SMS NU! SPOOR AAN naar 6464 als je hem voor de trein wilt zien springen.quote:
quote:Ik heb het echt werkelijk nergens goed
Mijn leven is simpelweg rot, Thuis leef ik in omstandigheden die nog slechter zijn dan in een internaat, wel normaal eten en dergelijke maar voor liefde aandacht en zorg moet je bij mij thuis echt niet weten. op school word ik gepest omdat ik een lage stem heb. Mijn ouders liegen tegen me door te zeggen dat ze van me houden in feite haten ze mij. ik heb nog maar 1 reden om te blijven leven. De molen waar ik werk kan niet zonder mij. en die word ook nog eens verboden. ik kijk nog of ik het nog vol houd. indien niet dan sterft mijn hele familie bij mij thuis maar en ikzelf erbij.
04-02-2009 | Naam: Lone Archer | Leeftijd: 15 | Provincie: Zeeland
It's a hard knock life, jeweet.quote:domme moslim ouders
Ahoi,
ik zal met de deur in huis vallen. Ik heb turkse roots en leef in België. Mijn ouders hebben me altijd wijsgemaakt om nie te veel met Belgen om te gaan, de ongelovigen zijn zondenaars. Bovendien mocht ik ook nooit als kind met meisjes omgaan, want de "meisjes spelen met meisjes en jongens spelen met jongen" - gedachte werd mij geïnjecteerd. Hiernaast ben ik nog eens geïndocriteerd met islam-dogma's , met allerlei nutteloze verboden. Je begrijpt wel dat je als kind overneemt wat je ouders in je kopje steken. Je kijkt immers naar ze op......Nu , zo begon het allemaal, en waar zit ik nu ? Nu ben ik 21 jaar, problemen met contacten leggen , zeer introvert, uiteraard heb ik problemen met het benaderen van meisjes, en ja, ik ben nog maagd. Over een vriendinnetje, liefde of sex wordt nooit gesproken in ons godverdomde familie. In onze familie moeten kleintjes zwijgen en krijgen ouderen respect. (Respect moet je verdienen , heb ik geleerd uit mijn ervaringen met Belgen) Dat is het zowat, voor een jongen man zijn er geen ergere dingen dan op 21 jaar nog maagd zijn en nog geen 1 keer een meisjes op de mond gekust te hebben.....Mijn zelfvertrouwen moet ik maar halen uit belachelijke psychologische middeltjes, die tot op enige hoogte wel werken. Ik wil mezelf tot de zomer de tijd geven om een vriendinnetje te vinden en mezelf te ontmaagden. Als dat niet lukt....je weet wel
ff die gozer pm-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef aaipod het volgende:
Lone archer is trouwens vrij labiel:
[..]
Ik vind het hilarischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Asgard het volgende:
Ik weet niet of ik hier om moet lachen of niet.
Aan de ene kant is het echt hilarisch dat kindertjes denken zulke grote problemen te hebben, maar aan de andere kant is het fucking triest.
Achja met die mentaal zwakke mensen heb ik ook geen medelijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
ja, slechts een 'paar'... terwijl de meerderheid op hun 18e alsnog zwanger is van Sjonnie van de garage verderop...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Kings het volgende:
Al die 15jarige meiden die met het verbreken van een vriendschap denken aan zelfmoord en dan te bedenken dat er echt een paar tussen zitten die het uiteindelijk doen...
sickoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
Daar heb ik andermans leed niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Goofisch het volgende:
Gezellig weer he zo,n site.
gaan we allemaal weer goed ons weekend in
Doe anders normaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef wise het volgende:
Alvast bedankt voor de link. Als ik me depri voel lees ik die site wel even door. Dan komt er een een lach om me gezicht van het bulderen en lachen
quote:
Wou je ook gezellig mee doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Met?quote:
Pussyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur.
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste mensen daar moeten leren relativeren. En stoppen met huilen dus.
Mensen die reacties serieus nemen.quote:
Nou ze zouden er eens naar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Goh! Dat hebben ze vast nog niet gehoord!
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat nou ruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mensen die reacties serieus nemen.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Kudos voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |