quote:Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Bolle Maurits
Nou ik zou BT nooit om seks durven vragen! Daar is ze te lief voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, je heb 't 30 keer proberen te posten, maar haakt op het laatst af door op vorige te klikken!
Alle covers van "Like a Virgin"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
Whoppa, scrobbelt 1200 nummers van de iPhone naar Last.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
WIE DIT LEEST IS GEK
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]![]()
Dat in dit topic posten is hetzelfde als een opvang inrennen en roepen dat iedereen die er zit syndroom van down heeft
Dat kan niet, ze heeft een kuisheidsgordel.quote:
En blackzilla heeft het sleuteltjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze heeft een kuisheidsgordel.
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maak jij toch altijd ontzettende kuttopics zeg!
Je bent zelf gek.quote:
Die swaffelt zo het slot erafquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En blackzilla heeft het sleuteltje
Nee, Jitzzzze stopte z'n penis in het slotje en toen ging ie open. En ik kan je vertellen, het is maar een klein slotje.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Jitzzzze stopte z'n penis in het slotje en toen ging ie open. En ik kan je vertellen, het is maar een klein slotje.
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewanden en tieten die we al 1000 keer hebben gezien..
Het blijft wel vers in mijn gedachten hangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaan [ afbeelding ]
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaan [ afbeelding ]
Inderdaad. Hoelang moeten we nog wachten op de naaktpics van BT en krentenbol?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke sletjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tot we 70 zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoelang moeten we nog wachten op de naaktpics van BT en krentenbol?
Nou, tegen die tijd hoop ik toch wel iets beters te doen te hebben dan op FOK postenquote:
Dan ben ik toch al dood.quote:
Om daar al mee te beginnen inderdaad. Zou je tegen die tijd users hebben die al 50 jaar actief posten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, tegen die tijd hoop ik toch wel iets beters te doen te hebben dan op FOK posten
tong80 ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om daar al mee te beginnen inderdaad. Zou je tegen die tijd users hebben die al 50 jaar actief posten?
Nee, maar na mijn 65 pleeg ik zelfmoord.quote:
Parachutespringen zonder parachutequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar na mijn 65 pleeg ik zelfmoord.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weten jullie mij naam.
Hoi IQMetje!quote:
Omdat je handig bent met proxy's?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
[POLL] Wie wordt de nieuwe KLB mod?
Waarom heb ik zes stemmen?
Het is je lot?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Teh owner.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
quote:
Hihi, gekomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik thuis ben gekomen.
Hihi, je zei 'thuis'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
..quote:
Ben jij dat?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
IQM, please.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Is that you? I think you should come over to my place, hotshot! What up?)
/
OH, NEGEER MIJ MAAR WEER, HOOR!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ja, gisteravond om 23:06 uur.
Bij mij staat 23:26.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Is that you? I think you should come over to my place, hotshot! What up?)
/
Ehm. Rechtermuisknop => Image Properties.quote:
Nee, ik had een foto gezien op internet waardoor ik inspiratie kreeg maar uiteindelijk faalde dat en dus deed ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben trouwens weer die baas die een picca van dr ontlokt, he. [ afbeelding ]
Laikut, please.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben trouwens weer die baas die een picca van dr ontlokt, he. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Uploadtijd, maybe?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ehm. Rechtermuisknop => Image Properties.
Doe eens deze voor mij na dan: "quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had een foto gezien op internet waardoor ik inspiratie kreeg maar uiteindelijk faalde dat en dus deed ik
"" voor IQM na.
Neejjjjquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe eens deze voor mij na dan: ""
En deze voor mij: "quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe eens deze voor mij na dan: ""
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had een foto gezien op internet waardoor ik inspiratie kreeg maar uiteindelijk faalde dat en dus deed ik
"" voor IQM na.
quote:
Waarom wel voor IMQ dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
What up?
Over 9 uur ga ik richting oostenrijk B)
Je kan wel lachenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kan ik niet.![]()
[..]
Omdat IQM.
Dacht je dat ik dat niet al gedaan had?quote:
Ik moest lachen. Sorry. Heel flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En dan maak je je vinger even nat
Ik zei toch dat je IQM ff moest PMenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Tyfus Matthijs anders leef je ff!
[KLB SC #921] Feuchtgebiete
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen loopt weer achter z'n pik aan te typen hoor!
Wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Tyfus Matthijs anders leef je ff!
[KLB SC #921] Feuchtgebiete
Zou toch wat zijn als je er voor zou zitten te typen want dan zou je achterstevoren zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Ik typ met mn vingers, als ik met mn lul ga typen dan raak ik alles tussen de a en de zquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
HIHIHIHI DIE ZITTEN ONDER ELKAARquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik typ met mn vingers, als ik met mn lul ga typen dan raak ik alles tussen de a en de z
Je weet dat er niks tussen de a en de z zit he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik typ met mn vingers, als ik met mn lul ga typen dan raak ik alles tussen de a en de z
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHI DIE ZITTEN ONDER ELKAAR
Stiekem haalt jouwne het toetsenbord nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die hele cm ertussen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
UVA VOOR BAZENquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT
UVA UVA UVAU VAU VAUVAUVAU![]()
![]()
Ja, op een blackberryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die hele cm ertussen?![]()
Ik raak alles tussen de Q en het plusteken rechts.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die hele cm ertussen?![]()
Ik raak alles tussen de Q en het plusteken rechts.
Ik las vulva.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
Je meent hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHI DIE ZITTEN ONDER ELKAAR
Ga gewoon fulltime die mbo bewakersopleiding doen dan. Misschien haal je em dan eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
Ja, maar Jitse is een faalhaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij kan het nog wel van A tot Z zitten, want bij mij zit de z helemaal rechts (naast de rechter shift)
er zit geeneens een toets tussen de a en de zquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er zit geeneens een toets tussen de a en de z
Ja, dat is een internetgrapje uit 1900quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet dat er niks tussen de a en de z zit he?
1900 belde...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is een internetgrapje uit 1900
Wat heb ik gemist in die korte tijd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Je moet ook niet op jezelf klaarkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik zit weer onder de plak dit weekend
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet ook niet op jezelf klaarkomen.
Ze richt em altijd op mezelfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doei.quote:
doe het en stuur een bcc'tje naar mij (kan ik even meegenieten jwz)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef De_Ananas het volgende:
Godver de tyfus ik heb nu zin om dat kutwijf van de UvA helemaal de tyfus in te schelden via de mail![]()
![]()
tissur dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef De_Ananas het volgende:
Godver de tyfus ik heb nu zin om dat kutwijf van de UvA helemaal de tyfus in te schelden via de mail![]()
![]()
Ben bang dat ik van de UvA gekickt wordt danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
doe het en stuur een bcc'tje naar mij (kan ik even meegenieten jwz)
doe het danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben bang dat ik van de UvA gekickt wordt dan. Niet dat het me dan ook maar enig moment zou boeien [ afbeelding ]
Oh, moet ik eigenlijk ook doen, maar heb geen zinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik ben mn belastingsaangifte aan het invullen en ik snap er niets van.
hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga weekend vieren. Succes en de groenten en tot maandag.
Oh ja, mocht je nog gaan neuken; denk bij het laatste duwtje even aan me
Als ik klaarkom zou ik jouw hoofd erbij denkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Nu al weekend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik laat dat altijd doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Die paar euro die je terugkrijgt kan je toch wel missenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
gewoon je loon , loonheffing en arbeidskorting opgeven , je zult waarschijnlijk nog niet full-time werken dus dan krijg je ook geld terug. Vraag ff een tj-biljet aan dat is makkelijker in jouw situatiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij de belastingsdienst?
Kun je me niet even helpen?
Hahahaquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je laat je vriendin ook altijd doen.
Ik klikte.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
Godverdetyfus helemaal geen zin meer om te studeren.
Denk dat ik maar ff dat www.zelfmoord.nl op ga zoeken.
Je hoeft geen ene tyfus met die boxen te doen, gewoon zo'n internetding invullen. Je hebt toch Nederlands gehad of niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik heb het zelfs gehad bij economie, met box 1 en 2 en 3 enzovoorts.
Ik zou het in principe zo in moeten kunnen vullen.
Maar dit programmaatje snap ik gewoon niet!
Ja ik heb ook die voor jongeren gedownload.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon je loon , loonheffing en arbeidskorting opgeven , je zult waarschijnlijk nog niet full-time werken dus dan krijg je ook geld terug. Vraag ff een tj-biljet aan dat is makkelijker in jouw situatie
box 2 heb je waarschijnlijk niks aan (algemeen belang geloof ik ) en box3 zul je ook niet veel anhebben , misschien alleen aftrek ziektepostenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Ga je kutstudie niet op mij afreagerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hoeft geen ene tyfus met die boxen te doen, gewoon zo'n internetding invullen. Je hebt toch Nederlands gehad of niet?
M'n vriendin heeft het wel uitgelegd maar ik vind het iedere keer weer kut om te doen dus scheep ik haar ermee op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Ga je kutstudie niet op mij afreageren!
je hebt nog niet al ¤ 20.000 euro spaargeld he , die 3 tietjes van jou zijn onbelastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ook die voor jongeren gedownload.
Maar er staat bijvoorbeeld nog 104 euro bij ingehouden zorgverzekeringswet..
Ik neem aan dat ik dat terug krijg dan? Maar dat kan ik nergens invullen..
En moet ik spaargeld opgeven?
http://www.cnvjongeren.nl(...)lasting-terugvragen/quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je inkomsten uit pooier activiteiten ook opgeven aan de belastingdienst?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef postmortum het volgende:
touwens als loon zvw op je jaar afschrift staat hoef je dat volgens mij niet in televeren
Voor jou geld alleen denk ik:
Loon
Loonheffing
Arbeidskorting
Ik heb heul wel 20 000 euroquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
je hebt nog niet al ¤ 20.000 euro spaargeld he , die 3 tietjes van jou zijn onbelast
nee dat zijjn andere aftrekpostenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je inkomsten uit pooier activiteiten ook opgeven aan de belastingdienst?
niet volgens mij, staat dat op je jaarafschrift?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb heul wel 20 000 euro!
Maar waar moet ik de ingehouden zorgverzekeringswet invullen?
Er staat:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef postmortum het volgende:
touwens als loon zvw op je jaar afschrift staat hoef je dat volgens mij niet in televeren
Voor jou geld alleen denk ik:
Loon
Loonheffing
Arbeidskorting
Gewoon even met een pennetje enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
En op mn andere jaaropgaaf staat ook:
Ingehouden bijdrage zorgverzekeringswet
Blablabla
ja dat is logish hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
En op mn andere jaaropgaaf staat ook:
Ingehouden bijdrage zorgverzekeringswet
Blablabla
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gewoon even met een pennetje enbijzetten, dan komt het vast wel goed.
ja stukje fruit je kan denk ik je ziektekosten aftrekken mits je die zelf betaaldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
PM kan je de mijne ff invullen? Ik heb misschien wel met aftrekposten enzo te maken
Ik niet hoor Pleun, ik probeer gitaar te spelen, maar ik zuigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?Is iedereen zijn jaaropgaven aan 't bekijken ofzo?
BT probeert haar belastingaangifte te doen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?Is iedereen zijn jaaropgaven aan 't bekijken ofzo?
dat loon zvw is een sociaal loon , je betaald mee aan een uikering van een ander , dat hoef je dus NIET op te gevenquote:
ik werk bij de bd en ik probeer bt uit te leggen dat je met brugklas vmbo ook geld terug kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
En wat als ik nou geen uitkeringen wil betalen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat loon zvw is een sociaal loon , je betaald mee aan een uikering van een ander , dat hoef je dus NIET op te geven
dag bolletjequote:
Zeg, ik loop momenteel stage (6 maanden) en heb tot 3/4 maanden geleden een bijbaantje gehad. Bij die stage verdien ik slechts 250 p/m en dat bijbaantje was ook niet echt denderend (8 uur in de week á 7 eur p/u). Nu moet ik die jaaropgaven invullen (ik kan ze alleen niet vinden), maar denk je dat ik veel geld terugkrijg? Ik moet namelijk anders weer iedereen gaan verzoeken het opnieuw uit te printen etcquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef postmortum het volgende:
bt pm je vragen maar even als je er nog meer hebt
Waaraan zag je dat 'ie nieuw was? Had hij het prijskaartje nog aan zich hangen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een nieuwe nederlander uit de tram geduwt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waaraan zag je dat 'ie nieuw was? Had hij het prijskaartje nog aan zich hangen?![]()
Kijk het nieuws, nerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waaraan zag je dat 'ie nieuw was? Had hij het prijskaartje nog aan zich hangen?![]()
Overigens, wat maakt het nou uit of je allochtoon of nieuwe nederlander zegt?quote:
Het was een grap fucking faler.quote:
kan best oplopen omdat je niet fulltime gewerkt hebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, ik loop momenteel stage (6 maanden) en heb tot 3/4 maanden geleden een bijbaantje gehad. Bij die stage verdien ik slechts 250 p/m en dat bijbaantje was ook niet echt denderend (8 uur in de week á 7 eur p/u). Nu moet ik die jaaropgaven invullen (ik kan ze alleen niet vinden), maar denk je dat ik veel geld terugkrijg? Ik moet namelijk anders weer iedereen gaan verzoeken het opnieuw uit te printen etc
Vertelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een nieuwe nederlander uit de tram geduwt
Ik vond hem wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was een grap fucking faler.
Nice!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel!
Hahaha ik had gisteren trouwens bijna een scene geschopt bij de kassa in de AHtoch maar niet gedaan.
Ik zou het wel doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, ik loop momenteel stage (6 maanden) en heb tot 3/4 maanden geleden een bijbaantje gehad. Bij die stage verdien ik slechts 250 p/m en dat bijbaantje was ook niet echt denderend (8 uur in de week á 7 eur p/u). Nu moet ik die jaaropgaven invullen (ik kan ze alleen niet vinden), maar denk je dat ik veel geld terugkrijg? Ik moet namelijk anders weer iedereen gaan verzoeken het opnieuw uit te printen etc
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik had gisteren trouwens bijna een scene geschopt bij de kassa in de AHtoch maar niet gedaan.
quote:
Er zat er eentje tussen de deur en weigerde om te vertrekken (de tram kan dan niet verder, omdat de deur open was).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel!
Ik wacht op mijn lieftallige baas die mijn zo'n loonstrookje geeft, terwijl ik zwart werkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen als ik jou wasik heb echt amper (wit) gewerkt en zelfs ik krijg toch weer bijna 100 euro terug.
Bij de jumbo krijg je dan het product gratis!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zat er eentje tussen de deur en weigerde om te vertrekken (de tram kan dan niet verder, omdat de deur open was).
Even een zetje gegeven..
Ach ja, ik wilde ook een scene schoppen bij de kassa, omdat de asprientjes 20 ct duurder waren dan op het prijskaartje, toch niet gedaan en laten ze heel blij zijn met die 20 ct
Er stond een vrouw voor me, al helemaal voor de kassa en ze had al dr boodschappen op de band liggen (dacht ik)..quote:
Bij de AH niet en die kassamuts was eng ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij de jumbo krijg je dan het product gratis!
Ja, dan moeten alle rijen vol staan etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de AH niet en die kassamuts was eng ...
Bij de jumbo krijg je al je boodschappen gratis als je de 4e klant bent in de rij van de kassa.
Maar volgens mij zitten er heel wat addertjes onder het gras
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er stond een vrouw voor me, al helemaal voor de kassa en ze had al dr boodschappen op de band liggen (dacht ik)..
Dus ik er zo'n tussenhekje () tussen gezet, bleek dat ze nog veel meer boodschappen had.. (Ja die had ik even over het hoofd gezien).
Maar die konden er dus niet meer op omdat mijn boodschappen er al op stonden, dus ik doe ze een stukje naar achteren op de loopband maar blijkbaar paste het nog niet..
Duwt ze mijn boodschappen helemaal naar achterenze kon het niet even aan mij vragen ofzo
grrr.
Maar van de vriendin die mee was mocht ik geen scene schoppen dus ik hield mn mond maar.
Hahaha, foeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zat er eentje tussen de deur en weigerde om te vertrekken (de tram kan dan niet verder, omdat de deur open was).
Even een zetje gegeven..
Ach ja, ik wilde ook een scene schoppen bij de kassa, omdat de asprientjes 20 ct duurder waren dan op het prijskaartje, toch niet gedaan en laten ze heel blij zijn met die 20 ct
Alle kassa's bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dan moeten alle rijen vol staan etc.
Hmmm oke. Maar ik kan het me van die vrouw ook wel voorstellen, best irritant als mensen al boodschappen op de band gaan zetten terwijl je zelf nog helemaal niet klaar bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er stond een vrouw voor me, al helemaal voor de kassa en ze had al dr boodschappen op de band liggen (dacht ik)..
Dus ik er zo'n tussenhekje () tussen gezet, bleek dat ze nog veel meer boodschappen had.. (Ja die had ik even over het hoofd gezien).
Maar die konden er dus niet meer op omdat mijn boodschappen er al op stonden, dus ik doe ze een stukje naar achteren op de loopband maar blijkbaar paste het nog niet..
Duwt ze mijn boodschappen helemaal naar achterenze kon het niet even aan mij vragen ofzo
grrr.
Maar van de vriendin die mee was mocht ik geen scene schoppen dus ik hield mn mond maar.
Kreeg wel een regen van kauwgom over me heen, van zn mattiesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, foei!
(Maar ik had hetzelfde gedaan hoor)
Tenminste, dat dacht ik hoor. Ik kom eigenlijk alleen in de c1000quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle kassa's bedoel je?
Dat hebben ze nooit![]()
Geen wonder dat ze dit soort acties kunnen doen.
Hmhm logisch, maar zij gaf mij het idee dat ze al klaar was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmmm oke. Maar ik kan het me van die vrouw ook wel voorstellen, best irritant als mensen al boodschappen op de band gaan zetten terwijl je zelf nog helemaal niet klaar bent.
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker onbeschoft weer.
Net zoiets als mensen die niet vragen of ze er door mogen, maar zich erdoorheen rammen...
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmmm oke. Maar ik kan het me van die vrouw ook wel voorstellen, best irritant als mensen al boodschappen op de band gaan zetten terwijl je zelf nog helemaal niet klaar bent.
Ja, maar het lijkt me wel logisch, omdat ze anders boodschappen blijven weggeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tenminste, dat dacht ik hoor. Ik kom eigenlijk alleen in de c1000.
Vandaag bij de Blokker ook, komt er zo'n vrouw super dicht op me staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesik vind het heus niet erg om iets te doen voor iemand, of aan de kant te gaan ofzo, maar vráág het dan gewoon even.
Ja oke, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm logisch, maar zij gaf mij het idee dat ze al klaar was.
En als ze dat niet was had ze dus best even aan mij kunnen vragen of ik wilde wachten met mijn boodschappen op de band zetten.![]()
Nogal asociaal om iemands boodschappen dan helemaal omver te duwen vind ik.
Waarom maak ik nooit zulke dingen mee wanneer ik 1x in de week 5 minuutjes in de c1000 staquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag bij de Blokker ook, komt er zo'n vrouw super dicht op me staan.
Na 5seconden beukt ze zich een weg bijna door mij heen_!
Trek even je mond open, idd.
Zeker zo *baf* al je breezers aan de rol!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm logisch, maar zij gaf mij het idee dat ze al klaar was.
En als ze dat niet was had ze dus best even aan mij kunnen vragen of ik wilde wachten met mijn boodschappen op de band zetten.![]()
Nogal asociaal om iemands boodschappen dan helemaal omver te duwen vind ik.
Wat zou je dan doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Waarom maak ik nooit zulke dingen mee wanneer ik 1x in de week 5 minuutjes in de c1000 sta.
Bt's gezicht vraagt gewoon om problemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Waarom maak ik nooit zulke dingen mee wanneer ik 1x in de week 5 minuutjes in de c1000 sta.
Nee, ik ga (bijna) altijd met behangplakker naar de c1000 en hij vindt discussieren leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan doen?
Die vrouw terug beuken?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeker zo *baf* al je breezers aan de rol!
Ik ook!quote:
Nou, dan wil ik wel eens een keer samen met BP in de tram zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik ga (bijna) altijd met behangplakker naar de c1000 en hij vindt discussieren leuk. Dus dat zou prachtige woordenwisselingen opleveren.
Zonder jouw concurrentie is het stelen van de lapo gewoon a piece of cake.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt's gezicht vraagt gewoon om problemen.
Nohhh!!1 Al de prik eruit!quote:
Aldiquote:
Baas.quote:
Als ik wil heb ik die lapo zo. Ik wil hem alleen nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zonder jouw concurrentie is het stelen van de lapo gewoon a piece of cake.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens een keer samen met BP in de tram zitten
Als ik er ben, ís er geen sprake van concurrentie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zonder jouw concurrentie is het stelen van de lapo gewoon a piece of cake.
OEHOEOHOEOEOHOE EEN TRAMDATE!!1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens een keer samen met BP in de tram zitten
Lidlquote:
Wist jij trouwens dat breezer wel echt fucking goedkoop isquote:
Actionquote:
Dat is nog eens goedkope sexquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat breezer wel echt fucking goedkoop is?
Zo'n literfles is echt maar 4 euro ofzo.
Zo goedkoop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat breezer wel echt fucking goedkoop is?
Zo'n literfles is echt maar 4 euro ofzo.
Die met 5% alcohol, die is volgens rond de 5-6 euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo goedkoop?ik wist wel dat de smirnoff ice zoiets is.
Ook bagger ja, maar welk goedkoop eten en drinken daar soms. En hij ligt zeg maar 20 m van me school af.quote:
Inderdaad. Bij WD kost een lapdance al 130 euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat is nog eens goedkope sex
Hmhmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo goedkoop?ik wist wel dat de smirnoff ice zoiets is.
Ik ken iemand die daar werkte...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook bagger ja, maar welk goedkoop eten en drinken daar soms. En hij ligt zeg maar 20 m van me school af.
Geluk heb ik die tegoed nog van 5x, dus dat is zeg maar alweer 650 wat ik over houd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij WD kost een lapdance al 130 euro.
Ik heb het nodig, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij WD kost een lapdance al 130 euro.
Inderdaad, dat is goedkoop ja. En ik drink normaal alleen maar bier, en soms whiskey tussen door.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik ging weer eens rode wodka halen
blijft lekker.
En toen zag ik de flessen breezer en ze waren echt supergoedkoop.
Het is dat ik het niet zo lekker vind maar anders wist ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |