3 stuksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Vette MH !
Zo, 3 DR Oetker pizza's op. Tijd voor het EkStra weekend !
quote:
Zeg ga eens gauw weg!quote:
Daar dacht ik eigenlijk net pas aanquote:
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jij ook. Doe 'ns richting KLB gaan, stuk chagrijn ;-).
Jep, 1 is echt te weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:
Heb je wel de Big Americans dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
.
Huhquote:
Dat koffie halen is niet zo erg, zolang je voor jezelf ook maar een kop kan pakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Feivel: Ja hoor, bevalt goed.
Al zitten er natuurlijk ook nadelen aan, zoals lange reistijd en sommige klusjes die je eigenlijk liever niet doet (op webdevelopment-gebied, dus ik heb 't niet over koffie halen).
Ik was Twitterfan. Maar nu Mutsaerts (die van GS) mij followt, word het eng ;-).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde heeft dat twitter he![]()
Wat vond je van de Top 100? Mij hoor je niet klagen, nummer 1 en 2 Coldplay, hopelijk worden ze zo vaak aangevraagd dat Radio 2 en 3FM integraal Clocks ten gehore zullen brengen.quote:
Ik mis nog:quote:
Ik heb altijd dezequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
uuhm okay. Flink blijven oefenenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding op
Dan moet ik er de volgende keer maar 2 van nemen. Na 1x zo'n dunne gehad te hebben, ging ik maar weer over op de dikke Big Americans.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
Wel de lekkerstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Briggy het volgende:
Ik heb altijd deze![]()
[ afbeelding ]
Al heb ik er nog nooit zo veel champignons op zien zitten
Feederquote:
Haal je geld terug bij Dr. Oetker, het kost je niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze![]()
[ afbeelding ]
Al heb ik er nog nooit zo veel champignons op zien zitten
Ok baasquote:
Haiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de vrijdagavond:
[ afbeelding ]
Eindelijk een man met smaakquote:
Geef hem daar 100% gelijk inquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Zoals m`n vader altijd zei:"Carnaval is de enige periode van het jaar dat ik zou willen dat ik geen Limburger was."![]()
Die kan ik ondertussen wel verdragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Shake shake shake shake shake shake and shake it...
quote:
Dr. Oetker die pizza's bakt? Het zijn niets meer dan fabriekspannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatst nog zelf pizza gemaakt, dat was een stuk beter dan die diepvriezerpizza's, ondanks verkeerde saus
zelf maken inderdaad lekkerder , maar soms te veel werkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatst nog zelf pizza gemaakt, dat was een stuk beter dan die diepvriezerpizza's, ondanks verkeerde saus
Die zou wel cool zijn als bel toonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de foute jingle weer![]()
.
8000 hits per uur.![]()
![]()
.
Jaa! dat zou inderdaad erg vet zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zou wel cool zijn als bel toon
Hier eet ik meestal 1,5 american pizza's , vrouwlief eet maar de helft opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken welke pizza's ik vandaag heb gehad
- Casa di Mama (Salame)
- Casa di Mama (Tonno) en de
Ristorante Pizza Pollo.
Die laatste is lekker maar onwijs dun... schiet niet op.
Volgende keer gewoon weer een Wagner Big American
Heb gisteren een Big American Bacon gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken welke pizza's ik vandaag heb gehad
- Casa di Mama (Salame)
- Casa di Mama (Tonno) en de
Ristorante Pizza Pollo.
Die laatste is lekker maar onwijs dun... schiet niet op.
Volgende keer gewoon weer een Wagner Big American
Whaha, het verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier eet ik meestal 1,5 american pizza's , vrouwlief eet maar de helft op
Oeh ! die is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb gisteren een Big American Bacon gehad
Had wel meer bacon op gemogen, maar op elke kant-en-klare pizza mag wel meer bacon/salami/whatever.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |