Inderdaad, opzouten met die groepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan kappen met Coldplay voor de komende 5 jaar![]()
Het is wel genoeg geweest zo
Nee, zeker niet! Door door door!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan kappen met Coldplay voor de komende 5 jaar![]()
Het is wel genoeg geweest zo
Nee, nog een keer los op de Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef drummerdude het volgende:
En nu, stil, achteruithangen, en genieten!
Onmogelijk, dat valse gehuil irriteert mij mateloos.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Door door door!![]()
En nu, stil, achteruithangen, en genieten!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:52 schreef cosmick het volgende:
Live, RHCP en Coldplay.
O mijn Godquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Oh, de nieuwe Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit is de laatste single van Krezip !!!! zie 3fm.nl.
Alleen 11 en 7, maar die hoor ik zo wel op mp3-fmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Nummer 11, 7 en 1 wil ik nog even horen. De rest kan mij niet echt heel erg boeien.
Niet zo happenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jammer dat jij de kwaliteit opmerkingen te plaatsen mist. Lijkt me irritant!
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Piles het volgende:
Alleen 11 en 7, maar die hoor ik zo wel op mp3-fm
Yupquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef -Hans- het volgende:
Cos, daar is Franz al !!!![]()
Franz Ferdinand - Take Me Out!
Zeikerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel kutmuziek op 1 dag gehoord, echt.
Nummer 7 in de lijst vind ik anders toch een best bijzondere plaat hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben blij als 00s request straks is afgelopen. Zoveel spannends is er de afgelopen 8 jaar niet geproduceerd eigenlijk vind ik nu
bijna WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Whahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Feivel1 het volgende:
Hé Hans. Lullo. Kevin Rudolf is niet de nieuwe megahit.
Het is Krezip - Sweet Goodbyes. Bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist_new/megahit
Mee eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nummer 7 in de lijst vind ik anders toch een best bijzondere plaat hoor.
Was ook te voorspellen dat Krezip over zo'n plaat als Kevin Rudolf heengaat. Iets met lieverdjes van 3FM. Niks ten nadele van 3FM hoor, maar in megahits merk je dat heel erg. Dat ze niet zo eerlijk gekozen schijnen te worden, heeft Rob al eens door laten schemeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, klopt ! was ook meer een gok van mijn kant
.
Tsja, Krezip is ook wel een bandje die patent schijnt te hebben om Megahit te worden. Overigens kan ik me wel vinden in de keuze. Qua plaat vind ik het neit heel kud en het is ook hun laatste single. Geloof dat I Would Stay ook Megahit was op 3FM en nu is hun laatste single ook weer Megahit. Zo is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was ook te voorspellen dat Krezip over zo'n plaat als Kevin Rudolf heengaat. Iets met lieverdjes van 3FM. Niks ten nadele van 3FM hoor, maar in megahits merk je dat heel erg. Dat ze niet zo eerlijk gekozen schijnen te worden, heeft Rob al eens door laten schemeren.
Zolang 't maar niet This Is The Last Time van Keane is, want dat zou niet veel goeds voorspellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef -Hans- het volgende:
En het is nog niet eens een paar minuten voor 01:00. Ben benieuwd wat de laatste plaat van MYA zal zijn voor deze week. Ik gok toch op Maximo Park of Mr. brightside
Ik heb gewoon echt medelijden met je vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel kutmuziek op 1 dag gehoord, echt.
Ik denk soms nog steeds dat mijn telefoon gaat als dat nummer begint.. Erg hequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Sirolf het volgende:
Nog 2x Coldplay en dan is de lijst ten einde.
En tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Sirolf het volgende:
Nog 2x Coldplay en dan is de lijst ten einde.
(Das mn huidige beltoonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En tot die tijd een spannend muziekje?
Haha, laten we het inderdaad niet hopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang 't maar niet This Is The Last Time van Keane is, want dat zou niet veel goeds voorspellen.
Dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat mijn telefoon gaat als dat nummer begint.. Erg he![]()
Oh leuk. Over voetbal only?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb de radio aan staan op BNR. Wilfred Genee heeft zijn eigen show nu
.
Joepiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef -Hans- het volgende:
De Killers - Spaceman staat trouwens bij de nieuwe singles op 3FM. Die gaan we de komende periode ook wat vaker horen. Eindelijk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |