Volgens mij pas de eerste keer dit seizoen dat Real en Barca tegelijk spelen hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij pas de eerste keer dit seizoen dat Real en Barca tegelijk spelen hoor.
Depor uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Real wtf
Betis was toch een angstgegner of was dat alleen uit?
Ohjaquote:
minstensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
6-1 nou voor de 10 goals gaan dan
Ze noemen hem doorgaans Raúlquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:50 schreef Espabilado het volgende:
Sport1 zit hierachter, met hun gratis kijkdagen
Welke klemtoon?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Espabilado het volgende:
Ga ff mierenneuken over de klemtoon(studio @ sport1)
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Di Stéfano... Van Hintum zei eerst Di Stefáno en daar ging de presentator over vallen
Idd, goals, want niet alleen die 2de was prachtig. Die eerste is echt loepzuiver, hard en onverwacht.quote:
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
Raul, ik schaam me kapot dat ik ooit niet meer in hem geloofde![]()
Dit is inderdaad niet normaal. Vorige week won Betis nog van Sevilla.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, goals, want niet alleen die 2de was prachtig. Die eerste is echt loepzuiver, hard en onverwacht.![]()
Raul, ik schaam me kapot dat ik ooit niet meer in hem geloofde![]()
![]()
![]()
Inderdaad, niet echt slim.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
echt wat idioot om drie spelers te wisselen na 45 minuten
sowieso moet je er een achter de hand houden voor blessuregevallen.
En dan alsnog in de problemen komen zeker. Wat als Iker niet verder kan zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef jojomen4 het volgende:
WTF maakt het uit Weebl, je staat 6-1 voor. ALs het moet haal je er 3 af en ga je verder met 8 man.
Klaas kan heel aardig keepenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan alsnog in de problemen komen zeker. Wat als Iker niet verder kan zo?
bron?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klaas kan heel aardig keepen
Ik heb hem bij een training van Ajax wel eens zien keepen. Hadden hij en Suarez twee doelen tegenover elkaar gezet en gingen ze op elkaar schieten. Hij dook er een aantal ballen heel leuk uit toenquote:
Higuaín, Raúl y Cannavaro.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wie zijn er af gegaan? (ik zap wat rond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |