwacht ik eigenlijk toch ook welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daar gaan we best wat vaker van horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |