quote:Elke keer als ik een topic open wordt deze weer gesloten door een mod. Dit frustreert me soms heel erg, ik heb dan het gevoel dat niemand naar me luisteren wil. Dat ik nergens me verhaal kwijt kan. Soms denk ik dan dat het enige is wat ik kan doen is er een eind aan maken. Misschien luisteren de mods dan wel naar me en laten ze mijn topics staan...
20-02-2009 | Naam: anoniem | Leeftijd: 21 | Provincie: Noord-Hollan
Als je jezelf aanstelt is zelfmoord zo ongeveer het stomste wat je kan doen. Want als je dood bent heb je aan aandacht niks meer. Je ziet vaak dat aanstellers dan ook van die halfslachtige pogingen doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:46 schreef Agiath het volgende:
of je stelt jezelf enorm aan en bent gewoon ziek in je hoofd,
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef uppie83 het volgende:
Kaal zijn is gewoon de shit... waar heeft die eikel het over...
Nooit meer 's morgens je haar hoeven doen... altijd een 'coupe out of bed'...
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef trifko het volgende:
[..]
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef trifko het volgende:
[..]
je hebt gelijk, en je scoort ook veel chicks netals deze gast.
[ afbeelding ]
Fail.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef lone_archer het volgende:
kk goede site waar ik mijn verhaal op kwijt kan. jullie moeten je bek houden jeweet niet hoe ik me voel en wat ik heb meegemaakt.
"Zelfmoord plegen...nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen...", aldus een groot cabaretier.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
heeft er iemand wel eens zelfmoord gepleegd?
Te laat!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Zelfmoord plegen...nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen...", aldus een groot cabaretier.
http://www.ns.nlquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
Spring niet voor de stoptreinquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
De vader van de Lone archerquote:Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.
Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.
Ik wil dood.
quote:nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.
heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.
voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag toch hopen dat dat niet echt is
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
In de juiste hoeveelheid wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |