Haha, laten we het inderdaad niet hopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang 't maar niet This Is The Last Time van Keane is, want dat zou niet veel goeds voorspellen.
Dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat mijn telefoon gaat als dat nummer begint.. Erg he![]()
Oh leuk. Over voetbal only?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb de radio aan staan op BNR. Wilfred Genee heeft zijn eigen show nu
.
Joepiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef -Hans- het volgende:
De Killers - Spaceman staat trouwens bij de nieuwe singles op 3FM. Die gaan we de komende periode ook wat vaker horen. Eindelijk !
Jaha, een kwelling die je je zelf aan doet, i know..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt medelijden met je vandaag![]()
Blij dat ik die ellende niet hoef te luisteren
Krezip MH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een commerciële zogenaamd alternatieve kutzender is 3FM toch geworden de laatste jaren![]()
uuhm dat is minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:28 schreef 3FMaster het volgende:
Heh, ik moet zometeen gaan werken, mis ik EW
Mooi ding trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Net mijn nieuwe fiets opgehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Klinkt zeker lekker, helaasch moet ik weg. Tot vanavond!
Jordy van Loon komt toch vanavond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat is minder. Ik heb trouwens geen idee wie vanavond de gast is.. Misschien is er wel geen gast en dat zou ik niet eens erg vinden. Juist de afl. zonder gast vind ik altijd geweldig
. Al hebben ze ook wel erg leuke gasten gehad..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jordy van Loon komt toch vanavond?
uuhm, ik hoop toch echt van nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jordy van Loon komt toch vanavond?
Wat een lijst. Damn !quote:32. Hi_Tack- Say Say Say
33. Christina Aguilera- Ain’t No Other Man
34. Supermode- Tell Me Why
35. Ferry Corsten- It’s Time
36. Narcotic Thrust- I Like It
37. Tiësto- Dance For Life
38. G-Spott- Sadeness
39. Nina Sky- Move Your Body
40. DJ Jean- Every Single Day
41. Fragma- Toca’s Miracle
42. Darude- Sandstorm
Dat is minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
Oh nee toch niet, moet t hele weekend werken
Nope. Maar dat vier ik toch niet, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is minderDus geen carnaval voor jou?
Gezien het filmpje van vanmiddag is die net zo gekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef Marc63 het volgende:
Het wordt tijd dat de nieuwe Stem komt om Tjibbe in het gareel te houden.
Filmpje van vanmiddag? Die heb ik nog niet gezien. Maar het filmpje waarin De Nieuwe Stem op Human danst zegt ook al veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien het filmpje van vanmiddag is die net zo gek
Carnavalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is minderDus geen carnaval voor jou?
Die was dat jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Filmpje van vanmiddag? Die heb ik nog niet gezien. Maar het filmpje waarin De Nieuwe Stem op Human danst zegt ook al veel.
Tja, je moet ook de nadelen van werken bij 3 hebben he? ;-).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Tijdens de uuropener zat ik precies in de Schipholtunnel, maar heb 'm alsnog kunnen horen via een WMA stream via UMTS... tussen de bufferpogingen door.
Maargoed... WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |