Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen.
Het heeft ook zo z'n positieve kanten met de huidige overbevolking.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .![]()
Als die mensen inderdaad zelfmoord plegen is de enige reactie hier op Fok! een KLB topic over vertraging met de trein door een ' egoïstische' zelfmoordenaar
Ja en de broers/vrienden van het slachtoffer zijn ook blij, want door de begrafenis hoeven ze een dag niet naar schoolquote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het heeft ook zo z'n positieve kante met de huidige overbevolking.
En koffietafelquote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja en de broers/vrienden van het slachtoffer zijn ook blij, want door de begrafenis hoeven ze een dag niet naar school
Jij hebt je laten inspireren door Eric Cartman?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het heeft ook zo z'n positieve kanten met de huidige overbevolking.
En scoren bij chicks. Want als nabestaande ben jij de diepe, mysterieuze gozer die veel meer heeft meegemaakt dan zijn leeftijdsgenoten.quote:
Ook een goed punt, waar zeuren die mensen dan nog over...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En scoren bij chicks. Want als nabestaande ben jij de diepe, mysterieuze gozer die veel meer heeft meegemaakt dan zijn leeftijdsgenoten.
Die jongen heeft een mooie, nuchtere kijk op het leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Jij hebt je laten inspireren door Eric Cartman?
Ja ik moest steeds in een hoekje van de klas gaan zitten, broeierig kijken en niets zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ook een goed punt, waar zeuren die mensen dan nog over...
quote:Paar weken terug ook al een mailtje van mij.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef trifko het volgende:
heeft iemand eigenlijk dat eerdere emailtje van Lone Archer gevonden?
er staat namelijk
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die jongen heeft een mooie, nuchtere kijk op het leven.
padlarf reply!!!1quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
heeft er iemand wel eens zelfmoord gepleegd?
ja ik.. het was keigaaf en superchill.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
Ja duh, alsof ik respect heb voor iemand die 1: zijn eigen leven beëindigd, en 2: daar veel andere mensen mee lastig valt.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .![]()
Als die mensen inderdaad zelfmoord plegen is de enige reactie hier op Fok! een KLB topic over vertraging met de trein door een ' egoïstische' zelfmoordenaar
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef lone_archer het volgende:
kk goede site waar ik mijn verhaal op kwijt kan. jullie moeten je bek houden jeweet niet hoe ik me voel en wat ik heb meegemaakt.
hey lone_archer. Voel je je klote hierdoor. Raak je nog meer gefrustreerd.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef lone_archer het volgende:
kk goede site waar ik mijn verhaal op kwijt kan. jullie moeten je bek houden jeweet niet hoe ik me voel en wat ik heb meegemaakt.
Hiervoor een kloon aanmaken? Faal..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef lone_archer het volgende:
Pannekoekquote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
hey lone_archer. Voel je je klote hierdoor. Raak je nog meer gefrustreerd.
Neem aub die boog weer in je handen en schiet een pijl door je kop. Niemand heeft wat aan je. Stomme pannekoek.
quote:Fok! is mijn leven...
Van 's ochtends als de zon opkomt tot 's avonds wanneer hij ondergaat zit ik op het Fok! forum. Af en toe zie ik een leuk kippetje posten, dan zet ik lieve berichtjes in haar Fotoboek. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze. Nou.. ik heb al heel vaak geschoten en ik blijf maar missen. Op Fok! forum ben ik bekend, mensen respecteren me. Maar in de dagelijkse werkelijkheid kom ik nooit uit m'n kelder. Behalve als mama roept dat het eten klaar is. Ik vraag me af wat er met mij gaat gebeuren als mama er niet meer is. Tot die tijd zal ik op Fok! blijven posten, dag en nacht. Zonder Fok! zou ik zelfmoord plegen.
22-02-2009 | Naam: Tong80 | Leeftijd: 45 | Provincie: Zuid-Holland
quote:Elke keer als ik een topic open wordt deze weer gesloten door een mod. Dit frustreert me soms heel erg, ik heb dan het gevoel dat niemand naar me luisteren wil. Dat ik nergens me verhaal kwijt kan. Soms denk ik dan dat het enige is wat ik kan doen is er een eind aan maken. Misschien luisteren de mods dan wel naar me en laten ze mijn topics staan...
20-02-2009 | Naam: anoniem | Leeftijd: 21 | Provincie: Noord-Hollan
Als je jezelf aanstelt is zelfmoord zo ongeveer het stomste wat je kan doen. Want als je dood bent heb je aan aandacht niks meer. Je ziet vaak dat aanstellers dan ook van die halfslachtige pogingen doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:46 schreef Agiath het volgende:
of je stelt jezelf enorm aan en bent gewoon ziek in je hoofd,
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef uppie83 het volgende:
Kaal zijn is gewoon de shit... waar heeft die eikel het over...
Nooit meer 's morgens je haar hoeven doen... altijd een 'coupe out of bed'...
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef trifko het volgende:
[..]
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef trifko het volgende:
[..]
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.
[ afbeelding ]
Fail.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef lone_archer het volgende:
"Zelfmoord plegen...nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen...", aldus een groot cabaretier.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
Te laat!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Zelfmoord plegen...nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen...", aldus een groot cabaretier.
http://www.ns.nlquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
Spring niet voor de stoptreinquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
De vader van de Lone archerquote:Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.
Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.
Ik wil dood.
quote:nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.
heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.
voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag toch hopen dat dat niet echt is
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
In de juiste hoeveelheid wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
zelfde schrijfstijl --> hoaxquote:
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.quote:
Das (volgens mij) met pijnstillers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef Caspian het volgende:
Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.
Of was dat met pijnstillers zo?
It's all about the dosage. Toxicology 101.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.
Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
e-gezondheidquote:Kan ik een glaasje drinken als ik slaappillen slik?
De combinatie van alcohol met slaap- of kalmeringspillen is heel gevaarlijk. Alcohol en deze medicijnen versterken elkaars werking. Als je na een kalmeringstablet bijvoorbeeld twee pilsjes neemt, kun je ineens stomdronken zijn. Vooral aan het verkeer deelnemen is dan zeer gevaarlijk.
quote:
Das (volgens mij) met pijnstillers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.
[..]
Das (volgens mij) met pijnstillers.
(...)
ga es lekker janken op zelfmoord.nlquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Goofisch, haal de volgende keer als je een reactie plaatst even een spellingchecker over jouw bericht. Het is een beetje tenenkrommend. Hoewel ik er geen zelfmoord voor ga plegen ofzo
Zou dit waar zijn of is dit aandachttrekkerij?quote:nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.
heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.
voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...
22-02-2009 | Naam: jasper | Leeftijd: 15 | Provincie: Utrecht
quote:Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.
Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.
Ik wil dood.
22-02-2009 | Naam: Henk | Leeftijd: 48 | Provincie: Zeeland
nee het is nep, weet ik 100% zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag toch hopen dat dat niet echt is
Haha die vader deed zn werk in de hangmattenfabriek niet goed.. Tsja, dan zit er nog maar 1 ding op idd..quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Trifko![]()
![]()
Edit: en, stukje verderop: anoniem.. titel: fok!...![]()
quote:Fok!
Ik merk de laatste weken steeds meer dat ik geen leven heb. Ik zit de hele dag maar een beetje op Fok! berichten te plaatsen in de klaagbaak.
Ik merk dat de vrienden met wie ik omging bijna nooit meer zie. Zij bellen mij niet en ik hun niet. Dit doet me eigenlijk heel erg veel pijn.
Elke keer als ik een topic open wordt deze weer gesloten door een mod. Dit frustreert me soms heel erg, ik heb dan het gevoel dat niemand naar me luisteren wil. Dat ik nergens me verhaal kwijt kan. Soms denk ik dan dat het enige is wat ik kan doen is er een eind aan maken. Misschien luisteren de mods dan wel naar me en laten ze mijn topics staan...
20-02-2009 | Naam: anoniem | Leeftijd: 21 | Provincie: Noord-Holland
eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyvesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef padlarf het volgende:
geweldig, team ONZ/KLB heeft weer eens een site verpest
Hyves verknallen, daar ben ik zeer groot voorstander vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
eigenlijk moeten we er een algemeen topic voor hebben. Sites verknallen. vooral op hyves
wie o wie?quote:Ik zie het niet meer zitten
Ik heb geen werk.. geen levensdoel. Ik zit hele dagen achter de computer in m'n keldertje. Het leven is uitzichtloos. Wat moet ik als m'n moeder niet meer voor me kan zorgen? Ze is al oud en ze word steeds zwakker. Ik weet niet hoe lang ze nog heeft. Ze doet alles voor me... zonder haar ben ik niets. Mama en het Fok! forum zijn de belangrijkste dingen in m'n leven. Nooit durf ik buiten te komen, mensen te ontmoeten, aan te spreken. Nee.. dat is niet voor mij weggelegd. Ik droom over het hiernamaals, dat ik daar ben. Het leven is daar goed en de vrouwen vinden me aantrekkelijk in de hemel. Was ik daar maar. Als ik 's ochtends vroeg na een nacht computeren in m'n bedje kruip denk ik er over na hoe ik zelfmoord ga plegen. Dan heb ik eindelijk rust. Dan kom ik in die mooie hemel, daar kan ik pas echt leven. Tot ik een goed plan heb bedacht blijf ik posten op Fok! forum. Daar ben ik bekend, de mensen vinden me aardig. Ik ben een soort beroemdheid omdat ik me overal wel laat zien en leuke grapjes maak. Het is een beetje de hemel op aarde voor mij. Wat zou ik zonder moeten... ik ben Fok en Fok is mij. We horen bij elkaar. Toch is het leven op deze aarde voor mij niet lang meer. Het plaatje van hoe ik aan mijn einde kom wordt elke dag completer. Een dezer dagen zal het zover zijn. Mocht mama voor die dag komen te overlijden dan ga ik met haar mee. Dan neem ik haar slaappilletjes. Ik weet al hoeveel ik er moet nemen om nooit meer wakker te worden. Groetjes tong80
22-02-2009 | Naam: Tong | Leeftijd: 42 | Provincie: Zuid-Holland
Dit geloof je toch niet.quote:zelfmoord?
Heej,
ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Ik ben gestopt me school, vanwege mijn depressie.
Ik zat op een vso school (voortgezet speciaal onderwijs)
Er is veel gebeurd in mijn verleden.. met school..
Ik ben het zat om gehandicapt te zijn, iedereen staart je raar aan..
En met de mensen die ik zelf ken, is gehandicapt zijn een taboe.
Ik denk vaak, heel vaak aan zelfmoord..
maar ik ben gewoon te laf.
Nu moet ik onder behandeling, want ik helemaal niet wil.
Maar ik wil ook niet terug naar ''school'' want ik haat het dat ik op praktijk vso zit.. ik wil slim zijn. Dan kan ik tenminste nog iets bereiken.. Iedereen om me heen is slim, en ik, ik ben dom!
ik kan niks!
Waarom leef ik ?
Waarom heb ik een drain?
zonder dat ding was ik allang dood geweest!
Ik wil echt niet meer!!
Mijn toekomst, is geen toekomst, die is er niet.
Wat ik dan moet doen, is werk wat machines in deze tijd ook al kunnen.. of onbetaald werk en krijg een WAjong uitkering..
ik wil echt niet meer!!
08-03-2009 | Naam: Anoniem | Leeftijd: 16 | Provincie: Noord-Brabant
Daar moeten we misschien even een cliniclown langs sturenquote:zelfmoord?
Heej,
ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Ik ben gestopt me school, vanwege mijn depressie.
Ik zat op een vso school (voortgezet speciaal onderwijs)
Er is veel gebeurd in mijn verleden.. met school..
Ik ben het zat om gehandicapt te zijn, iedereen staart je raar aan..
En met de mensen die ik zelf ken, is gehandicapt zijn een taboe.
Ik denk vaak, heel vaak aan zelfmoord..
maar ik ben gewoon te laf.
Nu moet ik onder behandeling, want ik helemaal niet wil.
Maar ik wil ook niet terug naar ''school'' want ik haat het dat ik op praktijk vso zit.. ik wil slim zijn. Dan kan ik tenminste nog iets bereiken.. Iedereen om me heen is slim, en ik, ik ben dom!
ik kan niks!
Waarom leef ik ?
Waarom heb ik een drain?
zonder dat ding was ik allang dood geweest!
Ik wil echt niet meer!!
Mijn toekomst, is geen toekomst, die is er niet.
Wat ik dan moet doen, is werk wat machines in deze tijd ook al kunnen.. of onbetaald werk en krijg een WAjong uitkering..
ik wil echt niet meer!!
08-03-2009 | Naam: Anoniem | Leeftijd: 16 | Provincie: Noord-Brabant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
...quote:het spijt me
ik heb een hele gorte fout gemaakt men vriendin had een vriendje dat was net 2 dagen uit ze wist dat ik hem leuk vond en toen waren ik en haar ex allebij dronken en hebben we gezoent. maar nu is ze heel boos op mij ik weet neit hoe ik dit meot oplossen ik wil neit meer maar ik hou wel van haar en wil haar neit nog meer pijn doen.
ik wil nu liever neit meer leven .. ik heb al 2 keer geprobeert zelfmoord te plegen maar het lukt me gewoon neit ik heb er zoon spijt van wat moet ik doen en hoe kan ik ander het beste zelfmoord doen ?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
07-03-2009 | Naam: -.- | Leeftijd: 13 | Provincie: Overijssel
Wow, maar 1 of 2 keer per dag plassen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn zelfs mensen die gewoon niet meer gaan plassen zodat het lichaam zich zelf gaat vernietigen .
Dit gebeurt via de nieren die zijn afvalstoffen niet naar de blaas kan legen .
Uiteraard ga je op een duur plassen maar deze mensen plassen maar 1x of 2x per dag.
Deze zelf moord duurt jaren en is meer een hulp oproep dan een echte zelf moord.
Kun je nagaan als je maar 1x per week poeptquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wow, maar 1 of 2 keer per dag plassen.
quote:Lief dagboek,
Vandaag wederom een poging gedaan om mezelf voor de trein te werpen. Helaas kwam ook vandaag de trein niet op tijd en gaf ik maar op. Ik voel me echt mislukt, zelfs zelfmoord plegen lukt niet. Wat moet ik nu doen. Mensen willen me ook niet helpen met dit probleem, ze vinden me raar en lelijk.
ps: weet iemand waar de treinen wel op tijd rijden?
Ze heeft gewoon geen 1 keer het woordje niet goed weten te spellen... Geef haar astublieft een pistoolquote:het spijt me
ik heb een hele gorte fout gemaakt men vriendin had een vriendje dat was net 2 dagen uit ze wist dat ik hem leuk vond en toen waren ik en haar ex allebij dronken en hebben we gezoent. maar nu is ze heel boos op mij ik weet neit hoe ik dit meot oplossen ik wil neit meer maar ik hou wel van haar en wil haar neit nog meer pijn doen.
ik wil nu liever neit meer leven .. ik heb al 2 keer geprobeert zelfmoord te plegen maar het lukt me gewoon neit ik heb er zoon spijt van wat moet ik doen en hoe kan ik ander het beste zelfmoord doen ?
07-03-2009 | Naam: -.- | Leeftijd: 13 | Provincie: Overijssel
Ga werken ofzoquote:Bipolaire Stoornis.
Er is pas bij mij ontdekt dat ik een Bipolaire Stoornis heb, dit betekent dat ik stemmingswisselingen heb die van depressief tot manisch (heel erg impulsief) kunnen gaan.
Thuis word er amper op me gelet, en ze laten me vooral me gang gaan.
Totdat ik ga praten.
Er word niet geluisterd, er word geen reactie gegeven op mijn verhaal.
Zoals vandaag vroeg ik 4 euro voor sigaretten, het eerste wat mijn ouders riepen was 'OPROTTEN!'
Net alsof ik een hond was ofzo.
Ik heb het helemaal gehad met mijn thuissituatie and I want to get out of here.
08-03-2009 | Naam: M. | Leeftijd: 16 | Provincie: Zuid-Holland
quote:het spijt me
Die typt haar eigen nog eens de dood inquote:relaties
Al 10 jaar hebben mijnman en ik problemen door werkloosheid, nieuwe baan zoeken, 3 opgroeiende kinderen, totdat wij door een erfenis een eigen winkel konden beginnen. Vol enthousiasme zijn wij gestart, ook weer met heel veel tegenwerking (o.a. door fam. die het ons kennelijk niet gunden)
Er zijn zoveel problemen geweest rond die erfenis dat het contact met de meesten, dus ook nevenen nichten verloren is gegaan. Maar wij knokken door. Samen met de oudste dochter en mijn man is de winkel gerealiseerd in een nieuw winkelcentrum. Nu, bijna 2 jaar later heeft mijn dochter, inmiddels 21 jaar, spijt dat ze ooit met ons in zee is gegaan, omdat ze vindt dat ze te weinig verdiend.
Nou, dat geldt uiteraard ook voor ons, maar wij knokken door. Na een mislukte relatie is mijn dochter weer bij ons komen wonen, was ondertussen alweer verliefd op een ander en sliep al 5 nachten per week bij hem. Thuis was er alleen maar ruzie en geschreeuw. Ik slikte al een poosje anti-depressiva en slaappillen en ging op een nacht zo door het lint dat ik al mijn pillen geslikt heb en met een mes in mijn armen hebben gekrast. Ik werd wakker in het ziekenhuis, versuft en werd meteen begeleid door de crisisdienst. Na een aantal maanden ging het wel weer wat beter, maar mijn dochter keerde zich van mij af. Wij moesten nog op zakenreis naar het buitenland en daar had zij geen zin in. Omboeken kon niet of voor honderden euro's extra, dus ik vond dat ze kon kiezen of delen. Ze ging mee.
Ik had in het hotel al het vermoeden dat als er maar even iets fout zou gaan, zij mij in de steek zou gaan laten. De tweede dag had ze die reden gevonden. Maar, ik had haar i.d. kaart in mijn paspoort en die had ik onder mijn matras gestopt. Ze was woest toen ze de kaart niet kon vinden en iedere keer als ze langs mijn bed liep, ik lag op bed, gaf ze mij een schop. Ik weet niet warom ik niets gedaan heb, voelde ook geen pijn, ze noemde mij kankerhoer en andere vunzige woorden die bij ons thuis nooit gebruikt worden. In ieder geval, toen ik bont en blauw geschopt was, ik had inmiddels ook een blauw oog, zei ik tegen haar: wat doe je als ik je die i.d. kaar teruggeef? Nou dan ga ik slapen en dan zien we morgen wel verder. Ik geef haar de kaart en wat doet ze? Belt haar vriendje en schreeuwt dat hij een terugreis voor haar moest boeken.
Toen ben ik haar aangevlogen, waarbij overigens alleen een oorbel gesneuveld is.
Vriendlief heeft kennelijk gezegd, blijf jij maar mooi daar, want dit gaat niet goed zo met je moeder. Om een lang verhaal kort te maken: we zijn de dagen nog goed doorgekomen, ik kon bijna niet lopen van de pijn, mijn benen waren bont en blauw en ik kon een zonnebril opzetten. Geen woord van spijt van haar kant, sterker nog, af en toe zei ze: als je nou eens uitgejankt bent...
Vervolgens beweert zij dat die blauwe plekken komen doordat ik haar aangevlogen ben. Nu zijn we alweer een poosje thuis, ik heb gezegd dat ze haar boeltje kon pakken en maar helemaal bij haar vriendje moest gaan wonen, nog beledigd ook. Ze wil mij niet meer zien of met mij praten (voorlopig) Ik verwacht ook niet dat ze er ooit op terug zal komen, zonder mij de schuld te geven, ik heb haar wel een mail gestuurd, waarin ik mij voor evt. fouten verontschuldigd heb, maar daar is geen enkele reactie op gekomen. Ze is kwaad, wil stoppen met de winkel (v.o.f. op naam van haar en pa)
kan alleen maar schreeuwen. Ik weet niet meer hoe het verder moet, doe alleen nog maar mijn plichten, werk en huishouding, maar de lol in het leven is mij vergaan. Geld voor leuke dingen is er niet en mijn man is ook alleen maar bezig met zijn eigen problemen, die er zat zijn uiteraard.
Ik heb nog een autistische zoon van 23 en een dochter van 18, de laatste leeft alleen maar leve de lol begrijpelijk, maar daaar heb ik ook niets aan, van een autist kun je ook niet al te veel verwachten.
Ik weet het niet meer, ieder doet zijn eigen ding en ik ben het inmiddels zo zat dat ik serieus overweg om er een einde aan te maken. De mensen die ik nalaat vinden hun geluk wel weer zonder mij.
Ik ben diep, diep ongelukkig, m.n. doordat mijn dochter die mijn geestelijk en lichamelijk zoveel pijn heeft gedaan, de schuld bij mij legt en niet met mij wil praten. Ik heb altijd mijn kinderen met de beste bedoelingen opgevoed, ze mochten hun eigen keuzes maken, ik heb ze altijd geholpen, getroost, we waren een prachtig gezin, ze konden sporten, kregen mooie kleding, etc. en nu kan ik doodvallen.
Ik weet niets meer te doen en ben alleen nog maar verdrietig, ik doe het rustig aan, maar mijn plannen zitten in mijn hoofd, want ik kan niet leven met het feit dat mijn kind strakjes kinderen heeft en mijn bestaan ontkend door iets wat ZIJ heeft gedaan. Overigens: de psychiater had mij aangeraden om aangifte te doen van mishandeling, maar dat doe je toch niet als het om je eigen dochter gaat ?
07-03-2009 | Naam: Monica | Leeftijd: 50 | Provincie: Noord-Holland
Samenvatting ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Die typt haar eigen nog eens de dood in
Let eens op dat taalgebruik, dan wil je toch al de hand aan jezelf slaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Hetiszover het volgende:
Er valt genoeg te lachen daar, maar veel verhalen ook meelijwekkend![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |