Nooit grappig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Der Rudy in de studio!
Hij heeft al een strop(das) om.
Ja , vraag het mij ook af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Coldplay overigens?
Het is baggerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Spam hem isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen DER Rudy !!!! Ook deze afl. van MoveYourAss zal wel eens een aparte kunnen worden. Een ding is zeker: de playlist is gruwelijk !
Show itquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker: de playlist is gruwelijk !
Allesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fijn, nog een Radiohead-aanhanger.quote:
Zo kan je het ook zeggenquote:
wat zeg je nu, mijn wereld stort nu inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, nee hoor. Moet gewoon niks van Coldplay hebben
Cyaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
Dat was het weer Ik ga even tv kijken mischien strax nog even MYA luisteren laters
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fijn, nog een Radiohead-aanhanger.
Ondertussen moet Damon Albarn zich wel erg generen voor het afwimpelen van Chris Martin.
Speltip 39: Weet waar je kansen liggen.
![]()
Althans, daar ging ik van uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?![]()
Radiohead is minstens net zo slecht en slaapverwekkend als Coldplay.
Zou ik zonder enige vorm van twijfel doen. Het was echt geniaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aah, dat wordt dus terugluisteren
WHZquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen die Coldplay bagger vindt Radiohead fan is ?![]()
Radiohead is minstens net zo slecht en slaapverwekkend als Coldplay.
quote:22-23
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Metro Station - Shake It
Kyteman - She Blew Like Trumpets
Goldfrapp - Strict Machine
Franz Ferdinand - Ulysses
Till West - Same Man
A Brand - Time
Duffy - Rain On Your Parade
Barbie Bangkok - Live in de studio (1)
Electric Six - Danger! High Voltage
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
Dat was het weer Ik ga even tv kijken mischien strax nog even MYA luisteren laters
ja no kiddingquote:
Kan ik meteen concluderen dat hier geen die-hard voetbalfans in dit topic huizen. Mijn favoriete artiesten en bands ontdek ik namelijk via consolegames en sportprogramma's.quote:
Gaaf ! ga ik zeker even checkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en De Staat is dus de komende week de 3FM WeekCD en dus te beluisteren op 3FM.nl.
Niet aan mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
Dit doet me altijd denken aan Jumbo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan het wel shaken als je stil wilt zitten.
Ben ik even blij dat ik niet naast jouw woon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:Kyteman - She Blew Like Trumpets
![]()
Geluid staat onverantwoord hard hier... Naja, fuck it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet naast jouw woon.Dan zullen de buren eerder niet zo blij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |