Maar uit "De Nieuwe tong80" test is gebleken dat ik de druk niet aan kanquote:
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar uit "De Nieuwe tong80" test is gebleken dat ik de druk niet aan kan
Ga je nog carnavallen golfer?quote:
Tong begon ook op 0quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.
Ik vind een gemiddelde van 48 toch heel behoorlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt er wel. Gewoon elke dag aansterken met magnetron eten en restjes Chinees en je zult zien dat jij steeds meer die nieuwe Tong gaat zijn. Hoewel je post-aantal toch nog wat tegenvalt.
Tong heeft 110 ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind een gemiddelde van 48 toch heel behoorlijk
Nee. Heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook helemaal niets aan zoiets.quote:
Niks aan. Ik ben van beneden de rivieren. Maar haat het echt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Heb ik nooit gedaan en lijkt mij ook helemaal niets aan zoiets.
Ben te veel van boven de rivieren om die traditie te hebben meegekregen.
Jij wel, Breach?
En natuurlijk staat met kerst bij SCH uitgenodigd worden op het programmaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was vooral van KLB/PUBquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
48 is de helft. Voor een junior kan ik daar mee leven.
En jij moet dat niet weer opkrikken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat was vooral van KLB/PUB![]()
Na een maandje had ik een gemiddelde van rond de 70.
Maar toen ging mijn laptopscherm kapot en kelderde het in no-time naar ~40.
Nee, ik blijf nog even Juniorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij moet dat niet weer opkrikken?
het liefst buiten VBL
Klotsende okselsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Mijn eerste fok post met een baby op de SCHouder
Is dat kreng tenminste even stil
28 graden en lekker windje in Pinochetland, klotsende oksels dus. Zonet door de tuinstoel heengezakt, slechte kwaliteit dus
Seztenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
Er heeft gister iemand 1950 keer gepost.
De werkdag zit er weer op?quote:
Haha, mwah.quote:
Alsof MEN van zichzelf een subforum vol kwaliteitsposts isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Haha, mwah.
Ik kan het is proberen.![]()
Gewoon in een volgende vakantie. 5 uur eruit en dan tot 12 uur s' nachts keihard MEN vol baggeren.
Wel als het om het VBL Lepeltopic gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alsof MEN van zichzelf een subforum vol kwaliteitsposts is
Oh die quizzen zijn volgens mij nog best aardig. Maar er zijn ook reeksen als 'Verander hier een letter'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in MEN, maar wat ik er van weet heeft alleen de AKQ-reeks enigszins niveau.
In dat soort topicsw kom ik nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh die quizzen zijn volgens mij nog best aardig. Maar er zijn ook reeksen als 'Verander hier een letter'
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het dit keer maar een matige aflevering.
Ik ben bij aflevering 2, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik word een beetje gek van die Mr. Eko en Smokey. Veel te langdradig.
Ik kan veel maar ditquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef popolon het volgende:
1950 posts.!
Werk aan de winkel tongermans.
Bedanktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef popolon het volgende:
Jij bent in staat tot 200 per uur, dat tien uur lang.
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |