Oh, dit is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een albumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear
![]()
"wat 'n track !"
Vooral de tirade tegen George W. Bush.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Aka Guess Who Batmanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daar wil ik nog aan toevoegen, wat een album. (F**ck you vind ik een cool nummer
) .
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag gelovenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, okay. Misschien is het een kwestie van proberen en wennen.
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aka Guess Who Batman. Maar die plaat is inderdaad erg gaaf. Zou mij verbazen als dat niet de 2e single zou gaan worden.
Ik denk het wel. Wedden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Het lijkt er toch wel op dat de Tijdmachine niet gehaald gaat worden.
Ah, altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef borisz het volgende:
Kan je beter niet aan wennen als ik de onderzoeken mag geloven. Hoe stiller het is hoe beter je slaapt en vooral op oudere leeftijd telt dat.
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
dat is helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Cool die last.fm link, zag hem bij jou staan, wist nog niet dat dat kon op fokquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan sowieso wel meer gave nummers op dat album.
Edit: Twitter is AutoPager-proof bevonden, eindigt de opdracht in een semi-oneindige lus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Fijn: nog meer knoppen. Ik spaar nog liever voetbalplaatjes bij de Albert Heijn.
Iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is helemaal niet erg
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot zover Rudy's aspiratie bij Radio 2 te werken.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Los Lobos - La Bamba
Bloc Party - One Month Off
Digitalism - Idealistic
Marike Jager - Celia Trigger
Kings Of Leon - Sex On Fire
Selah Sue - Black Part Love
Badly Drawn Boy - Disillusion
Ella Bandita - Poison She
Coldplay - Lost
Little Boots - Meddle
Live Request:
1. Johan - Tumble And Fall (Noorderslag 2002)
2. The Polyphonic Spee - Hold Me Now (That's Live)
3. Faithless - God Is A DJ (Live)
Swelter - Saddest Meal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |