Oh, dit is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een albumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
Vooral de tirade tegen George W. Bush.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Aka Guess Who Batmanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag gelovenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennen.
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aka Guess Who Batman. Maar die plaat is inderdaad erg gaaf. Zou mij verbazen als dat niet de 2e single zou gaan worden.
Ik denk het wel. Wedden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Het lijkt er toch wel op dat de Tijdmachine niet gehaald gaat worden.
Ah, altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef borisz het volgende:
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag geloven. Hoe stiller het is hoe beter je slaapt en vooral op oudere leeftijd telt dat.
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
dat is helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Cool die last.fm link, zag hem bij jou staan, wist nog niet dat dat kon op fokquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
Edit: Twitter is AutoPager-proof bevonden, eindigt de opdracht in een semi-oneindige lus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Fijn: nog meer knoppen. Ik spaar nog liever voetbalplaatjes bij de Albert Heijn.
Iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is helemaal niet erg
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Los Lobos - La Bamba
Bloc Party - One Month Off
Digitalism - Idealistic
Marike Jager - Celia Trigger
Kings Of Leon - Sex On Fire
Selah Sue - Black Part Love
Badly Drawn Boy - Disillusion
Ella Bandita - Poison She
Coldplay - Lost
Little Boots - Meddle
Live Request:
1. Johan - Tumble And Fall (Noorderslag 2002)
2. The Polyphonic Spee - Hold Me Now (That's Live)
3. Faithless - God Is A DJ (Live)
Swelter - Saddest Meal
@ Piles, me2 ! voorlopig helaas nog nietquote:Freak 11 van 20 Januari 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 20 februari om 22 51
Na een dikke week louter 'zeroes request' is er nu dan eindelijk weer een dampend verse Freak 11!
Met 6 nieuwe binnenkomers en een nieuwe 'freakandel speciaal'!
1) Jungle Drum - Emiliana Torrini
2) Tonight - Yuksek
3) Hit From The Morning Sun - Mongrel
4) Love Etc. - Pet Shop Boys
5) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
6) Aftershock (Can't Fight The Feeling) - Chuckie
7) Skeleton Boy - Friendly Fires
8) Swagger - Grandmaster Flash
9) Say Aha - Santogold
10) Shine - Laura Izibor
11) One Month Off - Bloc Party
Bier, mooie vrouwen, zon en nog veel meerquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
@ Piles, me2 ! voorlopig helaas nog niet![]()
Ik ken 'm nog niet, maar ik ga hem zeker even checkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de torrentboer promote hem ook al
Was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb jij twitter en last.fm kunnen toevoegen aan je profiel
kan het nergens invullen
Vroeg slapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Antiroos en Annemieke dus de komende weken. Dat zal wel even wennen worden.
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.quote:
Begin Annemieke steeds minder te vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.
Die is volgende maand ook station voice af.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin Annemieke steeds minder te vinden
Roos heb ik niet vaak gehoord, dus die luister ik mss nog wel een keer. En anders naar KXquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, bij Roos niet maar bij Annemieke weet ik het nog niet (ben daar niet zo fan van). Ik laat het echt afhangen van de playlist.
Me2. Qua muziek vind ik het trouwens wel aardig hoor, maar haar diva gedrag (cam op de gang, te popi jopie gedrag) staat mij niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin Annemieke steeds minder te vinden
Roos is wel aardig, maar die vind ik dan weer een iets minder prettige radiostem hebben. Voor de rest is ze wel te doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Roos heb ik niet vaak gehoord, dus die luister ik mss nog wel een keer. En anders naar KX
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. Qua muziek vind ik het trouwens wel aardig hoor, maar haar diva gedrag (cam op de gang, te popi jopie gedrag) staat mij niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |