quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb even een raar vraagje, maar misschien dat één van jullie het weet (BJ of Isabeau misschien?). Levert een Nuvaring problemen op in de MRI-scanner? Ik word straks gescand voor een experiment van een studiegenoot en ik wil even zeker weten dat dat ding niet ineens heet gaat worden ofzo.
Ja. Ik dacht ineens weer aan mijn imago.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Wat een eh... keurige TT
Nu ga ik mijn mannenplaatje niet meer posten, dat past dan ineens niet meer
Ja. Zeer. Dat heeft Brad ook als hij afgetraind is. Het enige wat ik nóg sexier vind, zijn mooie mannenbillen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Over die kerel op het plaatje: vinden jullie die schuine streepjes bij z'n bekken mooi?
Geheel offtopic maar ik herhaal mijn vraag uit het vorige topic nog even want ik begin nu wel een beetje nerveus te worden.Om de feestvreugde nog verder te verhogen moet ik ook nog een zwangerschapstest doen...
[..]
Moet je die test doen voor het onderzoek, of...?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Over die kerel op het plaatje: vinden jullie die schuine streepjes bij z'n bekken mooi?
Geheel offtopic maar ik herhaal mijn vraag uit het vorige topic nog even want ik begin nu wel een beetje nerveus te worden.Om de feestvreugde nog verder te verhogen moet ik ook nog een zwangerschapstest doen...
[..]
Ik heb toch al een vrij braaf imago dus ik doe het gewoon toch:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht ineens weer aan mijn imago.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vrij braaf imago dus ik doe het gewoon toch:
Ik lust deze wel (Jason Lewis uit Sex and The City)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja!!Die foto met die wodkafles ook!!! Demmit woman, ik moet rennen, niet soppen!!
Ze mogen geen zwangere vrouwen scannen dus ze laten uit voorzorg iedereen zo'n test doen. Ik vind het wel een beetje raar, zoiets doen terwijl een mannelijke studiegenoot staat te wachten. Ach ja, als ik zwanger blijk te zijn is hij de eerste die het hoort.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je die test doen voor het onderzoek, of...?
Ik weet het niet, trouwens. Maar ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan.
Ok, die eerste foto vond ik niet zo, maar deze...quote:
Uhuh!! Iets too hot to handle ja!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind die foto met die wodka toch iets té. Kweenie
Nou, ík welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef laziness het volgende:
Overigens snap ik wat iedereen in Smith ziet maar ik word er niet warm of koud van.
Een MRI-apparaat heeft een ontzettend sterke magneet en daarom mag je niets van metaal bij je hebben. Voor zover ik weet zit er geen metaal in de nuvaring, dus hoef je je geen zorgen te maken. Het kan natuurlijk geen kwaad om het van te voren nog even te vragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb even een raar vraagje, maar misschien dat één van jullie het weet (BJ of Isabeau misschien?). Levert een Nuvaring problemen op in de MRI-scanner? Ik word straks gescand voor een experiment van een studiegenoot en ik wil even zeker weten dat dat ding niet ineens heet gaat worden ofzo.
Ik wilde zeggen hij is blondquote:
Ik ookquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Een MRI-apparaat heeft een ontzettend sterke magneet en daarom mag je niets van metaal bij je hebben. Voor zover ik weet zit er geen metaal in de nuvaring, dus hoef je je geen zorgen te maken. Het kan natuurlijk geen kwaad om het van te voren nog even te vragen.
Albert Heijn? How come?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef loveli het volgende:
En AH is kut, maar daar waren de meesten het toch al over eens.
Ga ik liever niet op in, is een lang verhaal en komen veel lelijke woorden in voor.quote:
quote:
Hm ok, dan is het vast beter van niet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga ik liever niet op in, is een lang verhaal en komen veel lelijke woorden in voor.
Die hier is behoorlijk goed. Het is de XL versie. Maar voor de brede gangpaden en het uitgebreide assortiment betaal je wel de hoofdprijs, helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef loveli het volgende:
En AH is kut, maar daar waren de meesten het toch al over eens.
Goh, je had geen beter moment kunnen kiezen voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Abbadon het volgende:
Zo, net boodschappen gedaan bij de AH
Iets met de klantenservice toevallig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga ik liever niet op in, is een lang verhaal en komen veel lelijke woorden in voor.
Ja is ook wel zo, maar ik word te snel afgeleid door lekkere aparte dingen (waarvoor je anders naar een delicatessewinkel zou gaan)quote:XL![]()
maar je kunt er ook best goedkope meuk halen hoor: genoeg B en C merken die net zo goed zijn.![]()
*giechel*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, je had geen beter moment kunnen kiezen voor deze mededeling.
ja, ik dacht, ik zeg het er maar even bijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, je had geen beter moment kunnen kiezen voor deze mededeling.
bij de Aldi moet je het idd treffen.. heb ook wel eens in een half vergane courgette gegrepen daarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik was laatst ook bij de aldi hier, maar dat was echt troep. Vond ik enorm tegenvallen. De Dirk is wel goed, ze zijn nu zelfs begonnen met zelfscannen. Het is alleen zo jammer dat veel fruit en groente daar in gezins- en kiloverpakkingen zitten.
Exàct dat gebeurde mij dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij de Aldi moet je het idd treffen.. heb ook wel eens in een half vergane courgette gegrepen daar
namens donkerharige mannen door het land heen:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ik hou normaal trouwens meer van donkerharige mannen.
Mijn Mr. heeft nu donkerbruin haar, maar was vroeger een stuk blonder. En ik wil graag ooit kindjes met een heerlijke bos donker haar! Het zal er niet in zitten denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ik hou normaal trouwens meer van donkerharige mannen.
Maar voor Smith maak ik graag een uitzondering
Jah!! En ik zag het niet eens aankomen, omdat de bakken iets te hoog waren voor me. Dus ik sta op mijn tenen, graai een courgette en knijp 'm fijn.quote:
Over zoiets verbaas ik me altijd zo! Het uiterlijk van een kind is echt totaal irrelevant in de praktijk. Zeker zoiets als krullen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Phaidra het volgende:
.... En ik wil graag ooit kindjes met een heerlijke bos donker haar! ...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jah!! En ik zag het niet eens aankomen, omdat de bakken iets te hoog waren voor me. Dus ik sta op mijn tenen, graai een courgette en knijp 'm fijn.Dit herhaalde zich nog zo'n 4x voor ik een stevig, niet vergaan exemplaar trof. En de helft van de schappen was leeg.
Mwah, kleine kindertjes met melkboerenhondehaar, hazetandjes een een bril hebben het toch wel wat meer te verduren dan blonde krullekopjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over zoiets verbaas ik me altijd zo! Het uiterlijk van een kind is echt totaal irrelevant in de praktijk. Zeker zoiets als krullen ofzo.
Natuurlijk, dat weet ik ook wel. Je eigen kind is waarschijnlijk hoe dan ook de mooiste en liefste. Maar toch... van die pieken donker haar op zo'n klein koppiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over zoiets verbaas ik me altijd zo! Het uiterlijk van een kind is echt totaal irrelevant in de praktijk. Zeker zoiets als krullen ofzo.
Ik zou gewoon aan het personeel vragen of ik ergens mijn handen zou mogen wassenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig. Heb je je handen nog ergens aan af kunnen vegen in de winkel?
Vaak well, maar het ligt er erg aan hoe het kind in kwestie ermee omgaat denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, kleine kindertjes met melkboerenhondehaar, hazetandjes een een bril hebben het toch wel wat meer te verduren dan blonde krullekopjes.
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig. Heb je je handen nog ergens aan af kunnen vegen in de winkel?
Ik weet trouwens niet hoe ik van courgettes ineens op Vivi kom, maar heeft iemand al iets van haar gehoord vandaag?
Of misschien iets anders waar je van aankomt en misselijk van wordt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt wel alsof ik niet màg afvallenen/of sporten
ben weer misselijk (gisteravond ook) en dus wrsch echt iets goed verkeerds gegeten.. echt zo'n naar gevoel
Ja, maar als ouder van zo'n kind boeit dat echt niet hoor. Ik zie zelf ook wel dat mijn zoon meer charme heeft dan mijn dochter, maar dat maakt in de praktijk verder niets uit. Het is niet zo dat ik denk "had hij/zij maar zulk haar" of "had hij/zij maar zulke ogen".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, kleine kindertjes met melkboerenhondehaar, hazetandjes een een bril hebben het toch wel wat meer te verduren dan blonde krullekopjes.
Daar heb ik nogal een mening over. Hoe kan een kind van 4 er goed mee omgaan dat 'ie wordt gepest vanwege z'n uiterlijk? Als iemand hier het antwoord op weet, kunnen we het probleem pesten oplossen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vaak well, maar het ligt er erg aan hoe het kind in kwestie ermee omgaat denk ik
Dat bruggetje naar Viev ontgaat mij ook?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet hoe ik van courgettes ineens op Vivi kom, maar heeft iemand al iets van haar gehoord vandaag?
nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Of misschien iets anders waar je van aankomt en misselijk van wordt?
*duikt weg*
Maar zolang kinderen nog een toekomstige wens zijn, kan je fantaseren hoe het zal zijn. En dan denk ik wel eens, als ik een schattig kindje zie: zo eentje zou ik ook wel willen. Maar ik snap heus wel dat je hoe dan ook blij bent met je eigen kind, als het er eenmaal is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar als ouder van zo'n kind boeit dat echt niet hoor. Ik zie zelf ook wel dat mijn zoon meer charme heeft dan mijn dochter, maar dat maakt in de praktijk verder niets uit. Het is niet zo dat ik denk "had hij/zij maar zulk haar" of "had hij/zij maar zulke ogen".
Maar dat is toch heel iets anders dan wensen dat je kind blond krulhaar heeft? Natuurlijk hopen we allemaal dat onze kinderen niet gepest worden en er leuk uitzien! Mij ging het meer op dat sommigen al een compleet plaatje in het hoofd hebben van "het ideale kind".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik nogal een mening over. Hoe kan een kind van 4 er goed mee omgaan dat 'ie wordt gepest vanwege z'n uiterlijk? Als iemand hier het antwoord op weet, kunnen we het probleem pesten oplossen.
Misschien komt het ook wel omdat ik echt nóóit heb gefantaseerd over het hebben van kinderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar zolang kinderen nog een toekomstige wens zijn, kan je fantaseren hoe het zal zijn. En dan denk ik wel eens, als ik een schattig kindje zie: zo eentje zou ik ook wel willen. Maar ik snap heus wel dat je hoe dan ook blij bent met je eigen kind, als het er eenmaal is.
Jaaaaa maar pil & schijterij en evt. kotsen, dan werkt ie niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat kan niet![]()
als het goed is
meh. was al aan de schijterij vanochtend, dus er zit gewoon iets niet helemaal lekker daar..
ja, ik begin nu ook te twijfelen, maar René heeft nergens last van...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo, zei je niet iets over filet américain met 35%-sticker die een bijsmaakje had?
Ik herinner het me omdat ik laatst ook een dag ziek ben geweest van dat spul.
schijterij was uren na innemen van de pil, dus dat ding doet z'n werk welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaa maar pil & schijterij en evt. kotsen, dan werkt ie niet!(maar ik denk dan eerder dat het die filet is geweest
) Beterschap, misselijkheid is een rotgevoel.
Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregende armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief
![]()
[ afbeelding ]
De ketting! De armband kan ik niet zo 1 2 3 vinden op de site
mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
ik heb van de baas van mijn moeder en diens vrouw een prachtige armband en een ketting gekregende armband bestaat uit 5 dunne zilveren armbandjes met edelsteentjes ertussen, en de ketting is de sacred circle met embrace life erin gegraveerd. Echt zo lief
![]()
[ afbeelding ]
Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel iets anders dan wensen dat je kind blond krulhaar heeft? Natuurlijk hopen we allemaal dat onze kinderen niet gepest worden en er leuk uitzien! Mij ging het meer op dat sommigen al een compleet plaatje in het hoofd hebben van "het ideale kind".
Ja hij en zijn vrouw zijn echt super aardig. Hij is een Engelsman, zij is Nederlandse en ze wonen in Chicago. Toen ik vorige zomer met mijn moeder in Chicago was zijn we ook met ze op stap geweest en uit eten enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat lief en wat mooi! En wat bijzonder dat je dat krijgt van de baas van je moeder.
Mijn vriendje toen ook niet. Naja, ik wil je niks aanpraten ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik begin nu ook te twijfelen, maar René heeft nergens last van...
Wow, mooi!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer 14 dagen racekak gehad (Turkije FTW....) en pas de 12e dag ofzo ben ik eens gaan nadenken en de bijsluiter gaan lezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schijterij was uren na innemen van de pil, dus dat ding doet z'n werk wel
Wat lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Hallooooooooooo popjes!
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Is stiekem een stokpaardje van me wat zo nu en dan de kop op steekt. Vroeger bedacht ik altijd bij een potentiele leuke vent of onze kindertjes gepest zouden gaan worden. Nu 'selecteer' ik daar niet meer op, maar ik hou het toch op de achtergrond in m'n hoofd.
ik ben ook lange tijd gepest... en dat alleen maar omdat ik weigerde mee te doen met het pesten van de kinderen uit jongere klassen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.
Ook je opstellen als "een slachtoffer" kan pesten triggeren.
En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
Jij legt het beter uit dan ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pesten niet per definitie opgewekt door een "afwijkend" uiterlijk. Het heeft volgens mij veel meer te maken met in hoeverre iemand zich conformeert aan de algemene mening betreffende normaal gedrag en de bereidheid zich aan te passen aan anderen.
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ja, ook ik ben lange tijd gepest, dus ik weet wel waar ik het over heb. Ook hoe je er vanaf kunt komen trouwens.
Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
precies dat wat jij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja, dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggenPF heeft ooit eens uitgelegd hoe je je geliefd kunt maken in een groepje. Op die manier werkt het ook.
yup, van groep vier tot aan de tweede keer 6e klas middelbare schoolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.
Heerlijk he! Ik ga 8 maart met een vriendin een dagje naar de sauna, incl hot-stone massage én een zonnebankje! Ik heb er zo'n zin in!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef sigme het volgende:
Mij durfden ze nooit te pesten, ook al was ik duidelijk heel raar, had een raar accent en bovendien nieuw op school (4 basisscholen).
Ben zojuist onder de zonnebank geweest. Wat is dat toch lekker, en wat ben ik toch een domme knurft dat ik niet maaaaaanden geleden een tienrittenkaart gehaald heb.
Werd op de middelbare school ook wel gepest, maar lang niet zo erg als op de lagere school. En op de middelbare school had het twee redenen, ik ging er bij voorbaat vanuit dat ik gepest zou worden, want dat was ik gewend. En het was een school waar ik niet helemaal thuis hoorde, de reden om naar die school te gaan was juist om m'n oude klasgenoten niet meer tegen te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.
Mijn ouders riepen: "Je moet pesten negeren." Dat werkt niet, kan ik je vertellen.
Ik weet dat er in Amsterdam cursussen gegeven worden aan kinderen die gepest worden, om te leren het patroon te doorbreken. Dat zal denk ik door heel NL wel bestaan? Ik heb geen idee of het werkt, maar mijn zus heeft eens geinformeerd voor mijn nichtje. Uiteindelijk heeft ze haar niet opgegeven, omdat het te ver weg was en er meerdere sessies waren (8x achter elkaar ofzo).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.
Eh... Het is nou ook weer niet zo dat ik een stappenplan heb ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.
Op de basisschool werd ik ook gepest en op de hogere school was dat ook afgelopen. Ik kon altijd erg boos worden als iemand iets tegen me riep... nu kan het me allemaal niet zoveel meer schelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja! Hoe dúrf je!?quote:
Datgene waardoor het je niet meer kan boeien als mensen aan je vragen of je rok uit een tweedehands winkel komtquote:
Er is nog een verschil tussen zelfvertrouwen, dat heb ik wel, en zelfwaardering. Dat had ik veel te weinig.quote:
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?quote:Goeiemiddag,
Vrijdag ****** komen Nick & Simon optreden bij *************
Onze partner ********* heeft voor deze gelegenheid een exclusief VIP- arrangement samengesteld:
De avond begint om 18:00 waarbij er een welkomstdrankje wordt serveert.
Om 18:30 start het driegangen diner met daarbij een wijnarrangement.
Afsluitend van het diner zal er een kopje koffie of thee worden serveert waarna om 20:00 het concert van Nick & Simon zal beginnen.
Tijdens de pauze en na het concert is er de mogelijkheid om een drankje te nuttigen.
Als bekende van ********* wordt dit gehele VIP- arrangement u aangeboden voor ********** per persoon.
In de bijlage vindt u meer informatie over deze fantastische avond die komen gaat met daarbij het inschrijfformulier. Graag deze retourneren voor 27 maart
Met vriendelijke groet,
Ik hoor het nog steeds niet als ik wordt nageroepen (al is dat na m'n schooltijd vermoedelijk overwegend positief geweest). Heb ooit geleerd dat weg te filteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef neen het volgende:
[..]
Op de basisschool werd ik ook gepest en op de hogere school was dat ook afgelopen. Ik kon altijd erg boos worden als iemand iets tegen me riep... nu kan het me allemaal niet zoveel meer schelen
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze mail krijg ik net op de zaak. Gewoon niet één keer, maar twee keer dezelfde fout.
Da's toch érg??En 'goeiemiddag', klinkt ook al zo.... zo... hmzzz.
[..]
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?
/taalnazi
Taalnazi is wel erg toepasselijk, want "serveert" in die zin is een germanisme (toch?).quote:
Ja ik weet niet waarom ik het deed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Hoe dúrf je!?![]()
Ik moet nog driekwart van de GA aflevering van vorige week kijken en de nieuwe van deze week. Dat is me nog nooit gebeurd!![]()
Dat vind ik ook wel erg hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze mail krijg ik net op de zaak. Gewoon niet één keer, maar twee keer dezelfde fout.
Da's toch érg??En 'goeiemiddag', klinkt ook al zo.... zo... hmzzz.
[..]
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?
/taalnazi
Ik heb mijn hele jeugd in tweedehandskleren gelopen (nee, geen afdragertjes, ik ben de oudste). Soms probeerde er wel een kreng om me daarmee in de hoek te zetten, maar het is ze nooit gelukt. Negeren is *wel* een strategie tegen pesten, maar dan moet je het ook werkelijk doorleefd negeren. Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereidquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Datgene waardoor het je niet meer kan boeien als mensen aan je vragen of je rok uit een tweedehands winkel komtIs niet zo gemeen bedoeld als het hier klinkt hoor!
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"
Dat scheelt wel enorm. Als men ziet dat 't geen invloed/zin heeft, dan stopt het meestal wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereid.
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest. Nou ja, weleens door zo'n meisje dat in groep 4 al BH's droeg en de hele klas terroriseerde. Maar dat was nou niet echt traumatischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele jeugd in tweedehandskleren gelopen (nee, geen afdragertjes, ik ben de oudste). Soms probeerde er wel een kreng om me daarmee in de hoek te zetten, maar het is ze nooit gelukt. Negeren is *wel* een strategie tegen pesten, maar dan moet je het ook werkelijk doorleefd negeren. Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereid.
Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Taalnazi is wel erg toepasselijk, want "serveert" in die zin is een germanisme (toch?).
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"
Een Duitser die Lynn heet danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.
Wat schattigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest. Nou ja, weleens door zo'n meisje dat in groep 4 al BH's droeg en de hele klas terroriseerde. Maar dat was nou niet echt traumatisch
De HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
elke keer weer een ander en mij doet 't pijn
Ik hou van techno en dance. Liefst uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep 4??? Er was er dan 1 die in groep 7 een BH droeg, en ik kreeg BH's eind groep 8. Groep 4 is wel hééél vroeg, had die pubertas precox ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.
quote:Gronings 'rookcafé' krijgt een boete
Eigenaar steekt middelvinger op naar rechter
Algemeen
quote:Middelvinger nog veel gebruikt in het verkeer
wil je er over praten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen in Volendam he!?!>221!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De HOOOOOOOOOOOOEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!
Geef doe, het zijn aanstekelijke deuntjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aw jakkesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben opgewacht na schooltijd om in elkaar te slaanvan basisschool geswitched en daar ging het na 2 maanden net zo hard door
en op de middelbare school hebben de dames die met mij gepest werden op de basisschool (nummer 2) mij vanaf dag één als pispaaltje neergezet om zelf maar niet weer gepest te worden
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
ik voel je pijn, man....ik voel je pijn...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.
verliefde jongetjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
Met mij is dat grapje ook een keer uitgehaald. Ik vond het vooral flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Dat heb ik nog steeds wel.... het gevoel dat alles wat ik doe wel beter kan worden gedaan dan een ander gevolgd door de "waarom dan de moeite doen" gedachtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen zelfvertrouwen, dat heb ik wel, en zelfwaardering. Dat had ik veel te weinig.
Ik weet dat ik dingen kan, maar denk dan meteen dat het niks voorstelt.
Ik word niet meer nageroepen... anders volstaat een boze blik wel, ik schijn dat goed te kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoor het nog steeds niet als ik wordt nageroepen (al is dat na m'n schooltijd vermoedelijk overwegend positief geweest). Heb ooit geleerd dat weg te filteren.
Elke keer weer een ander en mij doet het pijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |