quote:
Tja, hoe moeten ze beter weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren te relativeren. Van die pubers die denken dat hun leven zo hard en zwaar is.
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef genakt het volgende:
[..]
dit kan niet waar zijn![]()
de lone archer hawhawhawh
Laptop. Draadloos internetverbindung. Maar alsnog is het een epische waarnemingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
dit moet me denken aan Schatjes: die film met Peter Faber..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
Nou die zijn vast niet serieus, denk ik dan maar weerquote:
LOLOLOLOLOLquote:hoi, ikweet niet goed of ik hier juist ben maar weet me echt geen raad meer. ik heb nu al zo"n 3jaar een prikkelbare blaas, hierdoor moet ik bij stress of zenuwen of alsk eraan dnek naar de wc op school zo'n 10. het is enorm vervelend als ik dan hoor ''amai moet gy nu weer gaan pissen'' & ''amai hebt gy u regels fzo?'' (hoewel ik een jongen ben) ik wordt niet gepest op school maar heb wel bang dat het wat uitlekt en dat het zo een bekend ding wordt van ''hij die keiveel moet gaan plassen''
ik draag momenteel tijdens school molimed een soort van pamper voor mannen, hoewel ik nooit urine verlies heb en nog nooit een natte broek heb gehad in die 3jaar. wel is het al gebeurt dat ik moest zeggen wil je even stoppen, dit is ook enorm vervelend! ik kan hier echt nietmeer meer leven en zelfs mn punten lijden eronder. Ik ben ook hierdoor regelmatig schoolziek. en ben het erg grondig beu, ik wil er vanaf! en nu begin ik aan zelfmoord te denken, het lijkt me precies de enige uitweg, ik weet dat er ergere dingen zijn, maar het is enorm vervelend vooral omdat ik nogmaar 17 jaar ben en het waarschijnlijk voor een lifetime bij me heb, mijn trouw..een autoreis.. vergaderingen allemaal momenten waar een wc niet echt voorbehouden is. het is echt enorm vervelend.
Ga je mij dan ook de schuld geven als dat zo is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
Ik gok dat die mensen daar niet eens weten dat Fok! bestaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
Kan je geen ongelijk geven. het is ook makkelijk van achter een pc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.
Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.
Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |