Dit geloof je toch niet.quote:zelfmoord?
Heej,
ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Ik ben gestopt me school, vanwege mijn depressie.
Ik zat op een vso school (voortgezet speciaal onderwijs)
Er is veel gebeurd in mijn verleden.. met school..
Ik ben het zat om gehandicapt te zijn, iedereen staart je raar aan..
En met de mensen die ik zelf ken, is gehandicapt zijn een taboe.
Ik denk vaak, heel vaak aan zelfmoord..
maar ik ben gewoon te laf.
Nu moet ik onder behandeling, want ik helemaal niet wil.
Maar ik wil ook niet terug naar ''school'' want ik haat het dat ik op praktijk vso zit.. ik wil slim zijn. Dan kan ik tenminste nog iets bereiken.. Iedereen om me heen is slim, en ik, ik ben dom!
ik kan niks!
Waarom leef ik ?
Waarom heb ik een drain?
zonder dat ding was ik allang dood geweest!
Ik wil echt niet meer!!
Mijn toekomst, is geen toekomst, die is er niet.
Wat ik dan moet doen, is werk wat machines in deze tijd ook al kunnen.. of onbetaald werk en krijg een WAjong uitkering..
ik wil echt niet meer!!
08-03-2009 | Naam: Anoniem | Leeftijd: 16 | Provincie: Noord-Brabant
Daar moeten we misschien even een cliniclown langs sturenquote:zelfmoord?
Heej,
ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Ik ben gestopt me school, vanwege mijn depressie.
Ik zat op een vso school (voortgezet speciaal onderwijs)
Er is veel gebeurd in mijn verleden.. met school..
Ik ben het zat om gehandicapt te zijn, iedereen staart je raar aan..
En met de mensen die ik zelf ken, is gehandicapt zijn een taboe.
Ik denk vaak, heel vaak aan zelfmoord..
maar ik ben gewoon te laf.
Nu moet ik onder behandeling, want ik helemaal niet wil.
Maar ik wil ook niet terug naar ''school'' want ik haat het dat ik op praktijk vso zit.. ik wil slim zijn. Dan kan ik tenminste nog iets bereiken.. Iedereen om me heen is slim, en ik, ik ben dom!
ik kan niks!
Waarom leef ik ?
Waarom heb ik een drain?
zonder dat ding was ik allang dood geweest!
Ik wil echt niet meer!!
Mijn toekomst, is geen toekomst, die is er niet.
Wat ik dan moet doen, is werk wat machines in deze tijd ook al kunnen.. of onbetaald werk en krijg een WAjong uitkering..
ik wil echt niet meer!!
08-03-2009 | Naam: Anoniem | Leeftijd: 16 | Provincie: Noord-Brabant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
...quote:het spijt me
ik heb een hele gorte fout gemaakt men vriendin had een vriendje dat was net 2 dagen uit ze wist dat ik hem leuk vond en toen waren ik en haar ex allebij dronken en hebben we gezoent. maar nu is ze heel boos op mij ik weet neit hoe ik dit meot oplossen ik wil neit meer maar ik hou wel van haar en wil haar neit nog meer pijn doen.
ik wil nu liever neit meer leven .. ik heb al 2 keer geprobeert zelfmoord te plegen maar het lukt me gewoon neit ik heb er zoon spijt van wat moet ik doen en hoe kan ik ander het beste zelfmoord doen ?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
07-03-2009 | Naam: -.- | Leeftijd: 13 | Provincie: Overijssel
Wow, maar 1 of 2 keer per dag plassen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn zelfs mensen die gewoon niet meer gaan plassen zodat het lichaam zich zelf gaat vernietigen .
Dit gebeurt via de nieren die zijn afvalstoffen niet naar de blaas kan legen .
Uiteraard ga je op een duur plassen maar deze mensen plassen maar 1x of 2x per dag.
Deze zelf moord duurt jaren en is meer een hulp oproep dan een echte zelf moord.
Kun je nagaan als je maar 1x per week poeptquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wow, maar 1 of 2 keer per dag plassen.
quote:Lief dagboek,
Vandaag wederom een poging gedaan om mezelf voor de trein te werpen. Helaas kwam ook vandaag de trein niet op tijd en gaf ik maar op. Ik voel me echt mislukt, zelfs zelfmoord plegen lukt niet. Wat moet ik nu doen. Mensen willen me ook niet helpen met dit probleem, ze vinden me raar en lelijk.
ps: weet iemand waar de treinen wel op tijd rijden?
Ze heeft gewoon geen 1 keer het woordje niet goed weten te spellen... Geef haar astublieft een pistoolquote:het spijt me
ik heb een hele gorte fout gemaakt men vriendin had een vriendje dat was net 2 dagen uit ze wist dat ik hem leuk vond en toen waren ik en haar ex allebij dronken en hebben we gezoent. maar nu is ze heel boos op mij ik weet neit hoe ik dit meot oplossen ik wil neit meer maar ik hou wel van haar en wil haar neit nog meer pijn doen.
ik wil nu liever neit meer leven .. ik heb al 2 keer geprobeert zelfmoord te plegen maar het lukt me gewoon neit ik heb er zoon spijt van wat moet ik doen en hoe kan ik ander het beste zelfmoord doen ?
07-03-2009 | Naam: -.- | Leeftijd: 13 | Provincie: Overijssel
Ga werken ofzoquote:Bipolaire Stoornis.
Er is pas bij mij ontdekt dat ik een Bipolaire Stoornis heb, dit betekent dat ik stemmingswisselingen heb die van depressief tot manisch (heel erg impulsief) kunnen gaan.
Thuis word er amper op me gelet, en ze laten me vooral me gang gaan.
Totdat ik ga praten.
Er word niet geluisterd, er word geen reactie gegeven op mijn verhaal.
Zoals vandaag vroeg ik 4 euro voor sigaretten, het eerste wat mijn ouders riepen was 'OPROTTEN!'
Net alsof ik een hond was ofzo.
Ik heb het helemaal gehad met mijn thuissituatie and I want to get out of here.
08-03-2009 | Naam: M. | Leeftijd: 16 | Provincie: Zuid-Holland
quote:het spijt me
Die typt haar eigen nog eens de dood inquote:relaties
Al 10 jaar hebben mijnman en ik problemen door werkloosheid, nieuwe baan zoeken, 3 opgroeiende kinderen, totdat wij door een erfenis een eigen winkel konden beginnen. Vol enthousiasme zijn wij gestart, ook weer met heel veel tegenwerking (o.a. door fam. die het ons kennelijk niet gunden)
Er zijn zoveel problemen geweest rond die erfenis dat het contact met de meesten, dus ook nevenen nichten verloren is gegaan. Maar wij knokken door. Samen met de oudste dochter en mijn man is de winkel gerealiseerd in een nieuw winkelcentrum. Nu, bijna 2 jaar later heeft mijn dochter, inmiddels 21 jaar, spijt dat ze ooit met ons in zee is gegaan, omdat ze vindt dat ze te weinig verdiend.
Nou, dat geldt uiteraard ook voor ons, maar wij knokken door. Na een mislukte relatie is mijn dochter weer bij ons komen wonen, was ondertussen alweer verliefd op een ander en sliep al 5 nachten per week bij hem. Thuis was er alleen maar ruzie en geschreeuw. Ik slikte al een poosje anti-depressiva en slaappillen en ging op een nacht zo door het lint dat ik al mijn pillen geslikt heb en met een mes in mijn armen hebben gekrast. Ik werd wakker in het ziekenhuis, versuft en werd meteen begeleid door de crisisdienst. Na een aantal maanden ging het wel weer wat beter, maar mijn dochter keerde zich van mij af. Wij moesten nog op zakenreis naar het buitenland en daar had zij geen zin in. Omboeken kon niet of voor honderden euro's extra, dus ik vond dat ze kon kiezen of delen. Ze ging mee.
Ik had in het hotel al het vermoeden dat als er maar even iets fout zou gaan, zij mij in de steek zou gaan laten. De tweede dag had ze die reden gevonden. Maar, ik had haar i.d. kaart in mijn paspoort en die had ik onder mijn matras gestopt. Ze was woest toen ze de kaart niet kon vinden en iedere keer als ze langs mijn bed liep, ik lag op bed, gaf ze mij een schop. Ik weet niet warom ik niets gedaan heb, voelde ook geen pijn, ze noemde mij kankerhoer en andere vunzige woorden die bij ons thuis nooit gebruikt worden. In ieder geval, toen ik bont en blauw geschopt was, ik had inmiddels ook een blauw oog, zei ik tegen haar: wat doe je als ik je die i.d. kaar teruggeef? Nou dan ga ik slapen en dan zien we morgen wel verder. Ik geef haar de kaart en wat doet ze? Belt haar vriendje en schreeuwt dat hij een terugreis voor haar moest boeken.
Toen ben ik haar aangevlogen, waarbij overigens alleen een oorbel gesneuveld is.
Vriendlief heeft kennelijk gezegd, blijf jij maar mooi daar, want dit gaat niet goed zo met je moeder. Om een lang verhaal kort te maken: we zijn de dagen nog goed doorgekomen, ik kon bijna niet lopen van de pijn, mijn benen waren bont en blauw en ik kon een zonnebril opzetten. Geen woord van spijt van haar kant, sterker nog, af en toe zei ze: als je nou eens uitgejankt bent...
Vervolgens beweert zij dat die blauwe plekken komen doordat ik haar aangevlogen ben. Nu zijn we alweer een poosje thuis, ik heb gezegd dat ze haar boeltje kon pakken en maar helemaal bij haar vriendje moest gaan wonen, nog beledigd ook. Ze wil mij niet meer zien of met mij praten (voorlopig) Ik verwacht ook niet dat ze er ooit op terug zal komen, zonder mij de schuld te geven, ik heb haar wel een mail gestuurd, waarin ik mij voor evt. fouten verontschuldigd heb, maar daar is geen enkele reactie op gekomen. Ze is kwaad, wil stoppen met de winkel (v.o.f. op naam van haar en pa)
kan alleen maar schreeuwen. Ik weet niet meer hoe het verder moet, doe alleen nog maar mijn plichten, werk en huishouding, maar de lol in het leven is mij vergaan. Geld voor leuke dingen is er niet en mijn man is ook alleen maar bezig met zijn eigen problemen, die er zat zijn uiteraard.
Ik heb nog een autistische zoon van 23 en een dochter van 18, de laatste leeft alleen maar leve de lol begrijpelijk, maar daaar heb ik ook niets aan, van een autist kun je ook niet al te veel verwachten.
Ik weet het niet meer, ieder doet zijn eigen ding en ik ben het inmiddels zo zat dat ik serieus overweg om er een einde aan te maken. De mensen die ik nalaat vinden hun geluk wel weer zonder mij.
Ik ben diep, diep ongelukkig, m.n. doordat mijn dochter die mijn geestelijk en lichamelijk zoveel pijn heeft gedaan, de schuld bij mij legt en niet met mij wil praten. Ik heb altijd mijn kinderen met de beste bedoelingen opgevoed, ze mochten hun eigen keuzes maken, ik heb ze altijd geholpen, getroost, we waren een prachtig gezin, ze konden sporten, kregen mooie kleding, etc. en nu kan ik doodvallen.
Ik weet niets meer te doen en ben alleen nog maar verdrietig, ik doe het rustig aan, maar mijn plannen zitten in mijn hoofd, want ik kan niet leven met het feit dat mijn kind strakjes kinderen heeft en mijn bestaan ontkend door iets wat ZIJ heeft gedaan. Overigens: de psychiater had mij aangeraden om aangifte te doen van mishandeling, maar dat doe je toch niet als het om je eigen dochter gaat ?
07-03-2009 | Naam: Monica | Leeftijd: 50 | Provincie: Noord-Holland
Samenvatting ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Die typt haar eigen nog eens de dood in
Let eens op dat taalgebruik, dan wil je toch al de hand aan jezelf slaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Hetiszover het volgende:
Er valt genoeg te lachen daar, maar veel verhalen ook meelijwekkend![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |