quote:de toestand word maar slechter en slechter
Paar weken terug ook al een mailtje van mij. De situatie was toen nog heilig met wat ie nu is. Ik haat mijn ouders inmiddels verschrikkelijk omdat ik in hun ogen toch niets goed doe. Ik roof en steel enkel om hun te pesten. Ik heb ook ongeveer al 2 vogels neergeschoten om mijn moeder te pesten. Ik slaap inmiddels buiten krijg een karige rotmaaltijd (oud brood met een miserabel stuk spek) Ik heb voor mezelf in een bos een tijdelijke woonplaats gebouwd. ik typ dit vanaf mijn laptop liggede op een harde hangmat. Ik jaag zelf inmiddels op mijn eten. (godzijdank dat ik boogschieten en jagen heb geleerd). mijn leven is al met al relatief slecht. Ik denk er echter niet meer over hier uit te stappen. Ik heb ook school en dergelijke al bijna farewell gezegd. Ik heb mijn vader neergeschoten met een kruisboog (beenwond) sindsdien stoort niemand van mijn familie me meer. Veel voedsel heb ik niet. Het is meer smerige kruiden dan vogels. maar afin als ik uberhaupt moet sterven of gearresteerd worden doe ik het wel nadat ik mijn hele familie heb uitgeroeid inclusief iedereen die mij heeft gepest.
11-02-2009 | Naam: Lone Archer | Leeftijd: 15 | Provincie: Zeeland
quote:ik word gek
ik ben 11 jaar en me leven is fuckin vergalt ik kan niet meer leven plz help me ik wil nie dood, ik heb al 20 keer een mes in me handen gehad iedereen doet negatief tegen me ik word gwn gek me vriendin denkt dat ik vreemdga en iedereen haat en drm denk ik dat zelfmoord het best is
09-02-2009 | Naam: timo | Leeftijd: 11 | Provincie: Zuid-Holland
Mss hard dat ik het zo op een forum knal maar kom op zeg. Mensen die zo ongeveer alles in het negatieve trekken en dan zelfmoord willen plegen is zoooquote:Dood is beter dan leven
Ik ben een jongen van 20 jaar. Ik doe nu een opleiding, woon nog bij mijn ouders, het standaardleven dus. Ik ben er achter gekomen dat mijn leven voorbij is. Ten eerst omdat ik kaal wordt. Daardoor zal ik dus de rest van mijn leven voor schut staan.
quote:me vriendin denkt dat ik vreemdga
Leeftijd: 11
quote:zelfmoord
hallo ik ben een meisje van 13 ik snij in me zelf veel mensen weten dat niet de mensen die het weten zegge dat ik het niet moet doen dat het gevaarlijk is ik wil er ook wel mee stoppen maar ik weet niet hoe men ouders weten het nog niet ik weet ook niet of het zo verstandig is om het te vertellen ik heb al meerdere pongingen gedaan om zelfmoord te plegen ik wil ook dood want dan is iedreen weer gelukkigmaarja ik snij nog steeds en ik weet niet of ik er wel van af kan komen ?
-XxX- sofie
30-01-2009 | Naam: sofie | Leeftijd: 13 | Provincie: Gelderland
quote:ik weet het niet meer
ik kan nergens meer terrecht
29-01-2009 | Naam: annemie | Leeftijd: 59 | Provincie: Belgie
dit kan niet waar zijnquote:de toestand word maar slechter en slechter
Paar weken terug ook al een mailtje van mij. De situatie was toen nog heilig met wat ie nu is. Ik haat mijn ouders inmiddels verschrikkelijk omdat ik in hun ogen toch niets goed doe. Ik roof en steel enkel om hun te pesten. Ik heb ook ongeveer al 2 vogels neergeschoten om mijn moeder te pesten. Ik slaap inmiddels buiten krijg een karige rotmaaltijd (oud brood met een miserabel stuk spek) Ik heb voor mezelf in een bos een tijdelijke woonplaats gebouwd. ik typ dit vanaf mijn laptop liggede op een harde hangmat. Ik jaag zelf inmiddels op mijn eten. (godzijdank dat ik boogschieten en jagen heb geleerd). mijn leven is al met al relatief slecht. Ik denk er echter niet meer over hier uit te stappen. Ik heb ook school en dergelijke al bijna farewell gezegd. Ik heb mijn vader neergeschoten met een kruisboog (beenwond) sindsdien stoort niemand van mijn familie me meer. Veel voedsel heb ik niet. Het is meer smerige kruiden dan vogels. maar afin als ik uberhaupt moet sterven of gearresteerd worden doe ik het wel nadat ik mijn hele familie heb uitgeroeid inclusief iedereen die mij heeft gepest.
11-02-2009 | Naam: Lone Archer | Leeftijd: 15 | Provincie: Zeeland
quote:slecht rapport
ik heb een slecht rapport aantal onvoldoendes...
en ik ben bang dat me ouders boos op me zullen zijn. natuurlijk zijn ze boos dat zijn iedere ouders als je kind heel what onvoldoendes hebben...
maar ze zullen zo kwaard zijn. ze doen me niet pijn ofzo maar... ik ben verschrillend bang. je kunt niet zeggen misschien valt het mee...
ik heb zelfs het lef om zelfmoord te plegen.
ik woon namelijk naast een spoor.
willem
21-01-2009 | Naam: willem | Leeftijd: 13 | Provincie: Gelderland
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef balaguer222 het volgende:
Ik zie die lone archer al helemaal zitten in z'n survival-kleren in de achtertuin. Verwilderd schiet hij op elk familielid wat naar buiten komt.
iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef balaguer222 het volgende:
Ik zie die lone archer al helemaal zitten in z'n survival-kleren in de achtertuin. Verwilderd schiet hij op elk familielid wat naar buiten komt.
Ik woon naast het spoor en dus heb ik het lef om zelfmoord te plegenquote:
quote:zelfmoord
hallo ik ben een meisje van 13 ik snij in me zelf veel mensen weten dat niet de mensen die het weten zegge dat ik het niet moet doen dat het gevaarlijk is ik wil er ook wel mee stoppen maar ik weet niet hoe men ouders weten het nog niet ik weet ook niet of het zo verstandig is om het te vertellen ik heb al meerdere pongingen gedaan om zelfmoord te plegen ik wil ook dood want dan is iedreen weer gelukkigmaarja ik snij nog steeds en ik weet niet of ik er wel van af kan komen ?
-XxX- sofie
30-01-2009 | Naam: sofie | Leeftijd: 13
Ja klopt. die post in dan ook niet hier. Maar de grappige trek je er zo tussen uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef Posdnous het volgende:
Staan toch ook wel wat schrijnende dingen tussen *slik*
Anoniem internet ftw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Tja.... we kunnen er lacherig om doen, en een groot gedeelte op die site zal ook vast verzonnen zijn, of aandachtstrekkerij of aanstellerij... maar om nou te zeggen dat bijv. een kind van 11 het nog niet heel zwaar zou kunnen hebben
De leestekens moet je er wel even zelf bij bedenken.quote:mijn verhaal,
mijn eerste vrouw is op 32 jarige leeftijd overlden ik bleef achter met 2 kinderen later leerde ik een vrouw kennen ook met 2 kinderen jaar later trouwde we kregen samen ook nog zoontje na 10 jaar kwam ik thuis zij weg meubels weg alles weg diep in de put na 2 jaar leerde ik weer een vrouw kennen na tijdje gingen we samen wonen zij had 1 dochter na 1 jaar besloten we althans zij dat ze liever alleen woonde oke gingen latrelatie aan ze ontdekken hersentumor bij haar zij lag in het ziekenhuis en ik heb toen ze ook thuis was alles samen 6 weken voor haar en haar dochter gezorgt dag en nacht toen moest ik geopereerd worden moest 3 dagen in ziekenhuis blijven ze kwam niet op bezoek en de dag dat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis belde ze dat ze liever had dat ik naar mijn eigen huis ging klap ik mag 6 weken niet op mijn voet steunen artroze gewrichten vastgezet zit ik dus eenzaam en alleen zoveel gedaan voor haar en nunlaat ze me als een stuk vuil vallen vorig jaar echt klote jaar 5 maanden gewerkt voor baas die me niet betaalde ben dan begonnen voor belgische baas door mijn voet moest ik me ziek melden en geopereerd worden die erkend mijn ziekte niet heb dus weinig of geen inkomen gehad in 2008 nu dreig ik mijn huis en alles kwijt te raken krijg hier geen geld daar ik in belgie gewerkt heb en belgie betaald niet daar mijn werkgever er tegen ingaat ik weet het niet meer het enigste lijkt me om gewoon vaarwel tegen het leven te zeggen en overal vanaf te zijn kan die pijn en verdriet niet meer aan heb ik daarom altijd alles gegeven in mijn leven gewerkt enz. en nu ben ik gewoon een stuk vuil een niemand ik weet het niet meer kan en denk erover dat het beter is als ik vaarwel tegen die klote wereld en het leven zeg
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef wise het volgende:
kan je ze ook aanmoedigen?
SMS NU! SPOOR AAN naar 6464 als je hem voor de trein wilt zien springen.quote:
quote:Ik heb het echt werkelijk nergens goed
Mijn leven is simpelweg rot, Thuis leef ik in omstandigheden die nog slechter zijn dan in een internaat, wel normaal eten en dergelijke maar voor liefde aandacht en zorg moet je bij mij thuis echt niet weten. op school word ik gepest omdat ik een lage stem heb. Mijn ouders liegen tegen me door te zeggen dat ze van me houden in feite haten ze mij. ik heb nog maar 1 reden om te blijven leven. De molen waar ik werk kan niet zonder mij. en die word ook nog eens verboden. ik kijk nog of ik het nog vol houd. indien niet dan sterft mijn hele familie bij mij thuis maar en ikzelf erbij.
04-02-2009 | Naam: Lone Archer | Leeftijd: 15 | Provincie: Zeeland
It's a hard knock life, jeweet.quote:domme moslim ouders
Ahoi,
ik zal met de deur in huis vallen. Ik heb turkse roots en leef in België. Mijn ouders hebben me altijd wijsgemaakt om nie te veel met Belgen om te gaan, de ongelovigen zijn zondenaars. Bovendien mocht ik ook nooit als kind met meisjes omgaan, want de "meisjes spelen met meisjes en jongens spelen met jongen" - gedachte werd mij geïnjecteerd. Hiernaast ben ik nog eens geïndocriteerd met islam-dogma's , met allerlei nutteloze verboden. Je begrijpt wel dat je als kind overneemt wat je ouders in je kopje steken. Je kijkt immers naar ze op......Nu , zo begon het allemaal, en waar zit ik nu ? Nu ben ik 21 jaar, problemen met contacten leggen , zeer introvert, uiteraard heb ik problemen met het benaderen van meisjes, en ja, ik ben nog maagd. Over een vriendinnetje, liefde of sex wordt nooit gesproken in ons godverdomde familie. In onze familie moeten kleintjes zwijgen en krijgen ouderen respect. (Respect moet je verdienen , heb ik geleerd uit mijn ervaringen met Belgen) Dat is het zowat, voor een jongen man zijn er geen ergere dingen dan op 21 jaar nog maagd zijn en nog geen 1 keer een meisjes op de mond gekust te hebben.....Mijn zelfvertrouwen moet ik maar halen uit belachelijke psychologische middeltjes, die tot op enige hoogte wel werken. Ik wil mezelf tot de zomer de tijd geven om een vriendinnetje te vinden en mezelf te ontmaagden. Als dat niet lukt....je weet wel
ff die gozer pm-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef aaipod het volgende:
Lone archer is trouwens vrij labiel:
[..]
Ik vind het hilarischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Asgard het volgende:
Ik weet niet of ik hier om moet lachen of niet.
Aan de ene kant is het echt hilarisch dat kindertjes denken zulke grote problemen te hebben, maar aan de andere kant is het fucking triest.
Achja met die mentaal zwakke mensen heb ik ook geen medelijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
ja, slechts een 'paar'... terwijl de meerderheid op hun 18e alsnog zwanger is van Sjonnie van de garage verderop...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
sickoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
Daar heb ik andermans leed niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Goofisch het volgende:
Gezellig weer he zo,n site.
gaan we allemaal weer goed ons weekend in
Doe anders normaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
quote:
Wou je ook gezellig mee doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Met?quote:
Pussyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur.
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Mensen die reacties serieus nemen.quote:
Nou ze zouden er eens naar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat nou ruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mensen die reacties serieus nemen.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Kudos voor jou.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou ze zouden er eens naar moeten luisteren.
HAHAHAquote:
Ah, we hebben een gevalletje te pakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Tja.... we kunnen er lacherig om doen, en een groot gedeelte op die site zal ook vast verzonnen zijn, of aandachtstrekkerij of aanstellerij... maar om nou te zeggen dat bijv. een kind van 11 het nog niet heel zwaar zou kunnen hebben
Serieus: "Ze zouden gewoon niet moeten huilen!"quote:
Ja maar die mensen verergeren hun eigen problemen door er zo moeilijk over te doen. Omdat ze hun problemen niet loslaten gaan ze alleen maar in een neerwaartse spiraal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Serieus: "Ze zouden gewoon niet moeten huilen!"
Hoe simpel kun je zijn.Dat is het probleem nou juist bij die mensen, dat dat niet zo makkelijk gaat.
nee, maar dat maakt het alleen nog maar leukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar heb ik andermans leed niet voor nodig.
wat doe je fout? stuur me je foto, en dan bepaal ik of je op me pik mag chillen, dan is alles weer goed, jeweet tog!quote:Wat doe ik fout?
Goed, de eerste stap is gezet. Ik google op het woord zelfmoord uit en krijg deze site. Misschien een goede kans om gewoon mijn verhaal te droppen!
Het klinkt misschien gek, maar het leven is niet bepaald wat ik ervan had verwacht. Dat klinkt alsof ik had verwacht dat het een groot feest zou worden, maar dat bedoel ik niet...Ik ben een fysiek gezonde meid van 20 jaar. Studeer, werk en woon al anderhalf jaar op kamers. Goede jeugd gehad, nog steeds een sterke band met mijn familie en geen financiele problemen.
Toch voel ik mezelf maar dom, achterlijk en stom. Ik weet hoe ik me behoor te gedragen in dit leven, en doe ook echt mijn best om er het beste van te maken...maar blijkbaar doe ik toch iets fout.
Ik heb het idee dat er meer uit het leven te halen is dan dat ik er nu uithaal, maar ik ben niet in de mogelijkheid dat er uit te halen. Ik doe zo hard mijn best, maar toch lukt het niet.
Moeite om de studie bij te benen, dreigende onvoldoende en \'ontslag\' van mijn stage. Mezelf verzuipen in het werk om bezig te zijn.
Ik woon midden in de stad in een schoon en net studenthuis met drie andere lieve huisgenotes, maar toch voel ik me elke avond weer eenzaam. Als de enige zonder vriend of best friend die dagelijks over de vloer komt ben ik elke avond veroordeeld tot alleen televisie kijken.
En ook al ben ik heel ruimdenkend en altijd in om iets leuks te doen, het lukt me maar niet om ECHTE vrienden te maken. Hier en daar wat losse, oppervlakkige contacte en daar houd het mee op. Ik ben al bijna ee half jaar niet meer uitgeweest...nu zul je denken \' So What?\' maar voor mij betekent het heel wat als iemand eens vraagt of ik meega om wat te gaan drinken in de stad of dat ik op een verjaardag en uitgenodigd.
Daarnaast komt nog mijn familie. Topfamilie, echt waar! maar ik zie alleen maar mensen die sterker zijn dan mij, die wat aan het bereiken zijn in hun leven.
Als ik een lijst maak met iedereen die mij zal missen kom ik naat familie en een groep vrienden van mijn ouders uit op een paar vrienden en grotendeels vage contacten.
Hoe doen al die mensen dat? die deel uitmaken van hecht groepjes vrienden, ik wil dat ook zo graag!
Hoewel mijn verhaal voor velen een beetje overdreven zielig klinkt, is het voor mij een steeds groter wordend probleem aan het worden; ik begrijp het leven, maar wat doe ik fout?
10-02-2009 | Naam: R. | Leeftijd: 20 | Provincie: Utrecht
Moet jij je ook niet gaan registreren??quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ah, we hebben een gevalletje te pakken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar die mensen verergeren hun eigen problemen door er zo moeilijk over te doen.
quote:
Ben je nou helemaal de archieven ingedoken om dat ene topic te vinden, waarop je me denkt te kunnen pakken? Ik ben er nog niet uit of ik je nu respect moet geven, of de link van het CWI.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
Moet jij je ook niet gaan registreren??
Ze wil rust...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Lone ArcherIn zijn achtertuin
Als in blaffende honden bijten niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Slickk het volgende:
Mensen die zeggen dat ze zelfmoord plegen, doen het niet.
Briljant.quote:Ik heb ook ongeveer al 2 vogels neergeschoten om mijn moeder te pesten. Ik slaap inmiddels buiten krijg een karige rotmaaltijd (oud brood met een miserabel stuk spek) Ik heb voor mezelf in een bos een tijdelijke woonplaats gebouwd. ik typ dit vanaf mijn laptop liggede op een harde hangmat. Ik jaag zelf inmiddels op mijn eten. (godzijdank dat ik boogschieten en jagen heb geleerd). mijn leven is al met al relatief slecht. Ik denk er echter niet meer over hier uit te stappen. Ik heb ook school en dergelijke al bijna farewell gezegd. Ik heb mijn vader neergeschoten met een kruisboog (beenwond) sindsdien stoort niemand van mijn familie me meer. Veel voedsel heb ik niet. Het is meer smerige kruiden dan vogels. maar afin als ik uberhaupt moet sterven of gearresteerd worden doe ik het wel nadat ik mijn hele familie heb uitgeroeid inclusief iedereen die mij heeft gepest.
Ja, er zit wel een film in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef balaguer222 het volgende:
Dacht je daarmee origineel te zijn?quote:
Hier het fragment op 3:40quote:ik ben een meisje van 20 jaar heb sins een paar manden te horen gekregen dat ik een bordeline persoonlijkheids stoornis heb waar van 8 punten het leven is niet altijd even makkenlijk geweest heb veel poginen gedaan maar nooi gelukt denk dat je daarom zeker in god moet geloven. ik loop elke dag met die gedachten zelfs vandaag en er al aan denken het lijkt wel een wens voor je maar ja je leeft blijkbaar neti voor niets anders wat het me wel gelukt.
ik ben zelf op tv geweest bij het nieuws met mijn zelfmoord poging wilde van een hoog gebouw springen en net toen ik wilde gaan en helemaal uit geput was grepen 2 polities me en het ging er verder heftig aan toe je kunt nu zelf het filmpje nog kijken op tv apeldoorn van zaterdag 3novemberer 2008 ik schrok er van toen ik me zelf zo terug zag maar wat ze in dat stukje nieuws zegen maakte me kwaat een drugsverslaafde zo noemde ze me maar ze weten neit eens wat er aan de hand is mensen kijken en oordelen gelijk dat maakte me wel kwaat maar wat kan je er aan doen dus heb het maar o gelaten. ik dissuceer heel erg en weet niet wat ik dan doe ik wilde die dag zo graag dood dat ik me zelf wurgde met me oordopjes van me mp3 maar ze kwamen er achter en daardoor moet ik gesloten heb me zelf uitgehongerd en wilde niet meer toen kreeg ik hulp omdat dit al zo vaak gebeurt was. een opnamen met een diagnose dat er uit kwam en nu ga ik beginnen met de vers trainingen en hoor van veel mensen dat dat je erg helpt. het blijf voor nu nog een lange strijd met je mezelf .
heb vorig jaar 06-04-08 me vriendin verloren door zelf moord en dat jaar daar voor nog een vriendin en een maand later haar vriend het is echt ook een trigger om dan ook te gaan weer bij hun zijn en de rust zoeken die je daar kan vinden maar ja die gedachtens leven elke dag met je mee en dat je dan denk er is geen hoop meer maar ja ben druk met hulp en hoop dat het me gaat lukken ik hoop dat iedeeen geholpen kan worden dat er geen zelfmoord gepleegt wordt dat mensen daar niet eens meer aan kunnen denken zal dat ooit zo zijn???????
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Goede en complete research!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het wordt allemaal nog mooier!
[..]
Hier het fragment op 3:40![]()
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=03112008&programma=010&id=57161
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |