abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66293464
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:23 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[ afbeelding ]

ik wil die in onze tuin
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66293608
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren te relativeren. Van die pubers die denken dat hun leven zo hard en zwaar is .
Tja, hoe moeten ze beter weten?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:48:22 #123
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_66295009
Sommige berichten zijn wel erg
Maar kom op he je kan toch wel tegen een stootje
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_66300073
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef genakt het volgende:

[..]

dit kan niet waar zijn

de lone archer hawhawhawh
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_66300455
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
Laptop. Draadloos internetverbindung. Maar alsnog is het een epische waarneming
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:50:28 #126
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66300529
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
WOS'ser for life.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:13:03 #127
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_66301376
Dit kan niet echt zijn
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:15:14 #128
239053 trifko
One Minute!
pi_66301448
schopje naar ONZ..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:16:56 #129
239053 trifko
One Minute!
pi_66301504
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

dit moet me denken aan Schatjes: die film met Peter Faber..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66301574
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef henkdevlieg het volgende:
Die mensen uit de OP.
Nou die zijn vast niet serieus, denk ik dan maar weer
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_66301660
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_66301879
quote:
hoi, ikweet niet goed of ik hier juist ben maar weet me echt geen raad meer. ik heb nu al zo"n 3jaar een prikkelbare blaas, hierdoor moet ik bij stress of zenuwen of alsk eraan dnek naar de wc op school zo'n 10. het is enorm vervelend als ik dan hoor ''amai moet gy nu weer gaan pissen'' & ''amai hebt gy u regels fzo?'' (hoewel ik een jongen ben) ik wordt niet gepest op school maar heb wel bang dat het wat uitlekt en dat het zo een bekend ding wordt van ''hij die keiveel moet gaan plassen''
ik draag momenteel tijdens school molimed een soort van pamper voor mannen, hoewel ik nooit urine verlies heb en nog nooit een natte broek heb gehad in die 3jaar. wel is het al gebeurt dat ik moest zeggen wil je even stoppen, dit is ook enorm vervelend! ik kan hier echt nietmeer meer leven en zelfs mn punten lijden eronder. Ik ben ook hierdoor regelmatig schoolziek. en ben het erg grondig beu, ik wil er vanaf! en nu begin ik aan zelfmoord te denken, het lijkt me precies de enige uitweg, ik weet dat er ergere dingen zijn, maar het is enorm vervelend vooral omdat ik nogmaar 17 jaar ben en het waarschijnlijk voor een lifetime bij me heb, mijn trouw..een autoreis.. vergaderingen allemaal momenten waar een wc niet echt voorbehouden is. het is echt enorm vervelend.
LOLOLOLOLOL
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:58:41 #133
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66303004
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me een onverantwoord topic. Als die mensen dit zien kan het wel eens het laatste zetje zijn.
Ga je mij dan ook de schuld geven als dat zo is?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_66304018
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik gok dat die mensen daar niet eens weten dat Fok! bestaat.
Want denk je dan waarom ze de site ''zelmoord.nl'' hebben genoemd?
Om het die internet-newbies gemakkelijk te maken ja..
  Forum Admin zaterdag 21 februari 2009 @ 01:43:16 #135
35723 crew  GGMM
pi_66304267
Godver, ik wou 'm'n bier is op' posten, wordt het gecontroleerd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66304984
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.

Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:05:58 #137
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66305388
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
Anoniem achter een computer is het heel makkelijk om anderen te veroordelen. Natuurlijk zijn er ook aandachttrekkers, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen. Het feit dat ze op die website hun hart komen luchten betekent vaak dat het nog net niet zover is gekomen. Op bepaalde momenten kan iedere negatieve opmerking echter wel de druppel zijn.

Laat die mensen met rust, blijf daar weg en ga vooral geen negatieve dingen posten. Daar heeft niemand iets aan.
Kan je geen ongelijk geven. het is ook makkelijk van achter een pc.

Daarintegen staat alles daar open en bloot. en heb ik dit topic geopend na aanleiding van die archer gast wat ik toch wel enigsinds hilarisch vindt
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_66305465
Offtopic aan Goofisch:

Deze opende ik een tijdje terug:

In de categorie "vreemde hyves pagina,s" DEEL 3!

Beetje vreemd dat er geen deel 3 kon komen..
Had wel veel potentie, en dan bij deel 3 gaan zeggen dat er teveel klachten binnenstromen. Net alsof ze dat niet kregen in deel 2.

pi_66310012
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:

What Goofish said.
I feel kinda Locrian today
pi_66310873
Sommige van die posts daar zijn zo onzinnig die moeten gewoon grapjassen zijn en daar mag je best 'n beetje om lachen, naar mijn mening.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')