(Das mn huidige beltoonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En tot die tijd een spannend muziekje?
Haha, laten we het inderdaad niet hopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang 't maar niet This Is The Last Time van Keane is, want dat zou niet veel goeds voorspellen.
Dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat mijn telefoon gaat als dat nummer begint.. Erg he![]()
Oh leuk. Over voetbal only?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb de radio aan staan op BNR. Wilfred Genee heeft zijn eigen show nu
.
Joepiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef -Hans- het volgende:
De Killers - Spaceman staat trouwens bij de nieuwe singles op 3FM. Die gaan we de komende periode ook wat vaker horen. Eindelijk !
Jaha, een kwelling die je je zelf aan doet, i know..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt medelijden met je vandaag![]()
Blij dat ik die ellende niet hoef te luisteren
Krezip MH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een commerciële zogenaamd alternatieve kutzender is 3FM toch geworden de laatste jaren![]()
uuhm dat is minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:28 schreef 3FMaster het volgende:
Heh, ik moet zometeen gaan werken, mis ik EW
Mooi ding trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Net mijn nieuwe fiets opgehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Klinkt zeker lekker, helaasch moet ik weg. Tot vanavond!
Jordy van Loon komt toch vanavond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat is minder. Ik heb trouwens geen idee wie vanavond de gast is.. Misschien is er wel geen gast en dat zou ik niet eens erg vinden. Juist de afl. zonder gast vind ik altijd geweldig
. Al hebben ze ook wel erg leuke gasten gehad..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jordy van Loon komt toch vanavond?
uuhm, ik hoop toch echt van nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jordy van Loon komt toch vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |