Serie-A of Primera Division
Makaay blijft een geweldige spits of Makaay heeft zijn beste tijd gehad
PSV moet Co Adriaanse contracteren of Laat Co maar lekker in Oostenrijk
Geweldig wat FC Twente en Ajax presteerden of Ik wil eerst de terugwedstrijden zien
Pierre moet assistent van Mario worden of Dat moet een ander worden
Jammer dat we geen doelpunt van de maand hebben in Nederland of Daar zit ik niet op te wachten
Ik weet van wie Ajax ooit met 1-3 verloor in de EC-1 en vervolgens uit met 1-3 won of Ik heb geen idee
Taribo West of Jason Oost
Real Madrid gaat het Barcelona nog moeilijk maken of Daar is de afstand al te groot voor
Het maakt mij niet uit wie er degradeert als het mijn favoriete club maar niet is of Ik hoop dat een bepaalde club degradeert
Vriendschappelijke interlands zoals die in Tunesië zijn nutteloos of Die hebben altijd hun waarde
Ik ben wel eens aanvoerder geweest of Ik ben nog nooit aanvoerder geweest
Schandalig dat we niks te zien kregen van FC Twente of Er moeten nu eenmaal keuzes worden gemaakt
Mooie Tatoeages van Theo Jansen of Vreselijk die tatoeages
De doelman van Volendam is een cultheld of De doelman van Volendam moet eens iets aan zijn gewicht gaan doen
Schalke 04 of HSV
Jammer dat Sport-7 ooit is mislukt of Daar kan ik niet mee zitten
Nu Hiddink bij Chelsea zit hoop ik eerder dat ze winnen of Dat hoop ik nog steeds niet
Het WK in Zuid-Afrika wordt een organisatorische puinhoop of Dat vooroordeel heb ik niet
[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 22-02-2009 22:12:14 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !