3 stuksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Vette MH !
Zo, 3 DR Oetker pizza's op. Tijd voor het EkStra weekend !
quote:
Zeg ga eens gauw weg!quote:
Daar dacht ik eigenlijk net pas aanquote:
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jij ook. Doe 'ns richting KLB gaan, stuk chagrijn ;-).
Jep, 1 is echt te weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Verdeeld over 2 personen dus dat scheelt. Die DR Oetker dingen zijn lekker maar hartstikke dun
.
quote:
Heb je wel de Big Americans dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
.
Huhquote:
Dat koffie halen is niet zo erg, zolang je voor jezelf ook maar een kop kan pakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Feivel: Ja hoor, bevalt goed.
Al zitten er natuurlijk ook nadelen aan, zoals lange reistijd en sommige klusjes die je eigenlijk liever niet doet (op webdevelopment-gebied, dus ik heb 't niet over koffie halen).
Ik was Twitterfan. Maar nu Mutsaerts (die van GS) mij followt, word het eng ;-).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde heeft dat twitter he![]()
Wat vond je van de Top 100? Mij hoor je niet klagen, nummer 1 en 2 Coldplay, hopelijk worden ze zo vaak aangevraagd dat Radio 2 en 3FM integraal Clocks ten gehore zullen brengen.quote:
Ik mis nog:quote:
Ik heb altijd dezequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
uuhm okay. Flink blijven oefenenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik krijg met moeite 1 zo'n ding op
Dan moet ik er de volgende keer maar 2 van nemen. Na 1x zo'n dunne gehad te hebben, ging ik maar weer over op de dikke Big Americans.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ristorante denk ikDie zijn veel lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |