Dat is dan weer minder leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Ben jij wel eens gepest?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Kinderen van 11 die "het leven zo ongelooflijk zwaar vinden"
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Daarom is het ook een zeer slechte site die mensen net dat duwtje kan geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef eQuaL het volgende:
Pff je wordt trouwens wel erg depri als je al die berichten gaat lezen
Soms moet de apartheid van de samenleving is in beeld worden gebracht en daar help ik graag aan meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef RichCalibier het volgende:
Goofisch, de kwaliteitsuser!
Je weet wel een mooie overschakeling te maken van Kansloze Kakkers naar Drama-Queen-''suicide''-girls.
Hulde jongen!
Suïcidaliteit heerscht in alle bevolkingschlagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:52 schreef Suga_Mama het volgende:
Ben alles zoo hard Beu
Men Ouders Probere mij gwn Kapot Te krijge ze maken mij belachelijk bij wie dan ook ze dreigen mij van mij buitensmijten kwil gwn niej verder kan niej verder ik heb een rotjeugd gehad Snii meer leuk
MSN taal
CWI is goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal de archieven ingedoken om dat ene topic te vinden, waarop je me denkt te kunnen pakken? Ik ben er nog niet uit of ik je nu respect moet geven, of de link van het CWI.
Wat is het probleem dan?...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Nikmans het volgende:
Al die stomme kutmensen die alleen maar met zichzelf bezig zijn en denken dat datgene wat in hun eigen, kleine, zielige wereldje gebeurt zó belangrijk is
Wat mij betreft maken ze zichzelf maar van kant
quote:
Tja, hoe moeten ze beter weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren te relativeren. Van die pubers die denken dat hun leven zo hard en zwaar is.
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef genakt het volgende:
[..]
dit kan niet waar zijn![]()
de lone archer hawhawhawh
Laptop. Draadloos internetverbindung. Maar alsnog is het een epische waarnemingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dus tijdens het bouwen van zijn hut in het bos heeft ie ook meteen maar even electriciteitslijnen en een internetverbinding vanaf het huis van zijn ouders doorgetrokken zodat ie dat vanaf zijn harde houten bed kan typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |