Volgens mij pas de eerste keer dit seizoen dat Real en Barca tegelijk spelen hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij pas de eerste keer dit seizoen dat Real en Barca tegelijk spelen hoor.
Depor uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Real wtf
Betis was toch een angstgegner of was dat alleen uit?
Ohjaquote:
minstensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
6-1 nou voor de 10 goals gaan dan
Ze noemen hem doorgaans Raúlquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:50 schreef Espabilado het volgende:
Sport1 zit hierachter, met hun gratis kijkdagen
Welke klemtoon?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Espabilado het volgende:
Ga ff mierenneuken over de klemtoon(studio @ sport1)
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Di Stéfano... Van Hintum zei eerst Di Stefáno en daar ging de presentator over vallen
Idd, goals, want niet alleen die 2de was prachtig. Die eerste is echt loepzuiver, hard en onverwacht.quote:
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
Raul, ik schaam me kapot dat ik ooit niet meer in hem geloofde![]()
Dit is inderdaad niet normaal. Vorige week won Betis nog van Sevilla.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, goals, want niet alleen die 2de was prachtig. Die eerste is echt loepzuiver, hard en onverwacht.![]()
Raul, ik schaam me kapot dat ik ooit niet meer in hem geloofde![]()
![]()
![]()
Inderdaad, niet echt slim.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
echt wat idioot om drie spelers te wisselen na 45 minuten
sowieso moet je er een achter de hand houden voor blessuregevallen.
En dan alsnog in de problemen komen zeker. Wat als Iker niet verder kan zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef jojomen4 het volgende:
WTF maakt het uit Weebl, je staat 6-1 voor. ALs het moet haal je er 3 af en ga je verder met 8 man.
Klaas kan heel aardig keepenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan alsnog in de problemen komen zeker. Wat als Iker niet verder kan zo?
bron?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klaas kan heel aardig keepen
Ik heb hem bij een training van Ajax wel eens zien keepen. Hadden hij en Suarez twee doelen tegenover elkaar gezet en gingen ze op elkaar schieten. Hij dook er een aantal ballen heel leuk uit toenquote:
Higuaín, Raúl y Cannavaro.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wie zijn er af gegaan? (ik zap wat rond)
Eindelijk he. Wat hebben we er lang op moeten wachten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef Jasza het volgende:
Gekloot van teringBarça.
Toen gooide Barça ook een enorme kans op de leiding in het kampioenschap weg tegen Espanyol, toen zowel Ruud van Nistelrooij (tegen Zaragoza) als Raúl Tamudo (tegen Barça dus) in de laatste minuut het net vonden. Beide duels eindigden toen in een gelijkspel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zei het vorige week al, dit wordt 06/07 all over
Omdat ze zo goed voetballen??? Het is een zegen voor het voetbal die ploeg. Ze spelen fantastisch aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Barcelona![]()
Hopelijk laten ze het ook liggen in de CL
Ja het is de tweede helft. En het is ook 20 minuten in de tweede helft.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan al de 2e helft?
Aangezien er "slechts" 20 min op de klok staan?
Kut clubquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze zo goed voetballen??? Het is een zegen voor het voetbal die ploeg. Ze spelen fantastisch aanvallend voetbal.
Yep 2e helft, in spanje doen ze altijd 2x 45 minuten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan al de 2e helft?
Aangezien er "slechts" 20 min op de klok staan?
En dan mag je niet meer hopen dat ze op hun bek gaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze zo goed voetballen??? Het is een zegen voor het voetbal die ploeg. Ze spelen fantastisch aanvallend voetbal.
Als ze zich nou in zouden graven en anti voetbal zouden spelen kan ik me daar meer bij voorstellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan mag je niet meer hopen dat ze op hun bek gaan?
Wat interesseert mij het nu wat voor voetbal ze spelen? Als ze maar geen prijzen winnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze zich nou in zouden graven en anti voetbal zouden spelen kan ik me daar meer bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nu wat voor voetbal ze spelen? Als ze maar geen prijzen winnen.
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:29 schreef sezten het volgende:
Jezus Madrid![]()
Laat je geld is in je zak
quote:
Scherp.quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
Zie die scheids lachen met real madrid spelers!
Ivan van de pennen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Espanyol
Je weet toch wel wie je eruit wil halen.
Standaard he...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
Zie die scheids lachen met real madrid spelers!
Tegen Osasuna, en Juanfran is geen spitsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Standaard he...
Real Madrid heeft zo'n beetje altijd de scheids mee, kan nog wel een maandje geleden herinneren (weet niet meer tegen wie), toen Real 2x een penalty tegen zou moeten hebben gekregen maar daarentegen kreeg de spits van de tegenstander 2x geel voor een schwalbe.
Celta bood toen gewoon meer dan Madrid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tegen Osasuna, en Juanfran is geen spits
En Real heeft aan het begin van dit seizoen alleen maar scheidsrechters tegen gehad, met afgekeurde goals die gewoon hadden moeten zitten en andere idiote beslissingen.
Bovendien is Real Madrid de afgelopen jaren vaak genoeg genaaid geweest door de scheids. Ik herinneren me een 3-2 nederlaag tegen Celta, ik ging toen echt helemaal door het lint door die mafkees met de fluit.
Echt hoor...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Celta bood toen gewoon meer dan Madrid.
That's life
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef Chadi het volgende:
Barcelona moet hier geen onnodige kaarten oplopen.
waarvan 6 geel voor Barçaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:45 schreef leroytje het volgende:
Bij Barca ondertussen al 11x geel en 1x rood
waarvan 1 geel voor Real ^_^quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:45 schreef leroytje het volgende:
En bij de 3 wedstrijden die nu tegelijk gespeeld worden:
22x geel en 1x rood, niet te filmen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:55 schreef HocBarr het volgende:
Schoten op doel:
Barça - Espanyol 16-2
Waarom wil je dat Espanyol gaat degraderen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:58 schreef WeebI het volgende:
En nu weer bezig gaan met degraderen plz
Omdat Osasuna en Mallorca wél mooie ploegen zijn en er in moeten blijven. Espanyol vind ik maar niks dus die mogen wat bij betreft best eruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom wil je dat Espanyol gaat degraderen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:55 schreef HocBarr het volgende:
Schoten op doel:
Barça - Espanyol 16-2
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Raul heeft weer een record erbij. Speler met meeste doelpunten in verschillende wedstrijden. Daarnaast ook meeste goals in de Spaanse competitie van buiten de 16, samen met Nihat.
Barca heeft er ook een record bij: eerste club die het presteerd om als leider op eigen veld te verliezen van de nummer 18.
Wie nu niet in La Gran Remontada gelooft is blind!
Je hebt van die wedstrijdenquote:
Espanyol is een mooie cluib met een enorme historie man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat Osasuna en Mallorca wél mooie ploegen zijn en er in moeten blijven. Espanyol vind ik maar niks dus die mogen wat bij betreft best eruit.
Er spelen 20 clubs in La Liga, hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Raul heeft weer een record erbij. Speler met meeste doelpunten in verschillende wedstrijden. Daarnaast ook meeste goals in de Spaanse competitie van buiten de 16, samen met Nihat.
Barca heeft er ook een record bij: eerste club die het presteerd om als leider op eigen veld te verliezen van de nummer 18.
Die snor vond hem geen wereld spelerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Dat zei ik. Van de laatste dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er spelen 20 clubs in La Liga, hoor.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die snor vond hem geen wereld speler
Je moet aardig blind zijn wil je hem geen wereldspeler vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef WeebI het volgende:
[..]De Snor
heeft het helaas ook wel eens fout
Wat ie met Morientes aan zijn zijde en Redondo in zijn rug presteerde was nog fenomenalerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je moet aardig blind zijn wil je hem geen wereldspeler vinden. Wat ie met Zidane in zijn rug presteerde was van wereld formaat.
En hij is daarom dat ik je vandaag kom zien?quote:
Uhmm 'en voor dat ga ik vandaag naar je kijken'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En hij is daarom dat ik je vandaag kom zien?
(m'n spaans is nog niet optimaalof jouw spaans is baggah!
)
Ah er komt nog wat voor, dat maakt het anders iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhmm 'en voor dat ga ik vandaag naar je kijken'
'voor dat' slaat weer op het couplet ervoor in het clublied
onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
Volgende speelronde geheel op zondag:
Leek me ergens ook al, vi.nl zal de data nog wel niet verwerkt hebbenquote:
Redondo die leed nooit balverliesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat ie met Morientes aan zijn zijde en Redondo in zijn rug presteerde was nog fenomenaler
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ah er komt nog wat voor, dat maakt het anders iddSpaans hangt sowieso nogal veel af van context
Oeh dan komt El Derbi er ook weer aanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Atletico Barca volgende week! hahahahahahaha
Dat zijn vaak 3 makkelijke punten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oeh dan komt El Derbi er ook weer aan
Nee, ik zit aan de wedstrijd van sevillaquote:
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:52 schreef sezten het volgende:
tering ik zit te trillen van de spanning even rusten hoor
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef sezten het volgende:
Begint weer.
Hopen op een kopbal van Fazio die erin gaat
Ghehequote:
Ben al klaar hoor, was een wedstrijd verslagquote:
iddquote:Op zondag 22 februari 2009 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Altijd weer een vermoeiend topic als Sevilla moet spelen
Nee live wedstrijdverslagen wel zekerquote:
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee live wedstrijdverslagen wel zeker
en als je tegen mij begint, mag je ook wel even iedereen in zijn geheel aanspreken over de laatste 18 topics zeker
Dankjewelquote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Onzin. Ik ben hier vaak zat op de zondag na 1700 uur.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:16 schreef Espabilado het volgende:
Dat van Sezten valt meer op omdat de rest alleen hier komt als barca of real spelen
Hij doelt er meer op dat ik de enige (?) ben die Sevilla kijkt en er hier over wel praten/discusseren/melden.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben hier vaak zat op de zondag na 1700 uur.
Inderdaad, bij jou valt het gewoon op omdat je alleen maar tegen jezelf praatquote:Op zondag 22 februari 2009 00:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij doelt er meer op dat ik de enige (?) ben die Sevilla kijkt en er hier over wel praten/discusseren/melden.
Als Madrid of Barca speelt is dat natuurlijk veel meer en heb je meer discussie enzo.
Zal me wel aanpassen dan
En sevilla speelt vaak hun wedstrijden op zaterdag of zondag 7/9 uur.
Als er dus niemand anders speelt![]()
Dat is toch juist prachtigquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij jou valt het gewoon op omdat je alleen maar tegen jezelf praat
Wat mij betreft mag je gerust je gang gaan maar misschien is het handig om wat meer je oude posts te editten ofzo..dat je geen reeks met 10 schreeuw posts op rij krijgt met hooguit 1 ander er tussen
Mee eensquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij jou valt het gewoon op omdat je alleen maar tegen jezelf praat
Wat mij betreft mag je gerust je gang gaan maar misschien is het handig om wat meer je oude posts te editten ofzo..dat je geen reeks met 10 schreeuw posts op rij krijgt met hooguit 1 ander er tussen
Belangrijke wedstrijd voor Valencia dus. Verliezen mág eigenlijk niet, maar dat wordt zwaar tegen Deportivoquote:Op zondag 22 februari 2009 00:38 schreef WeebI het volgende:
Enige topper die morgen in actie komt is Valencia. Zij gaan spelen in Riazor.
Een andere interessante ontmoeting is die tussen Osasuna en Numancia. Dat gaat om de strijd tegen degradatie. Valladolid treft Málaga in eigen huis. Twee clubs die het boven verwachting goed doen (nummer tien tegen de nummer zeven).
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef Terreros85 het volgende:
En dan wint Real Madrid volgende week weer met 8-1 van Espanyol. Dat wedstrijdschema is ook gewoon kut
Die voorsprong is ook gewoon genoeg, maar je mag blijven hopenquote:Op zondag 22 februari 2009 10:05 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk wel dat ik weet waarom je het zo een schijtdag vind venom.Normaal gesproken zou iemand die nog 7 punten voorstaat en goed voetbal speelt tevreden en blij zijn. Die voorsprong zou genoeg moeten zijn.
Maar in het geval van alles dat Barca heet, zie je gewoon dat je 12 punten voorsprong helemaal terug zal lopen naar een verlies van de titel. De weken dat het er om gaat draaien speel je iets minder goed. Je verliest in 2 weken tijd 5 punten. En de vijand die begint lekker te draaien, met 4 goals vorige week en deze week 6.
Iedereen doet het gewoon in z'n broek, en weet dat de witte trein eraan komt!
Dream onquote:Op zondag 22 februari 2009 10:05 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk wel dat ik weet waarom je het zo een schijtdag vind venom.Normaal gesproken zou iemand die nog 7 punten voorstaat en goed voetbal speelt tevreden en blij zijn. Die voorsprong zou genoeg moeten zijn.
Maar in het geval van alles dat Barca heet, zie je gewoon dat je 12 punten voorsprong helemaal terug zal lopen naar een verlies van de titel. De weken dat het er om gaat draaien speel je iets minder goed. Je verliest in 2 weken tijd 5 punten. En de vijand die begint lekker te draaien, met 4 goals vorige week en deze week 6.
Iedereen doet het gewoon in z'n broek, en weet dat de witte trein eraan komt!
Die commentator bij Real Madridquote:Op zondag 22 februari 2009 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Ideaal dat Sport1 gratis. Ik heb me gisteren wel vermaakt
Commentaar was wel matig jaquote:Op zondag 22 februari 2009 13:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die commentator bij Real Madrid![]()
![]()
wat een debiel.
Want? Het kan op beide manieren uitpakken. Het hoeft voor zowel Madrid als Barça geen voor- of nadeel te zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
Toch vind ik het wel vreemd hoor, zo'n wedstrijdschema als dat het nu is.
Sierd de Vosquote:Op zondag 22 februari 2009 13:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die commentator bij Real Madrid![]()
![]()
wat een debiel.
watquote:
Espanyol duikt er vol in tegen Barcelona. Het hele elftal krijgt een gele kaart en dat levert (?) veel schorsingen op. Hoe bedoel je, Real Madrid heeft er geen voordeel vanquote:Op zondag 22 februari 2009 13:49 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Want? Het kan op beide manieren uitpakken. Het hoeft voor zowel Madrid als Barça geen voor- of nadeel te zijn.
Het kan inderdaad op beide manieren uitpakken, daar had ik het ook niet over. Maar daarom is het nog wel vreemd opgezet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:49 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Want? Het kan op beide manieren uitpakken. Het hoeft voor zowel Madrid als Barça geen voor- of nadeel te zijn.
ja wauw, en dit is het rijtje voor Real:quote:Op zondag 22 februari 2009 14:42 schreef sezten het volgende:
[..]
wat![]()
Trouwens, dat speelschema is sowieso al gedirigeerd door Madrid.
Als je ziet wat een programma Sevilla e.d. hebben.
Even het rijtje:
Valencia uit
Barca uit
Madrid thuis
Villareal uit
Anderzijds als Barça met 6-0 wint, dan zijn er de week erna revanchegevoelens. Bijvoorbeeld Valladolid:quote:Op zondag 22 februari 2009 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Espanyol duikt er vol in tegen Barcelona. Het hele elftal krijgt een gele kaart en dat levert (?) veel schorsingen op. Hoe bedoel je, Real Madrid heeft er geen voordeel van
Maar bij Madrid krijgt eerst Barca ze allemaalquote:Op zondag 22 februari 2009 16:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
ja wauw, en dit is het rijtje voor Real:
Sevilla uit
Barça thuis
Valencia uit
Villarreal uit
echt, wat is je punt?
Zeker, doen het goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:06 schreef guapo het volgende:
Het is niet te geloven hoe Malaga dit jaar voetbalt........
Club uit de primera division met de laagste begroting.
Gewoon aan het stadion losse verkoopquote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef AFCA_DD het volgende:
Ik ben voor 4 maanden in Malaga, maar nu vroeg ik me af of iemand hier weet hoe makkelijk het is om een wedstrijd te bezoeken. Ik zag dat Malaga 5 april tegen Real Madrid speelt, en dat leek me geen oninteressante wedstrijd.
Dus weet iemand hoe makkelijk het is om daar kaartjes voor te regelen (vanuit malaga zelf dus gewoon)
Kan gewoon bij het stadion voor aanvang van de wedstrijd, maar voor de wedstrijd tegen Real kan het moeilijk worden....en erg duur! Kaarten tegen Atletico waren ook al tegen de 100 euro.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef AFCA_DD het volgende:
Ik ben voor 4 maanden in Malaga, maar nu vroeg ik me af of iemand hier weet hoe makkelijk het is om een wedstrijd te bezoeken. Ik zag dat Malaga 5 april tegen Real Madrid speelt, en dat leek me geen oninteressante wedstrijd.
Dus weet iemand hoe makkelijk het is om daar kaartjes voor te regelen (vanuit malaga zelf dus gewoon)
Streekderby mag je het zeker wel noemen jaquote:Op zondag 22 februari 2009 18:59 schreef guapo het volgende:
Malaga-Sevilla is zeker de moeite waard. Toch nog een soort van derby.
spaanse cursus, ben gestopt met studie hier. leek me prima plek om eens een tijdje heen te gaanquote:Op zondag 22 februari 2009 18:49 schreef guapo het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het stadion voor aanvang van de wedstrijd, maar voor de wedstrijd tegen Real kan het moeilijk worden....en erg duur! Kaarten tegen Atletico waren ook al tegen de 100 euro.
Ik heb 2 weken terug de wedstrijd Malaga-Almeria bezocht. Een wereldse wedstrijd was dat!
By the way....wat doe je 4 maanden in Malaga?
Ligt er ook aan welke plek je wilt zitten.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef AFCA_DD het volgende:
[..]
spaanse cursus, ben gestopt met studie hier. leek me prima plek om eens een tijdje heen te gaanbedankt voor de info in ieder geval. 100 euro is wel erg prijzig. Misschien dat Sevilla dan makkelijker is ja.
ff kijken op mijn kaartje die ik bewaard heb. Ik ging naar binnen bij "deur 30" , "rij 11" en stoel "0177". Dan zit je schuin boven het doel en naast het vak van de "harde kern" van Malaga. Ik had de goedkoopste kaartjes bij die wedstrijd tegen Almeria. Kosten= 35 euro.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welke plek je wilt zitten.
Achter het doel is nogal goedkoop omdat je (meenik) ver van het veld zit dan.
En je hebt dus ook Tribuna (lange zijde denk ik) Sector 1 2 3 en 4, die gaan ook van duurst naar goedkoop.
Leuk, wat verwacht je er vanquote:Op zondag 22 februari 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[jorienmodus]
Zo, even Depor-Valencia kijken op Sport 1.
[/jorienmodus]
uitslag 1-0 voor Deportivoquote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk, wat verwacht je er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |