Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi ik ben Bert en ik ben een enorme kutuser.
She's just not thát into you. Als ze écht verliefd was, dan zou ze allang je vriendin zijn. Respecteer haar wens, ze neemt vroeg of laat wel contact met jou op. Als je nu aandringt, zoek je de irritatiegrens op.quote:Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.
Bert gaat om met een mevrouw die eigenlijk geen relatie wil op dit moment, maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Het komt er eigenlijk op neer dat Bert te sexy is en madame hem daarom niet meer wil zien, omdat ze dan in de war raakt.
Ik heb haar een paar dagen rust gegeven, omdat ik van tevoren wist waar ik aan begon, met de mededeling dat ik er geen kont aan vind zo. Maar ik vind het nou echt niet meer leuk. Dus nu ga ik de radiostilte weer verbreken. Vooral omdat ik denk dat ze deze tijd gebruikt om mij te vergeten en nooit meer wat van zich te laten horen.
Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.
Groetjes,
Bert.
Dan zou ik contact opnemen om te zeggen dat je graag met haar over de situatie wil praten. Liefst bij jou /haar thuis.quote:Op zondag 14 september 2008 01:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar Bert zit al dagen aan z'n irritatiegrens
Waarschijnlijk doe je het toch niet goed, wat je ook doet (zoals je eerder al zei). Vrouwenquote:Op zondag 14 september 2008 01:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert wil ook wel duidelijkheid, maar als ik haar voor een keuze stel breng ik haar misschien de verkeerde kant op. Ik moet uiterst cool zijn![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Idd, als je haar voor een keuze stelt knapt ze sowieso af. Gewoon de boot afhouden en lekker met anderen uitgaan. Dat zal dr leren. Ze weet allang dat ze jou niet wil, vrouwen hebben geen bedenktijd nodig, die weten t gewoon, mannen kun je achteraf weer omlullen. Ahhh toe.... En daar gaat de pussietrap weer open.
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaanquote:Op zondag 14 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ze even geen zin meer in je heeft..
Of ze schaamt zich voor je. Gedraag je je wel netjes?quote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaan
Waarom moet je je binden in hemelsnaam. Wat is er mis met we zien wel waar t schip strand?quote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou zo vaak zie ik haar niet. Sinds we openlijk verliefd gingen doen was het meteen van de ene op de andere dag klaar. Want ze wil zich niet binden. Zelfs niet aan mij, kan je nagaan
Ik bedoelde openlijk naar elkaar toe. En Bert is best netjes jaquote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef kwiwi het volgende:
Of ze schaamt zich voor je. Gedraag je je wel netjes?
Ja, weet ik veel. Ik heb het niet uitgevonden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom moet je je binden in hemelsnaam. Wat is er mis met we zien wel waar t schip strand?
Ja, das wel dom van je dus he. Je snapt weinig van vrouwenquote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik bedoelde openlijk naar elkaar toe. En Bert is best netjes ja![]()
Maar ze had me al gewaarschuwd dat ze niks wilde beginnen (om best logische redenen) en Bert heeft zich daar een beetje omheen gebabbeld. En nu kwam het denk ik te dicht in de buurt.
Jij hebt je aan haar opgedrongen, ze kreeg t gevoel dat je meer wilde, terwijl zij waarschijnlijk alleen vluchtige seks wilde.quote:Op zondag 14 september 2008 01:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik heb het niet uitgevonden.
Ja, liefdevolle copulatiequote:Op zondag 14 september 2008 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie wel al geneukt? Want dikke kans dat ze dat nu met iemand anders doet, iemand waarop ze niet verliefd is EN DUS GEEN SCHULDGEVOELENS VAN KAN KRIJGEN!
Ja, ik kan ook thuis blijven zitten, maar nu heb ik tenminste nog een herinneringquote:Op zondag 14 september 2008 01:18 schreef SunChaser het volgende:
Ja, das wel dom van je dus he. Je snapt weinig van vrouwen
Niet. Ik ben juist diegene die alles van dag tot dag ziet.quote:Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij hebt je aan haar opgedrongen, ze kreeg t gevoel dat je meer wilde, terwijl zij waarschijnlijk alleen vluchtige seks wilde.
Ja, maar ik besef heus wel dat je een puber bent met vrouwenprobleempjes hoorquote:Op zondag 14 september 2008 01:20 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, liefdevolle copulatie![]()
Hee, Ik scheld jou trouwens wel eens uit op de FP
Ja, dat zou kunnen. Maar dan mag ze dat ook wel zeggen, in plaats van tot 2012 haar mooie waffeltje te houden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Greys het volgende:
Bert, ik bang dat ze toch niet zo verliefd op je is als ze je deed geloven.
Ik ben helemaal geen puber.quote:Op zondag 14 september 2008 01:25 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar ik besef heus wel dat je een puber bent met vrouwenprobleempjes hoor
Wie nietquote:Op zondag 14 september 2008 01:20 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, liefdevolle copulatie![]()
Hee, Ik scheld jou trouwens wel eens uit op de FP
He gefeliciteerd met je eerste goeie grap!quote:Op zondag 14 september 2008 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[HEREN] Masturbatie; aftrekken lekkerder of andere techniek?
Veel te dwingend, ze vraagt toch om rust? Het laatste dat ze nu wil is TS z'n lastige vragen beantwoorden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:03 schreef agter het volgende:
[..]
Dan zou ik contact opnemen om te zeggen dat je graag met haar over de situatie wil praten. Liefst bij jou /haar thuis.
Zeg gewoon dat je met gevoelens zit en of zij dat ook herkent.
Nu zit je in onzekerheid.
Ja en het ligt niet aan hem, maar aan haar en ze kunnen wel vrienden blijven.quote:Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef MLI het volgende:
Het boeit toch niet of er een ander in het spel is?
Ze heeft de beslissing eigenlijk al gemaakt. Als je nu contact opneemt, bevestig je alleen maar dat je een blok aan haar been bent. Ze dácht dat ze verliefd was, ze liet zich meeslepen omdat ze behoefte had aan aandacht en nu is ze tot de conclusie gekomen dat jij het toch niet bent. Mevrouw is sowieso in de war want ze wil om 'logische redenen' geen relatie, juist dan gevoelig voor wat affectie. Dus wat doet ze? Ze neemt 'even rust' omdat ze het inderdaad zeker wil weten (dat maakt ze zich nu nog wijs) maar over een dag of 4 komt ze tot de conclusie dat het niet eerlijk is om je langer te laten wachten. Dan wil ze je 'spreken' en zegt ze dat ze écht vrij wil zijn.
Ik entertain graagquote:Op zondag 14 september 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ze heeft van tevoren gezegd dat een relatie er niet in zat en nu ze de daad bij het woord voegt, kun jij seks niet van liefde onderscheiden?
Ik houd wel van ironie.
Omdat ze daadwerkelijk nog niet zeker weet of ze er wel voor moet weglopen. Dat denkt ze nu nog. Paar daagjes geduld nog.quote:Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren?
Dat is het doseren van de klap.quote:Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren? Ik had die woorden al wel uit haar boodschap gefilterd, maar zolang ze die niet uitspreekt heb ik 0,1% kans.
ALARM! Ze wil, als ze éénmaal achter wat ze allang wist komt, wil ze écht niet dat je denkt dat er nog een kans is.quote:Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren? Ik had die woorden al wel uit haar boodschap gefilterd, maar zolang ze die niet uitspreekt heb ik 0,1% kans.
Ook dat is bullshit. Als ze écht verliefd is, maakt dat niet uit. Ze zoekt alleen maar uitwegen.quote:Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Nou, we hebben een nogal verschillend idee van onze toekomst, waardoor ze twijfelt of ze er wel aan moet beginnen. Eigenlijk komt het er op neer dat we toch niet samen oud gaan worden. Ik ben alleen nooit met de toekomst bezig, laat staan overmorgen, dus ik zie het allemaal wel. Maar zij is daar serieuzer in.
AAAAAAAAAAAAhahahahaha!quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi ik ben Bert en ik ben een enorme kutuser.
Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.
Bert gaat om met een mevrouw die eigenlijk geen relatie wil op dit moment, maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Het komt er eigenlijk op neer dat Bert te sexy is en madame hem daarom niet meer wil zien, omdat ze dan in de war raakt.
Ik heb haar een paar dagen rust gegeven, omdat ik van tevoren wist waar ik aan begon, met de mededeling dat ik er geen kont aan vind zo. Maar ik vind het nou echt niet meer leuk. Dus nu ga ik de radiostilte weer verbreken. Vooral omdat ik denk dat ze deze tijd gebruikt om mij te vergeten en nooit meer wat van zich te laten horen.
Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.
Groetjes,
Bert.
Heerlijk de manier waarop je schrijft!quote:Op zondag 14 september 2008 02:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, je kan veel zeggen van Bert, maar je kan er wel mee lachen
quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.
Ja, uit Het Leven gegrepen.quote:Op zondag 14 september 2008 02:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heerlijk de manier waarop je schrijft!
Ga vooral zo door!
Dag Bert.quote:Op zondag 14 september 2008 02:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Nou, ik weet weer voldoende. Van mij mag er een slotje op. Morgen is m'n halfjaarlijkse kwetsbare uurtje toch weer voorbij. Tenzij andere jonge sexy jongens en meisjes lering willen trekken uit dit spannende topic, jawel, dan mag het ook open blijven.
Groetjes van Bert.
De enige man die een vrouw begrijpt, is geen man.quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.
Het zou kunnen zijn dat jij een vrouw hebt gevonden die zichzelf begrijpt, zichzelf eerlijk kan analyseren en zichzelf goed kent. De kans daarop is 1 op 25 triljard.quote:Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.
Klopt.quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef mgerben het volgende:
Toch nog ff on-topic:
[..]
Het zou kunnen zijn dat jij een vrouw hebt gevonden die zichzelf begrijpt, zichzelf eerlijk kan analyseren en zichzelf goed kent. De kans daarop is 1 op 25 triljard.
De andere mogelijkheid is dat ze een beetje in de war is door haar gevoelens. Ze is de controle kwijt omdat ze de hele tijd aan jou moet denken. De oorzaak van haar onrust is duidelijk: Dat ben jij.
Dus probeert ze de controle terug te krijgen. Ze komt met een zielig verhaal over dat ze rust nodig heeft.
Wat ze doet is kijken hoever ze jou kan controleren. Als jij in je schulp kruipt ebt haar gevoel weg. Niet slim van haar, maar ja, ze kan niet tegen die onrust.
Nee, dat wil ze écht niet.quote:Als jij bij haar langs komt met een fles wijn en de boodschap 'rustig zijn is samen zondag in bed liggen' stap je dus over haar boodschap heen - precies wat haar gevoel eigenlijk wil.
Vergeet de fles wijn. Een sms-je waarin Bert zegt dat ie druk is maar inenen aan haar moest denken en daarom nu even hoi zegt heeft hetzelfde effect.quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef mgerben het volgende:
Toch nog ff on-topic:
[..]
Het zou kunnen zijn dat jij een vrouw hebt gevonden die zichzelf begrijpt, zichzelf eerlijk kan analyseren en zichzelf goed kent. De kans daarop is 1 op 25 triljard.
De andere mogelijkheid is dat ze een beetje in de war is door haar gevoelens. Ze is de controle kwijt omdat ze de hele tijd aan jou moet denken. De oorzaak van haar onrust is duidelijk: Dat ben jij.
Dus probeert ze de controle terug te krijgen. Ze komt met een zielig verhaal over dat ze rust nodig heeft.
Wat ze doet is kijken hoever ze jou kan controleren. Als jij in je schulp kruipt ebt haar gevoel weg. Niet slim van haar, maar ja, ze kan niet tegen die onrust.
Als jij bij haar langs komt met een fles wijn en de boodschap 'rustig zijn is samen zondag in bed liggen' stap je dus over haar boodschap heen - precies wat haar gevoel eigenlijk wil.
Niet waar, Bert is niet goed genoeg voor haar (voldoet niet aan al haar eisen) en daarom zal het haar alleen maar irriteren.quote:Op zondag 14 september 2008 13:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Vergeet de fles wijn. Een sms-je waarin Bert zegt dat ie druk is maar inenen aan haar moest denken en daarom nu even hoi zegt heeft hetzelfde effect.
Er naartoe gaan met een fles wijn met een cheesy tekst op een kaartje irriteert haar nog meer. En op deze manier krijgt Bert wel de duidelijkheid die Bert zo graag wil.quote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet waar, Bert is niet goed genoeg voor haar (voldoet niet aan al haar eisen) en daarom zal het haar alleen maar irriteren.
Als Bert het inderdaad wil verprutsen definitief, dan moet hij sms-en, ja.quote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Er naartoe gaan met een fles wijn met een cheesy tekst op een kaartje irriteert haar nog meer. En op deze manier krijgt Bert wel de duidelijkheid die Bert zo graag wil.
Het maakt niet uit wat Bert doet aangezien zij hem niet wilquote:Op zondag 14 september 2008 14:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Als Bert het inderdaad wil verprutsen definitief, dan moet hij sms-en, ja.
Het beste laat hij niks aan haar horen. Als hij zich als een echte eikel gedraagt, laat ze vast wel wat van haar eisen vallen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:48 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Bert doet aangezien zij hem niet wil
Beter vergeet hij haar.
Moet dat nou meteen zo?quote:Op zondag 14 september 2008 14:55 schreef cesareborgia het volgende:
Wat praat je kanker irritant met je bert denkt dit en bert doet dat.
Sorry mama , irriteerde me alleen aan de schrijfstijl van onze bert. Hij doet me denken aan een karakter uit sex and the city. Elke keer als dit personage sex had met Samantha begon hij te praten met een babystemmetje.quote:
Ik had het meer over het taalgebruik, maar goed...quote:Op zondag 14 september 2008 15:04 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Sorry mama , irriteerde me alleen aan de schrijfstijl van onze bert. Hij doet me denken aan een karakter uit sex and the city. Elke keer als dit personage sex had met Samantha begon hij te praten met een babystemmetje.
Ja, de kanker was wat storend in het geheel. Maar bedankt voor die associatie.quote:Op zondag 14 september 2008 15:04 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Sorry mama , irriteerde me alleen aan de schrijfstijl van onze bert. Hij doet me denken aan een karakter uit sex and the city. Elke keer als dit personage sex had met Samantha begon hij te praten met een babystemmetje.
gohquote:Op zondag 14 september 2008 15:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik had het meer over het taalgebruik, maar goed...
Ga je partner veranderen, i.p.v. Bert.quote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef MarMar het volgende:
Ik wil je op zich best een beetje inzicht helpen te krijgen.
Maar dan moet je stoppen met over jezelf te praten in de derde persoon, dat is zo ontzettend ballerig!
ja en er zijn ook mensen die zich dus storen aan de nieuwe kk straattaal etc.. en leidt dus alleen maar tot offtopic geneuzelquote:Op zondag 14 september 2008 15:04 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Goh, een kutuser met een groepiequote:Op zondag 14 september 2008 15:31 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ga je partner veranderen, i.p.v. Bert.![]()
Bert is Bert, en een raar wijf in de OP is al meer dan genoeg.![]()
Bert, you got attached, stoepid!
Stinkkaassie zoekt zich suf naar je ontopic bijdrage hier.quote:
Oke fair enough.quote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Stinkkaassie zoekt zich suf naar je ontopic bijdrage hier.
Gedoemd te mislukken. Succes!quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb me nog netjes stil gehouden, maar dat gaat niet lang meer duren. Heb niet het idee dat ik er ook maar iets mee opschiet. Ik zit dan drie weken te dubben en zij is over d'r gevoelens heen. En daarbij voel ik mijn frustratie-meter met het uur stijgen
Dan krijg ik liever nu al de deksel op mijn mooie neus, met de kleine kans dat ik precies dat ene zeg waardoor ze me toch wel weer wil zien.
Tot zover de actualiteit, want ik zie dat sommigen daar nog benieuwd naar zijn ook![]()
boehoehoequote:Op zondag 14 september 2008 16:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar ik merk toch al dat ik alleen luister naar de adviezen die aansluiten bij wat ik toch al wilde. Precies de reden dat ik had gezworen hier nooit wat te vragen. Maarja, ik heb zo m'n zwaktes. Laat het topic gerust open, maar het is wel zonde van jullie moeite.
Dat moet je verliefde tunnelvisie zijn, maar fijn dat je hem toch wel herkentquote:Op zondag 14 september 2008 16:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar heb je het in jezusnaam over? Ik zeg gewoon dat ik de goede adviezen van bijvoorbeeld MLI direct negeer, omdat ze niet aansluiten bij wat ik denk. Dus ik vraag om advies, maar onthou alleen degene die me gelijk geven. Beetje onzinnig, niet?
Maar veel plezier met je karma.
Dat zegt hij feitelijk ook zelf met zijn kwasistoere "half uurtje kwetsbaar opstellen per jaar" idee...quote:Op zondag 14 september 2008 19:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat gelul in 3e persoon enkelvoud van Bert. Het klinkt emotioneel niet betrokken, waardoor het lijkt alsof je het gevoel probeert te vermijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |