3 stuksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Vette MH !
Zo, 3 DR Oetker pizza's op. Tijd voor het EkStra weekend !
quote:
Zeg ga eens gauw weg!quote:
Daar dacht ik eigenlijk net pas aanquote:
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jij ook. Doe 'ns richting KLB gaan, stuk chagrijn ;-).
Jep, 1 is echt te weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:
Heb je wel de Big Americans dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
.
Huhquote:
Dat koffie halen is niet zo erg, zolang je voor jezelf ook maar een kop kan pakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Feivel: Ja hoor, bevalt goed.
Al zitten er natuurlijk ook nadelen aan, zoals lange reistijd en sommige klusjes die je eigenlijk liever niet doet (op webdevelopment-gebied, dus ik heb 't niet over koffie halen).
Ik was Twitterfan. Maar nu Mutsaerts (die van GS) mij followt, word het eng ;-).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde heeft dat twitter he![]()
Wat vond je van de Top 100? Mij hoor je niet klagen, nummer 1 en 2 Coldplay, hopelijk worden ze zo vaak aangevraagd dat Radio 2 en 3FM integraal Clocks ten gehore zullen brengen.quote:
Ik mis nog:quote:
Ik heb altijd dezequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
uuhm okay. Flink blijven oefenenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding op
Dan moet ik er de volgende keer maar 2 van nemen. Na 1x zo'n dunne gehad te hebben, ging ik maar weer over op de dikke Big Americans.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
Wel de lekkerstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Briggy het volgende:
Ik heb altijd deze![]()
[ afbeelding ]
Al heb ik er nog nooit zo veel champignons op zien zitten
Feederquote:
Haal je geld terug bij Dr. Oetker, het kost je niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze![]()
[ afbeelding ]
Al heb ik er nog nooit zo veel champignons op zien zitten
Ok baasquote:
Haiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de vrijdagavond:
[ afbeelding ]
Eindelijk een man met smaakquote:
Geef hem daar 100% gelijk inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Zoals m`n vader altijd zei:"Carnaval is de enige periode van het jaar dat ik zou willen dat ik geen Limburger was."![]()
Die kan ik ondertussen wel verdragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Shake shake shake shake shake shake and shake it...
quote:
Dr. Oetker die pizza's bakt? Het zijn niets meer dan fabriekspannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatst nog zelf pizza gemaakt, dat was een stuk beter dan die diepvriezerpizza's, ondanks verkeerde saus
zelf maken inderdaad lekkerder , maar soms te veel werkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatst nog zelf pizza gemaakt, dat was een stuk beter dan die diepvriezerpizza's, ondanks verkeerde saus
Die zou wel cool zijn als bel toonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de foute jingle weer![]()
.
8000 hits per uur.![]()
![]()
.
Jaa! dat zou inderdaad erg vet zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zou wel cool zijn als bel toon
Hier eet ik meestal 1,5 american pizza's , vrouwlief eet maar de helft opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken welke pizza's ik vandaag heb gehad
- Casa di Mama (Salame)
- Casa di Mama (Tonno) en de
Ristorante Pizza Pollo.
Die laatste is lekker maar onwijs dun... schiet niet op.
Volgende keer gewoon weer een Wagner Big American
Heb gisteren een Big American Bacon gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken welke pizza's ik vandaag heb gehad
- Casa di Mama (Salame)
- Casa di Mama (Tonno) en de
Ristorante Pizza Pollo.
Die laatste is lekker maar onwijs dun... schiet niet op.
Volgende keer gewoon weer een Wagner Big American
Whaha, het verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier eet ik meestal 1,5 american pizza's , vrouwlief eet maar de helft op
Oeh ! die is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb gisteren een Big American Bacon gehad
Had wel meer bacon op gemogen, maar op elke kant-en-klare pizza mag wel meer bacon/salami/whatever.quote:
Dat is inderdaad helaas vaak zo. Met name de pizza's van Dr Oetker hebben daar toch wel een handje van.. Wagner vind ik w.d.b. een stuk beterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had wel meer bacon op gemogen, maar op elke kant-en-klare pizza mag wel meer bacon/salami/whatever.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik voeg een woord aan mijn daad
Dit is wat Boris Pavlov nu had moeten onderzoeken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSB - ALARM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken je Hans nog niet? Das 1 groot Pavlov-effect.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is wat Boris Pavlov nu had moeten onderzoeken!
Whahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is wat Boris Pavlov nu had moeten onderzoeken!
Daar is ie weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Steephsel het volgende:
Goedenavond
Ik ben optijd binnen, nu nog ff de ramen dichtdoen
Als ik voor iedere keer dat jij JAAAAAAAAAAAA typt een euro krijg hoef ik niet meer te werkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Goede avondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Steephsel het volgende:
Goedenavond
Ik ben optijd binnen, nu nog ff de ramen dichtdoen
Whehehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
Als ik voor iedere keer dat jij JAAAAAAAAAAAA typt een euro krijg hoef ik niet meer te werken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin de dag het weekend met een dansje
Niks mis mee hierquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werkt super snel vanavond
Als je die screenshot nou is kleiner maakt , dan hoeft hij niet steeds te schalen , groot zien ze er onscherp uit en scheelt 1/4 van de bestandsgroottequote:
Dit is waarom ik altijd FIFA 06 speel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
MICHIEL BEDANKT!
MICHIEL BEDANKT!
MICHIEL MICHIEL MICHIEL BEDANKT!
DOVES - BLACK AND WHITE TOWN. EINDELIJK!![]()
![]()
Fifa 06quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd FIFA 06 speel!
Is me teveel moeitequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die screenshot nou is kleiner maakt , dan hoeft hij niet steeds te schalen , groot zien ze er onscherp uit en scheelt 1/4 van de bestandsgrootte
Ja dan moet ik ze ook nog eens na gaan bewerken, heb ik helemaal geen zin in en mn computer explodeerd dan!quote:
Heb ik de eer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk die functie van users ignoren
Ben ik de gelukkige?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk die functie van users ignoren
Ik heb wel zo'n vermoeden. Mn screencaps worden niet zo op prijs gesteld. Dan maken ze ze toch gewoon zelf?quote:
Niks mis met screencapsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n vermoeden. Mn screencaps worden niet zo op prijs gesteld. Dan maken ze ze toch gewoon zelf?.
Niet gehoordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kyteman @ Giel van morgen
of hier even downloadenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de enige reden om terug te luisteren
hehe truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de enige reden om terug te luisteren
Weer een eurootjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tegan en Sera. Leuke plaat is dit
Je wordt nog een rijk man op die manierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Dat pianoloopje blijft zo in je kop zitten
Triest hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Wil je van je geld afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?
Ze hebben toch niet echt 4x die plaat opnieuw op scherp gezet?quote:19:30| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:28| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:26| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:24| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hoe kan dit ?
[..]
Ze hebben toch niet echt 4x die plaat opnieuw op scherp gezet?
Das wel vaagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
Dan kan ook je database die plaat wel waarderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?
Alleen bij JAAAAAAAAAAA'S van Hansquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik voor iedere keer dat jij JAAAAAAAAAAAA typt een euro krijg hoef ik niet meer te werken
Valsspelerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS ! dit is zo'n prachtige plaat![]()
Roger Sanchez - Another chance
Oh het is een bekend probleem, wist ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh het is een bekend probleem, wist ik niet. Maar maf inderdaad, zeker omdat er telkens een interval inzit van 2 minuten.
Maar luiheid kan soms zo lekker zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
Ja hoi
Ik had qua eten gewoon een magnetron bak pasta + bakje AH salade. Wat een luiheid.
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Damn, ik kan me de tijd nog voor de geest halen dat de plaat uitkwam.. Thuis altijd 3FM maar op het werk 538 (grom grom), maar ze waren bij die zender helemaal weg van de plaat. Eerst was het Dance Smash en toen volgens mij zelfs 2x achter elkaar de Alarmschijf. En ja, ik kan ze geen ongelijk geven want wat een plaat...
Maffe bug jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...
Dan is het waarschijnlijk zo dat de database hem anders opslaat dan dat je hem van 3FM afhaalt? Zou het in die ' zitten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...
Dat moet vast wel een prettige gedachte zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.
Zou kunnen... moet ik nog eens goed naar gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk zo dat de database hem anders opslaat dan dat je hem van 3FM afhaalt? Zou het in die ' zitten?
De betere werkplekken, arbeidsethos gaat gelijk omhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.
Waarom denk je dat ik weer bij oude stagebedrijf zitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De betere werkplekken, arbeidsethos gaat gelijk omhoog
omdat je er geen flikker hoeft uit te voerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer bij oude stagebedrijf zit![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
omdat je er geen flikker hoeft uit te voeren
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kinderen krijg je niet , kinderen neem je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |