Heb ik de eer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk die functie van users ignoren
Ben ik de gelukkige?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk die functie van users ignoren
Ik heb wel zo'n vermoeden. Mn screencaps worden niet zo op prijs gesteld. Dan maken ze ze toch gewoon zelf?quote:
Niks mis met screencapsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n vermoeden. Mn screencaps worden niet zo op prijs gesteld. Dan maken ze ze toch gewoon zelf?.
Niet gehoordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kyteman @ Giel van morgen
of hier even downloadenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de enige reden om terug te luisteren
hehe truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de enige reden om terug te luisteren
Weer een eurootjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tegan en Sera. Leuke plaat is dit
Je wordt nog een rijk man op die manierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Dat pianoloopje blijft zo in je kop zitten
Triest hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een eurootje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |