Dat is hét koopsignaal! Als zelfs de journalisten bang worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ze zijn bang bij RTLZ.... beurs analist stamelt en klinkt paniekerig...
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef richbitch het volgende:
Waar handelen jullie in dan? FTI'tjes of speeders/turbo's/sprinters..?
paar jaar terug in turbo's gehandeld dat was niet echt een succes, hehe.
Door een gelukkig handeltje mooi vermogen bij elkaar gespaard.
Wil na mijn bachelor graag fulltime trader worden, maar eerst maar eens op zoek naar een goede mentor enzo..
Is altijd nog beter dan die -9.5 waar ze één refresh op stondenquote:
Hoezo weer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Die kale van RTL-Z nog even lekker benadrukken hoe ING daaltstraks krijgen ze weer een aanklacht van ING aan de broek...
Low 3,64 van net is -10%quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan die -9.5 waar ze één refresh op stonden
ik zag m net (blijkbaar alweer) voorbijkomen... Damn, wat voor nieuws is er over ING?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Low 3,64 van net is -10%![]()
KPN maar stijgen
http://www.telegraaf.nl/dft/streamingkoersen/aandelen/quote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
Fucking Binck, vertraagde koersen.
Waarom nu?
Iddquote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
Fucking Binck, vertraagde koersen.
Waarom nu?
Moet je maar niet onder een steen leven en het nieuws volgen, denk ik dan maarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heb ik best wel te doen met al die mensen die bakken met geld verliezen door te denken van goh, die nederlandse financials, die kunnen echt! niet lager!
zat er vanochtend wel over te denken om in te stappen, maar er is iets raars aan de hand, heel raarsquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heb ik best wel te doen met al die mensen die bakken met geld verliezen door te denken van goh, die nederlandse financials, die kunnen echt! niet lager!
D'r moet toch een aandeel uit mijn Fok! top 5 stijgen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom KPN het eigenlijk tijdens deze crisis zo goed doet?
Stabiele inkomsten, goeie schuldpositie, betrouwbaar managment en een net dividend. Ik geloof dat ze wel zijn gestopt met hun aandeleninkoop programma.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom KPN het eigenlijk tijdens deze crisis zo goed doet?
defensief aandeel, net als UNI en AHquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef BlaZ het volgende:
Absoluut en het zal me niks verbazen als we daar nu toch een keertje onder duiken (om daarna flink te corrigeren).quote:
Day Low = ¤3.50quote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef star_gazer het volgende:
ING @ 3,70Wellicht een mooi instapmoment voor Bos?
Don't ! Mensen weten best dat beleggen risico nemen is, zo niet, dan ben je een levensles wijzer.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat laatste weet ik zo net niet. De weg naar de 200 ligt open, al hangt dat voor een groot deel af van wat er met ING gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Absoluut en het zal me niks verbazen als we daar nu toch een keertje onder duiken (om daarna flink te corrigeren).
Nou, ik hoop dat de verliezen meevallen!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Falco het volgende:
Vandaag maar es een portefeuille(tje) aangelegd met:Arcelor Mittal BAM KPN Randstad Royal Dutch Unilever
Heel verantwoord gespreid allemaal natuurlijk
Ik heb wel wat basiskennis beleggen, vindt het interessant en hoop komende tijd toch nog wat extra kennis op te doen. Wat longs en turbo's inhouden, weet ik bijvoorbeeld niet helemaal
.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat de verliezen meevallen!
Ik weet het ook niet, ik denk het.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef star_gazer het volgende:
Dat laatste weet ik zo net niet. De weg naar de 200 ligt open, al hangt dat voor een groot deel af van wat er met ING gaat gebeuren.
Dat lukt vooralsnog niet al te best.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
iemand is bezig om ING boven de -10% te proberen te houden....
nee, idd... Ben benieuwd hoeveel geld daar in zit...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat lukt vooralsnog niet al te best.
idd kan helemaal niks doen op deze manier...gelukkig heb ik geen positie atmquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef pberends het volgende:
Hoe kun je nu handelen met die vertraagde koersen? lekkere service weer.
Ik heb alleen nog een positie in Nyrstar, maar die blijft vooralsnog aardig liggen (hoorde ik daar de bel van de selloffquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
idd kan helemaal niks doen op deze manier...gelukkig heb ik geen positie atm
ik heb alleen crucell nog... die doet gelukkig vrij weinig bij deze bewegingenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een positie in Nyrstar, maar die blijft vooralsnog aardig liggen (hoorde ik daar de bel van de selloff?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |