quote:Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Bolle Maurits
Nou ik zou BT nooit om seks durven vragen! Daar is ze te lief voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, je heb 't 30 keer proberen te posten, maar haakt op het laatst af door op vorige te klikken!
Alle covers van "Like a Virgin"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
Whoppa, scrobbelt 1200 nummers van de iPhone naar Last.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
WIE DIT LEEST IS GEK
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]![]()
Dat in dit topic posten is hetzelfde als een opvang inrennen en roepen dat iedereen die er zit syndroom van down heeft
Dat kan niet, ze heeft een kuisheidsgordel.quote:
En blackzilla heeft het sleuteltjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze heeft een kuisheidsgordel.
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maak jij toch altijd ontzettende kuttopics zeg!
Je bent zelf gek.quote:
Die swaffelt zo het slot erafquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En blackzilla heeft het sleuteltje
Nee, Jitzzzze stopte z'n penis in het slotje en toen ging ie open. En ik kan je vertellen, het is maar een klein slotje.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Jitzzzze stopte z'n penis in het slotje en toen ging ie open. En ik kan je vertellen, het is maar een klein slotje.
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewanden en tieten die we al 1000 keer hebben gezien..
Het blijft wel vers in mijn gedachten hangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaan [ afbeelding ]
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het blijft behelpen he, totdat de sletjes van de KLB SC eindelijk eens zelf uit de kleren gaan [ afbeelding ]
Inderdaad. Hoelang moeten we nog wachten op de naaktpics van BT en krentenbol?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke sletjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tot we 70 zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoelang moeten we nog wachten op de naaktpics van BT en krentenbol?
Nou, tegen die tijd hoop ik toch wel iets beters te doen te hebben dan op FOK postenquote:
Dan ben ik toch al dood.quote:
Om daar al mee te beginnen inderdaad. Zou je tegen die tijd users hebben die al 50 jaar actief posten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, tegen die tijd hoop ik toch wel iets beters te doen te hebben dan op FOK posten
tong80 ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om daar al mee te beginnen inderdaad. Zou je tegen die tijd users hebben die al 50 jaar actief posten?
Nee, maar na mijn 65 pleeg ik zelfmoord.quote:
Parachutespringen zonder parachutequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar na mijn 65 pleeg ik zelfmoord.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weten jullie mij naam.
Hoi IQMetje!quote:
Omdat je handig bent met proxy's?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
[POLL] Wie wordt de nieuwe KLB mod?
Waarom heb ik zes stemmen?
Het is je lot?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Teh owner.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
quote:
Hihi, gekomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik thuis ben gekomen.
Hihi, je zei 'thuis'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik thuis ben gekomen.
..quote:
Ben jij dat?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
IQM, please.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Is that you? I think you should come over to my place, hotshot! What up?)
/
OH, NEGEER MIJ MAAR WEER, HOOR!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ja, gisteravond om 23:06 uur.
Bij mij staat 23:26.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ja, gisteravond om 23:06 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |