Wil je van je geld afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?
Ze hebben toch niet echt 4x die plaat opnieuw op scherp gezet?quote:19:30| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:28| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:26| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
19:24| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hoe kan dit ?
[..]
Ze hebben toch niet echt 4x die plaat opnieuw op scherp gezet?
Das wel vaagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
Dan kan ook je database die plaat wel waarderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?
Alleen bij JAAAAAAAAAAA'S van Hansquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik voor iedere keer dat jij JAAAAAAAAAAAA typt een euro krijg hoef ik niet meer te werken
Valsspelerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS ! dit is zo'n prachtige plaat![]()
Roger Sanchez - Another chance
Oh het is een bekend probleem, wist ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh het is een bekend probleem, wist ik niet. Maar maf inderdaad, zeker omdat er telkens een interval inzit van 2 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |