Dat is dan weer minder leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Ben jij wel eens gepest?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Kinderen van 11 die "het leven zo ongelooflijk zwaar vinden"
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Daarom is het ook een zeer slechte site die mensen net dat duwtje kan geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef eQuaL het volgende:
Pff je wordt trouwens wel erg depri als je al die berichten gaat lezen
Soms moet de apartheid van de samenleving is in beeld worden gebracht en daar help ik graag aan meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef RichCalibier het volgende:
Goofisch, de kwaliteitsuser!
Je weet wel een mooie overschakeling te maken van Kansloze Kakkers naar Drama-Queen-''suicide''-girls.
Hulde jongen!
Suïcidaliteit heerscht in alle bevolkingschlagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:52 schreef Suga_Mama het volgende:
Ben alles zoo hard Beu
Men Ouders Probere mij gwn Kapot Te krijge ze maken mij belachelijk bij wie dan ook ze dreigen mij van mij buitensmijten kwil gwn niej verder kan niej verder ik heb een rotjeugd gehad Snii meer leuk
MSN taal
CWI is goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal de archieven ingedoken om dat ene topic te vinden, waarop je me denkt te kunnen pakken? Ik ben er nog niet uit of ik je nu respect moet geven, of de link van het CWI.
Wat is het probleem dan?...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Nikmans het volgende:
Al die stomme kutmensen die alleen maar met zichzelf bezig zijn en denken dat datgene wat in hun eigen, kleine, zielige wereldje gebeurt zó belangrijk is
Wat mij betreft maken ze zichzelf maar van kant
quote:
Tja, hoe moeten ze beter weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren te relativeren. Van die pubers die denken dat hun leven zo hard en zwaar is.
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef genakt het volgende:
[..]
dit kan niet waar zijn![]()
de lone archer hawhawhawh
Laptop. Draadloos internetverbindung. Maar alsnog is het een epische waarnemingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
dit moet me denken aan Schatjes: die film met Peter Faber..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
Nou die zijn vast niet serieus, denk ik dan maar weerquote:
LOLOLOLOLOLquote:hoi, ikweet niet goed of ik hier juist ben maar weet me echt geen raad meer. ik heb nu al zo"n 3jaar een prikkelbare blaas, hierdoor moet ik bij stress of zenuwen of alsk eraan dnek naar de wc op school zo'n 10. het is enorm vervelend als ik dan hoor ''amai moet gy nu weer gaan pissen'' & ''amai hebt gy u regels fzo?'' (hoewel ik een jongen ben) ik wordt niet gepest op school maar heb wel bang dat het wat uitlekt en dat het zo een bekend ding wordt van ''hij die keiveel moet gaan plassen''
ik draag momenteel tijdens school molimed een soort van pamper voor mannen, hoewel ik nooit urine verlies heb en nog nooit een natte broek heb gehad in die 3jaar. wel is het al gebeurt dat ik moest zeggen wil je even stoppen, dit is ook enorm vervelend! ik kan hier echt nietmeer meer leven en zelfs mn punten lijden eronder. Ik ben ook hierdoor regelmatig schoolziek. en ben het erg grondig beu, ik wil er vanaf! en nu begin ik aan zelfmoord te denken, het lijkt me precies de enige uitweg, ik weet dat er ergere dingen zijn, maar het is enorm vervelend vooral omdat ik nogmaar 17 jaar ben en het waarschijnlijk voor een lifetime bij me heb, mijn trouw..een autoreis.. vergaderingen allemaal momenten waar een wc niet echt voorbehouden is. het is echt enorm vervelend.
Ga je mij dan ook de schuld geven als dat zo is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
Ik gok dat die mensen daar niet eens weten dat Fok! bestaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
Kan je geen ongelijk geven. het is ook makkelijk van achter een pc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.
Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.
Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
Leedvermaak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kan je geen ongelijk geven. het is ook makkelijk van achter een pc.
Daarintegen staat alles daar open en bloot. en heb ik dit topic geopend na aanleiding van die archer gast wat ik toch wel enigsinds hilarisch vindt
Ja klopt. dat is de humor die tegenwoordig veel wordt gebruikt. ook hier op fok..quote:
Nee dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja klopt. dat is de humor die tegenwoordig veel wordt gebruikt. ook hier op fok..
Als ik met me fiets op me bek ga en met mijn hoofd in de stront pleur voor het raam van een restaurant waar net de hele hups van zelfmoord.nl een meeting aan het houden is, moet je is kijken hoe hard ze me uitlachen.![]()
voor de 4de keer ()
Die archer gast is gewoon een pikkie die aandacht tekort heeft en zulk soort fantasie verhalen gaat verzinnen om "negatieve" aandacht te krijgen.
bij deze
quote:Zelfmoord
Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
/care?quote:Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
Anders kijk je even goed... Naar mijn vorige post en de naam die er bij dat stukje staat...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
Okii wie van jullie heeft dit geschreven ?!!!!
[..]
precies, als het in een studentenhuis woont in utrecht is de kans dat het batsbaar is best grootquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef alsem het volgende:
[..]
wat doe je fout? stuur me je foto, en dan bepaal ik of je op me pik mag chillen, dan is alles weer goed, jeweet tog!
quote:ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
Nou, ik mag toch hopen dat een dokter zich een beetje kan inleven in de psychische belasting die sommige aandoeningen met zich mee brengen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:07 schreef Demarest het volgende:
ik heb het helmaal gehad met dit kloteleven ik ga kapot vban de stress en spanning ik werk bij esa ruimtevaartorganisatie. collegas van me hebben berekent dat de maan in 2012 op de aarde butst ik ben er niet goed van nu ben ik aangewezen alsm de persoon die dit horrorfijt voor het groote publiek bekend moet maken ik wil niet ik durf niet ik wil geen paniek zaaie. mensen ik ga hieraan kapot ik denk dat ik maar voorgoed t bos intrek en ga samenhokken met die gozer met zn pijl en boog. vaarwel aLLen
"Ze heeft me gerickrolled"quote:Ik word helemaal gek, iedereen heeft een vriendin behalve ik. Het leven is zo kut, volgens mij blijf ik voor altijd maagd. Ik heb me thuis opgesloten en zit alleen maar achter de computer op fok! forum. Dit is geen leven meer, waarom ben ik zo lelijk. Al die tijd die ik heb doorgebracht met mijn chatvriendinnetje is voor lucht geweest. Ze heeft me gerickrolled, ook zij wil geen sex. Ik heb het helemaal gehad met iedereen. Op een dag ga ik weg, heel ver, en niemand zal mij ooit vinden.
21-02-2009 | Naam: Trifko | Leeftijd: 19 | Provincie: Limburg
Zo'n idee moet je dan ook zelf uitvoeren...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
wie plaatst er een goed in mekaar gezette lemming op de post van lone archer?
Doe je je voor als ze vader ofzo
donequote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
wie plaatst er een goed in mekaar gezette lemming op de post van lone archer?
Doe je je voor als ze vader ofzo
Je verwacht dat zulke dingen juist van de intelligente mensen komen?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:39 schreef Twerk het volgende:
Het heeft ergens ook wel wat sneus om hier zo collectief de posts daar belachelijk te maken. Zo te zien ook niet door de meest intelligente mensen van Fok!. Sad.
he, WTF doet mijn suicidenote hierzo..quote:
loneranger?quote:
En dan roept zijn moeder "Diederik. Ruim die kruisboog op, we gaan eten!" En dan roept L.A. "Nee mam, ik hoef niet bij jullie aan tafel ik vang zelf mijn eten wel." En dat die moeder dan een bordje met tuinbonen en spek op de tuintafel zet. "Ja, hij kan toch zo opgaan in zijn spel he"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef balaguer222 het volgende:
Ik zie die lone archer al helemaal zitten in z'n survival-kleren in de achtertuin. Verwilderd schiet hij op elk familielid wat naar buiten komt.
Wat had je voor snood plan dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:50 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik zal die lui van die site eens laten schrikken
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan roept zijn moeder "Diederik. Ruim die kruisboog op, we gaan eten!" En dan roept L.A. "Nee mam, ik hoef niet bij jullie aan tafel ik vang zelf mijn eten wel." En dat die moeder dan een bordje met tuinbonen en spek op de tuintafel zet. "
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:28 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat een dokter zich een beetje kan inleven in de psychische belasting die sommige aandoeningen met zich mee brengen.
12, bijna 13, dat weten we nu ook wel weerquote:12 & zelfmoord
Ik Ben een meisje van 12, bijna 13.
mijn ouders maken focking veel ruzie, het gaat ongelofelijk slecht op school, en heb wel goed vrienden, naja.. mijn vriendin probeert me min te maken bij MIJN vrienden..! HAllo, Noem je dat een vriendin.. JA, ik ben 12, bijna 13, en ik moet nog een hoop leren, en bal, bal, bal.. ik heb het mijn moeder ook verteld... en ze liep gewoon weg.. ik snijd mezelf wel eens, ong. 4-5 keer perweek, HELLUP! ik kan het leven gwn niet meer aan, alles is een hel in mijn leven..
x- Eva, 12 jaar, bijna 13
08-02-2009 | Naam: Eva | Leeftijd: 12 | Provincie: Groningen
Ze is gelukkig bijna 13. Als ze 12 was was die post echtquote:Op zondag 22 februari 2009 15:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
12, bijna 13, dat weten we nu ook wel weer![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef di0r1 het volgende:
Zelfmoord, dat is wel het laatste dat ik zou doen...
Flauwquote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef di0r1 het volgende:
Aldus Herman Finkers (al ergens eind jaren '80...)quote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef di0r1 het volgende:
Ik deed er écht lang over om deze te snappenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef di0r1 het volgende:
Ja. Je zou er maar zo aan toe zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je hebt nog medelijden met die droeftoeters ook?
Maar dat ben ik niet, en deze mensen zijn zo ver heen dat verder toch niemand wat aan ze heeft, dus beschouw het als een vorm van euthanasie.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:42 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja. Je zou er maar zo aan toe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |