Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi ik ben Bert en ik ben een enorme kutuser.
She's just not thát into you. Als ze écht verliefd was, dan zou ze allang je vriendin zijn. Respecteer haar wens, ze neemt vroeg of laat wel contact met jou op. Als je nu aandringt, zoek je de irritatiegrens op.quote:Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.
Bert gaat om met een mevrouw die eigenlijk geen relatie wil op dit moment, maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Het komt er eigenlijk op neer dat Bert te sexy is en madame hem daarom niet meer wil zien, omdat ze dan in de war raakt.
Ik heb haar een paar dagen rust gegeven, omdat ik van tevoren wist waar ik aan begon, met de mededeling dat ik er geen kont aan vind zo. Maar ik vind het nou echt niet meer leuk. Dus nu ga ik de radiostilte weer verbreken. Vooral omdat ik denk dat ze deze tijd gebruikt om mij te vergeten en nooit meer wat van zich te laten horen.
Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.
Groetjes,
Bert.
Dan zou ik contact opnemen om te zeggen dat je graag met haar over de situatie wil praten. Liefst bij jou /haar thuis.quote:Op zondag 14 september 2008 01:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar Bert zit al dagen aan z'n irritatiegrens
Waarschijnlijk doe je het toch niet goed, wat je ook doet (zoals je eerder al zei). Vrouwenquote:Op zondag 14 september 2008 01:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert wil ook wel duidelijkheid, maar als ik haar voor een keuze stel breng ik haar misschien de verkeerde kant op. Ik moet uiterst cool zijn![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Idd, als je haar voor een keuze stelt knapt ze sowieso af. Gewoon de boot afhouden en lekker met anderen uitgaan. Dat zal dr leren. Ze weet allang dat ze jou niet wil, vrouwen hebben geen bedenktijd nodig, die weten t gewoon, mannen kun je achteraf weer omlullen. Ahhh toe.... En daar gaat de pussietrap weer open.
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaanquote:Op zondag 14 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ze even geen zin meer in je heeft..
Of ze schaamt zich voor je. Gedraag je je wel netjes?quote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaan
Waarom moet je je binden in hemelsnaam. Wat is er mis met we zien wel waar t schip strand?quote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaan
Ik bedoelde openlijk naar elkaar toe. En Bert is best netjes jaquote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef kwiwi het volgende:
Of ze schaamt zich voor je. Gedraag je je wel netjes?
Ja, weet ik veel. Ik heb het niet uitgevonden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom moet je je binden in hemelsnaam. Wat is er mis met we zien wel waar t schip strand?
Ja, das wel dom van je dus he. Je snapt weinig van vrouwenquote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik bedoelde openlijk naar elkaar toe. En Bert is best netjes ja![]()
Maar ze had me al gewaarschuwd dat ze niks wilde beginnen (om best logische redenen) en Bert heeft zich daar een beetje omheen gebabbeld. En nu kwam het denk ik te dicht in de buurt.
Jij hebt je aan haar opgedrongen, ze kreeg t gevoel dat je meer wilde, terwijl zij waarschijnlijk alleen vluchtige seks wilde.quote:Op zondag 14 september 2008 01:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik heb het niet uitgevonden.
Ja, liefdevolle copulatiequote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie wel al geneukt? Want dikke kans dat ze dat nu met iemand anders doet, iemand waarop ze niet verliefd is EN DUS GEEN SCHULDGEVOELENS VAN KAN KRIJGEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |