Maar uit "De Nieuwe tong80" test is gebleken dat ik de druk niet aan kanquote:
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar uit "De Nieuwe tong80" test is gebleken dat ik de druk niet aan kan
Ga je nog carnavallen golfer?quote:
Tong begon ook op 0quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.
Ik vind een gemiddelde van 48 toch heel behoorlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.
Tong heeft 110 ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind een gemiddelde van 48 toch heel behoorlijk
Nee. Heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook helemaal niets aan zoiets.quote:
Niks aan. Ik ben van beneden de rivieren. Maar haat het echt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook helemaal niets aan zoiets.
Ben te veel van boven de rivieren om die traditie te hebben meegekregen.
Jij wel, Breach?
En natuurlijk staat met kerst bij SCH uitgenodigd worden op het programmaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was vooral van KLB/PUBquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
48 is de helft. Voor een junior kan ik daar mee leven.
En jij moet dat niet weer opkrikken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat was vooral van KLB/PUB![]()
Na een maandje had ik een gemiddelde van rond de 70.
Maar toen ging mijn laptopscherm kapot en kelderde het in no-time naar ~40.
Nee, ik blijf nog even Juniorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij moet dat niet weer opkrikken?
het liefst buiten VBL
Klotsende okselsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Mijn eerste fok post met een baby op de SCHouder
Is dat kreng tenminste even stil
28 graden en lekker windje in Pinochetland, klotsende oksels dus. Zonet door de tuinstoel heengezakt, slechte kwaliteit dus
Seztenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
Er heeft gister iemand 1950 keer gepost.
De werkdag zit er weer op?quote:
Haha, mwah.quote:
Alsof MEN van zichzelf een subforum vol kwaliteitsposts isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Haha, mwah.
Ik kan het is proberen.![]()
Gewoon in een volgende vakantie. 5 uur eruit en dan tot 12 uur s' nachts keihard MEN vol baggeren.
Wel als het om het VBL Lepeltopic gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alsof MEN van zichzelf een subforum vol kwaliteitsposts is
Oh die quizzen zijn volgens mij nog best aardig. Maar er zijn ook reeksen als 'Verander hier een letter'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in MEN, maar wat ik er van weet heeft alleen de AKQ-reeks enigszins niveau.
In dat soort topicsw kom ik nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh die quizzen zijn volgens mij nog best aardig. Maar er zijn ook reeksen als 'Verander hier een letter'
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het dit keer maar een matige aflevering.
Ik ben bij aflevering 2, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik word een beetje gek van die Mr. Eko en Smokey. Veel te langdradig.
Ik kan veel maar ditquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef popolon het volgende:
1950 posts.!
Werk aan de winkel tongermans.
Bedanktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef popolon het volgende:
Jij bent in staat tot 200 per uur, dat tien uur lang.
Succes.
quote:
Retràitequote:
En je hebt de moederkoek als toetje ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb net de baby met het badwater weggegooid
Dat doe ik elke dag, toch komt 'ie steeds terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb net de baby met het badwater weggegooid
Wordt tijd voor een liefdesbaby Popolonquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag, toch komt 'ie steeds terug.
Eentje is wel genoeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een liefdesbaby Popolon
Nee man 2 is leukquote:
Dat maken ze je wijs. Veel kinderen is geen zege maar een regelrechte ramp.quote:
Ik geniet van mijn neefje en nichtje hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat maken ze je wijs. Veel kinderen is geen zege maar een regelrechte ramp.
Ik ook van alle intussen volwassen kinderen en daarvan de kleinkinderen en neefjes en achterneefjes en nichtjes, maar dat is toch anders dan ze zelf moeten opvoeden en in huis hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet van mijn neefje en nichtje hoor
Ben je moe?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook van alle intussen volwassen kinderen en daarvan de kleinkinderen en neefjes en achterneefjes en nichtjes, maar dat is toch anders dan ze zelf moeten opvoeden en in huis hebben.
Ik wel.quote:
Trustenquote:
Trusten Tong.quote:
Ik ook nietquote:
En als we hem aantreffen, is ie allesbehalve nuchterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:21 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Zo Rubbereend zullen we de aankomende dagen ook niet zien
Truequote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als we hem aantreffen, is ie allesbehalve nuchter
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
True
Ga jij nog carnaval vieren?
Crypto denk ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef Grulez het volgende:
welke?..
Haha. Zoveel dat ze zelfs alle supermarkten weer leegroven!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gewoon veel geld. Dat hebben alle mensen die op dit moment in Almere wonen.
Jij bent toch ook een beetje half om half op zoek naar iets anders?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je gaat verhuizen. Ik zou ook wel weg willen uit deze kutstad.
Flevoland gewoon weer onder water laten lopenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
De stad is lelijk, de files zijn niet te doen, veel te veel tuig en ga maar door. Is gewoon zo gegroeid.
Een beetje Delfzijl, maar dan anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
De stad is lelijk, de files zijn niet te doen, veel te veel tuig en ga maar door. Is gewoon zo gegroeid.
Ik zie ook wel voordelen hoor. Alles wat je nodig hebt is dichtbij, veel natuur, OV is goed, veel sportfaciliteiten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
Nee joh, het Markerkmeer uitdiepen en de bagger bovenop Flevoland storten! (Oostvaardersplassen uitgezonderd)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Flevoland gewoon weer onder water laten lopen.
Voor natuur moet je nu ook eerst een eind fietsen, want dat zit allemaal aan de zijkant van de stad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie ook wel voordelen hoor. Alles wat je nodig hebt is dichtbij, veel natuur, OV is goed, veel sportfaciliteiten.
's avonds lijkt ineens een bepaald soort mensen te ontwaken en verandert de stad 180 graden. Jammer is dat.quote:Maar mijn meisje komt regelmatig rond 7 a 8 uur 's avonds op Almere Centrum aan, staat er een kerel tegen de fietsen aan te zeiken, door de wietlucht ruik je je eigen bovenlip niet eens en je krijgt als je geluk hebt maar 16 vernederende opmerkingen naar je hoofd.
Goed man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:49 schreef Bjoro het volgende:
En weer gewonnen.... 13 gespeeld, 12 gewonnen.
Nog 9 te gaan. 3e klasse we komen er aan !
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:49 schreef Bjoro het volgende:
En weer gewonnen.... 13 gespeeld, 12 gewonnen.
Nog 9 te gaan. 3e klasse we komen er aan !
Omkopingquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:29 schreef sezten het volgende:
Jezus Madrid![]()
Laat je geld is in je zak
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef sezten het volgende:
Worden het, als je 2 wedstrijden kan kijken, anders alleen #1.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef sezten het volgende:
Leuk zo'n actietoen nog is voetbal op TV
Dit gaat echt niet helemaal lekker.quote:
Ik moet een bril, ook goed?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan ben je echt geestelijk gehandicapt!
Madrid moet geen andere teams omkopen met hun geldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit gaat echt niet helemaal lekker.
PFAF!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:38 schreef pfaf het volgende:
En alle docenten die jou ooit onder je hoede hebben gehad.
Je weet dat dat ook geen Nederlandse zin is? O_oquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:38 schreef sezten het volgende:
[..]
en ik wou zeggen 'toch nog is voetbal op TV'
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je gaat verhuizen. Ik zou ook wel weg willen uit dit kutdorp.
Aldus een inwoner van de metropool Ermeloquote:
hey wij hebben meer geschiedenis dan de meeste dorpen en stedenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aldus een inwoner van de metropool Ermelo
maar ik ben niet dronkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook geen Nederlandse zin is? O_o
Okee, jij je zinquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey wij hebben meer geschiedenis dan de meeste dorpen en steden![]()
Maar Almere is gewoon een uit de kluit gewassen dorp
Ach hoef mijn zin niet te krijgen hoorquote:
Hou nou is op met het beledigen van die Belgieze jongen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook geen Nederlandse zin is? O_o
Je bent wel is grappiger geweest. Het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:08 schreef pfaf het volgende:
Excusez-moi
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef pfaf het volgende:
Hoor hem. Hij wilt dat ik grappiger is.Ik ga ook maar eens ‘de hort op’.
Ik gun je het bestequote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:18 schreef pfaf het volgende:
Hehe.Ik ga me proberen in te houden. Maar de testosteron giert al weer door m'n lichaam. Misschien moet ik nog even thuis blijven, tot de écht jonge meisjes naar bed zijn.
quote:
Dat mag ook wel is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:54 schreef sezten het volgende:
Bedankt dat je het voor me opneemt catje.![]()
Pfaf doet stom
Het mag altijd wel, maar of je het doet..quote:
Het is wat het is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Het mag altijd wel, maar of je het doet..
Ik drink ze wel opquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong hang jij de nieuwe lampjes ff op?
[ afbeelding ]
als dit maar niet ten koste gaat van de spotlight bij de paaldanspaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
De belichting rammelt hier aan alle kanten, als ik boven aan de paal hang, gaan ze knipperenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef Bjoro het volgende:
als dit maar niet ten koste gaat van de spotlight bij de paaldanspaal
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
mag ook niet hequote:
6-1 werd het toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef RayMania het volgende:
Naar Duivendrecht. Zes goals vandaag.
CTO'70?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef RayMania het volgende:
Naar Duivendrecht. Zes goals vandaag.
Dat is ooit eens opgeheven door een andere onmogelijke uitspraak...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:28 schreef RayMania het volgende:
Krijg nog bier van je, EC.
[UEFA CUP] Op naar de laatste vier!
Naar Arena.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even Ray uit het Livescoretopic hier quoten.
[..]
Dat is ooit eens opgeheven door een andere onmogelijke uitspraak...
voor tussenstanden krijg je geen punten hè, de score na 90+ min. is doorslaggevend !quote:Op zondag 22 februari 2009 17:40 schreef sezten het volgende:
Met een goed gevoel voor alle ajacieden
1-1 bij rust tegen Volendam nota bene
Ja, maar voorlopig staat het ook nog steeds 1-1quote:Op zondag 22 februari 2009 17:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor tussenstanden krijg je geen punten hè, de score na 90+ min. is doorslaggevend !
*kuch*quote:Op zondag 22 februari 2009 17:52 schreef sezten het volgende:
Ja, maar voorlopig staat het ook nog steeds 1-1
quote:
Ik geniet momenteel volopquote:Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef sezten het volgende:
Tong je hebt een super wedstrijd van Ajax gemist
Ik zal ze maar niet verheerlijkenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef borisz het volgende:
Sjimz topic
Vreemde eetgewoonten & rare combinaties.
En omdat er op alle andere netten niks anders dan troep is, scoort Bananasplit +3 miljoen kijkers.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk voor het eerst naar Bananasplit nieuwe versie. Wat een bagger
Wipeout scoorde ook een miljoen vorige weekquote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En omdat er op alle andere netten niks anders dan troep is, scoort Bananasplit +3 miljoen kijkers.
En dan denkt iedereen dat het door het programma komt. Nee, omdat er pauperconcurrentie is. Hetzelfde gold voor Boer Zoekt Vrouw.
Die heeft er anders wel even een paar kilo'tjes bij zeg...quote:
jij niet ?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Die heeft er anders wel even een paar kilo'tjes bij zeg...
Managerzone!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik ben weer eens begonnen met Hattrick. 7-2 gewonnen
. Ik speel divisie IX op dit moment
.
quote:
heb je inderdaad weinig van wegquote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:. Maar ik ben dan ook geen lekker wijf
.
Ik vind het anders veel duidelijker dan Hattrickquote:
Cool, succesquote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen trouwens m'n eerste dag bij m'n nieuwe werk.
Good luck!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Breek een been zeggen ze dan in de theaterwereldquote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ie alle kluisjes op slot gooien.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef sezten het volgende:
Spannend Sand.
Misschien krijg je een ontgroening
En Sean Penn heeft hem ook gewonnenquote:
Pfff, die is wel weer moeilijk zeg..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef pfaf het volgende:
FOK! artiesten top 100 allertijdenLijstjes.
Wel een moeilijke hoor, zoveel keuze..
Maar hoe begin je er aan? Wat je zegt je vergeet er altijd..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef pfaf het volgende:
Nogal ja. Ik ben nu al een kwartier aan het schrappen en heb er nog iets meer dan 100 over. Maar dan ben ik natuurlijk wat essentiële artiesten vergeten.Het blift wel geil werk.
Fok! kennende zal Jeff Buckley (quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef pfaf het volgende:
Gewoon blind er invliegen en alles wat je te binnen schiet in Excel gooien, dan alle jaarlijstjes en top100 lijstjes van de vorige 5 jaar nagaan en in de cd-kast kijken,om tenslotte de last.fm lijst af te struinen. En dan schrappen en vooral hopen dat je alle 3.232.235.321 bands gehad hebt.
Of Coldplayquote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Fok! kennende zal Jeff Buckley () wel weer bovenaan staan.
Het is geen Libelle.nlquote:
Ik vind dat zo verschrikkelijk he. In die coverlijst ook weer. Je weet het van tevoren natuurlijk al, maar dan ga je hem bekijken en krijg je toch weer die bevestigingquote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef pfaf het volgende:
Ik heb er 100en Jeff Buckley zit er niet bij.
Nu nog van die alfabetische volgorde af.
Jij hebt dan ook geen smaak, met je Michael Jackson. Hihiiiii/quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
Die lijstjes komen bij mij altijd over als "kijk mij eens zoveel mogelijk onbekende bands noemen". Van heel veel heb ik nog nooit gehoord.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef RayMania het volgende:
Oh, sorry, dat was mijn Dirk-Kuijt-dronken-imitatie.
Ik zal wel weer racistisch zijn omdat ik een blanke goed vind.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak, met je Michael Jackson. Hihiiiii/
Mwoah, dat valt wel mee. Vooral omdat de andere posters over het algemeen wel de ‘onbekende’ bands kennen. Tuurlijk zit er een deel exhibitionisme en profilering in, maar goed, de één zet al z'n favoriete merken en spots in z'n hyves, de ander favoriete clubs in z'n avatar of te bezoeken wedstrijden in de signature en weer een ander gooit elk denkbaar lijstje op het internet.... In deze individualistische samenleving, waarin iedereen zich wil onderscheiden, moet je toch wat, nietwaar?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
Die lijstjes komen bij mij altijd over als "kijk mij eens zoveel mogelijk onbekende bands noemen". Van heel veel heb ik nog nooit gehoord.
Was dit de langste post in HOOLS ooit?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee. Vooral omdat de andere posters over het algemeen wel de ‘onbekende’ bands kennen. Tuurlijk zit er een deel exhibitionisme en profilering in, maar goed, de één zet al z'n favoriete merken en spots in z'n hyves, de ander favoriete clubs in z'n avatar of te bezoeken wedstrijden in de signature en weer een ander gooit elk denkbaar lijstje op het internet.... In deze individualistische samenleving, waarin iedereen zich wil onderscheiden, moet je toch wat, nietwaar?
Je hebt ook niet echt concurrentie hier met tong, Grulez en borisz hequote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was dit de langste post in HOOLS ooit?
Dan wil ik hem gequote hebben. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee. Vooral omdat de andere posters over het algemeen wel de ‘onbekende’ bands kennen. Tuurlijk zit er een deel exhibitionisme en profilering in, maar goed, de één zet al z'n favoriete merken en spots in z'n hyves, de ander favoriete clubs in z'n avatar of te bezoeken wedstrijden in de signature en weer een ander gooit elk denkbaar lijstje op het internet.... In deze individualistische samenleving, waarin iedereen zich wil onderscheiden, moet je toch wat, nietwaar?
Wat is er mis met Hallelujah dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind dat zo verschrikkelijk he. In die coverlijst ook weer. Je weet het van tevoren natuurlijk al, maar dan ga je hem bekijken en krijg je toch weer die bevestiging
Wat is er mis met het origineel. Het gaat erom dat die gozer een soort van cultstatus heeft verworven door zijn vroegen overlijden. Hierdoor wordt niet naar zijn muziek gekeken, maar is alles waar zijn naam voor staat ineens geweldig. Dat vind ik jammer. Want die man heeft behalve dat nummer (en die vind ik ook nog niet eens zo geniaal) niks bijzonders gemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hallelujah dan?
Het is een coverlijstquote:Op maandag 23 februari 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er mis met het origineel. Het gaat erom dat die gozer een soort van cultstatus heeft verworven door zijn vroegen overlijden. Hierdoor wordt niet naar zijn muziek gekeken, maar is alles waar zijn naam voor staat ineens geweldig. Dat vind ik jammer. Want die man heeft behalve dat nummer (en die vind ik ook nog niet eens zo geniaal) niks bijzonders gemaakt.
Er zijn veel betere coversquote:
tsskquote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt concurrentie hier met tong, Grulez en borisz he
Hey, Tong jr.quote:
quote:
Geen creditcardquote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amazon.com heeft toch wel alles? Ook spotgoedkoop.
Hum ik wilde een hele lange post plaatsen, maar heb een beduidend gebrek aan inspiratie.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tong Verschlagenquote:
Nou, de combinatie bol.com en nlstore.com heeft mij nog nooit echt teleurgesteld. Voor indie is cdbaby.com ook erg goed, maar daar vind je geen grote artiesten...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef Breach het volgende:
Pfaf (of iemand anders) weet jij een online-shop waar je meer dan het algemene cd-aanbod vindt?
Dat waren er toch weer 2 die ik niet kendequote:Op maandag 23 februari 2009 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, de combinatie bol.com en nlstore.com heeft mij nog nooit echt teleurgesteld. Voor indie is cdbaby.com ook erg goed, maar daar vind je geen grote artiesten...
Goeiemorgen Tong. Een paar snipperuren opgenomen? Of zijn ze dicht ivm. Carnaval?quote:
De vuilnis wordt toch niet opgehaald tijdens carnaval?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tong. Een paar snipperuren opgenomen? Of zijn ze dicht ivm. Carnaval?
Idd, maar ik denk niet dat Tong achter de vuilniswagen loopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
De vuilnis wordt toch niet opgehaald tijdens carnaval?
Maar ik zou het wel eens willen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Idd, maar ik denk niet dat Tong achter de vuilniswagen loopt.
Hoi poesquote:
Hoe wist je dat ik er was?quote:
Zesde zintuigquote:
dus je bent met tassen vol spullen, zonder af te rekenen, naar buiten gelopen omdat het alarm toch niet werkt ?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik maak me toch wat mee op een dag.
Sta ik net in de supermarkt, valt overal de stroom uit.Altijd leuk om te zien hoe die LBO-zwakstroom medewerkers dan opeens belangrijk gaan doen. 'Geen paniek mensen!!'
Nouja, dan worden die mannetjes dus opeens belangrijk. Gaan ze met 7 man bij de uitgang staan, controleren je tassen. Op de een of andere manier voelen ze dan macht ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus je bent met tassen vol spullen, zonder af te rekenen, naar buiten gelopen omdat het alarm toch niet werkt ?
aan de andere kant....gun die gasten ook hun 5-minutes-of-fame, veel vaker zullen ze niet belangrijk zijn in hun leven.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, dan worden die mannetjes dus opeens belangrijk. Gaan ze met 7 man bij de uitgang staan, controleren je tassen. Op de een of andere manier voelen ze dan macht ofzo?
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aan de andere kant....gun die gasten ook hun 5-minutes-of-fame, veel vaker zullen ze niet belangrijk zijn in hun leven.
Zei ik dat nou hardop ? Nee toch ?
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand even tegen mij zeggen dat ik iets moet voorbereiden voor werk.
Ray, zet Onderweg Naar Morgen uit en ga je pipetjes schoon maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand even tegen mij zeggen dat ik iets moet voorbereiden voor werk.
Heyquote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik maak me toch wat mee op een dag.
Sta ik net in de supermarkt, valt overal de stroom uit.Altijd leuk om te zien hoe die LBO-zwakstroom medewerkers dan opeens belangrijk gaan doen. 'Geen paniek mensen!!'
Het ging vooral om de mannelijke versies, die opeens last kregen van hun testosteron-gehalte.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HeyMijn schoondochter werkt in een supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |