nee hoor, ik kijk naar de reacties hier en dat op zich is al het topic waard...quote:
ja, maar wat moesten wij als dit soort topics er niet waren? Ergens moeten we nog dankbaar zijn ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo.. Want er is een topic voor nodig..
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben. Ik zou het erger vinden als hij verliefd zou worden op een andere vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nou een echte vrouw was geweest dan zeg je tegen die vent van je dat hij zijn pik in zijn broek houdt en alleen jouw neukt..
Maar hij doet het toch terwijl je het zegt? Volgens mij heb je dan een minderwaardigheidscomplexje hoor.. Dit is niet realistisch maar gewoon dom..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef bentham het volgende:
[..]
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben.
Dan gaat hij maar in therapie..quote:Volgens mij is hij gewoon sexverslaafd!
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef GI het volgende:
Zie je zelf niet in hoe je jezelf tegenspreekt ?
Geef eens een referentie waar Darwin dat gezegd of opgeschreven zou hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef bentham het volgende:
[..]
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben. Ik zou het erger vinden als hij verliefd zou worden op een andere vrouw.
Volgens mij is hij gewoon sexverslaafd!
Ik geloof ook in de theorie van Darwin...mannen zoeken zoveel mogelijk vrouwen op aarde om hen te bevruchten en als vrouwen het sterkste zaad hebben gevonden zoeken ze niet verder.
Zo zit het niet helemaal. Ik doe gewoon geen moeite om bewijs te vinden en probeer te begrijpen hoe iemand zo kan denken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar hij doet het toch terwijl je het zegt? Volgens mij heb je dan een minderwaardigheidscomplexje hoor.. Dit is niet realistisch maar gewoon dom..
[..]
Tja, dan zal hij eerst zijn probleem moeten onderkennen.quote:Dan gaat hij maar in therapie..
he, jij hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Anosmie het volgende:
Ik vind het gewoon keizielig.
Dat je als vrouw zo'n laag zelfbeeld hebt, zo onzeker bent dat je het accepteert dat je vent met anderen het bed induikt.
Nee, jij spreekt je zelf tegen. De Openingspost komt niet meer overeen met wat je nu post. Eerst gingen bijna alle mannen vreemd volgens jou, nu geef je aan dat je vent sexverslaafd is. Eerst vond je het niet zo boeiend maar nu zeg je wel dat je vind dat hij zijn pik in z'n broek moet houden. Mensen die een beetje rondsloeren zonder vaste relatie zijn sletten maar je vent niet? Wij lezen wel goed maar je mening zwerft all over the place.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef bentham het volgende:
[..]
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....
Je doet geen moeite om bewijs te vinden? Maar je weet dat hij vreemd gaat? Want hij heeft het je verteld ofzo? Waar heb je dan bewijs voor nodig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef bentham het volgende:
[..]
Zo zit het niet helemaal. Ik doe gewoon geen moeite om bewijs te vinden en probeer te begrijpen hoe iemand zo kan denken.
Je spreekt jezelf om de haverklap tegen, als je dat niet doet kunnen wij het ook niet fout lezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef bentham het volgende:
[..]
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jij spreekt je zelf tegen. De Openingspost komt niet meer overeen met wat je nu post. Eerst gingen bijna alle mannen vreemd volgens jou, nu geef je aan dat je vent sexverslaafd is. Eerst vond je het niet zo boeiend maar nu zeg je wel dat je vind dat hij zijn pik in z'n broek moet houden. Mensen die een beetje rondsloeren zonder vaste relatie zijn sletten maar je vent niet? Wij lezen wel goed maar je mening zwerft all over the place.
Nee zo zeg jij het neerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bentham het volgende:
[..]
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.
Jij schetst het zo. En dan weer zus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bentham het volgende:
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.
Omdat ik geloof in de evolutietheorie van Darwin (uitgebreid aan de orde geweest tijdens colleges) deed ik (jaren geleden) moeite om in mijn relatie enig bewijs te vinden. Want hij zei dat hij dat nooit deed. Ik heb zo mijn best gedaan om te zoeken (zelfs tegen paranoide aan) dat ik uiteindelijk iets had gevonden. En ja hoor, hij gaf toe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Je doet geen moeite om bewijs te vinden? Maar je weet dat hij vreemd gaat? Want hij heeft het je verteld ofzo? Waar heb je dan bewijs voor nodig?
Dat is wat ik bedoelde met die 95%..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee zo zeg jij het neerDaarom vatten mensen het zo op..
Zoals je aan de reacties ziet in dit topic zijn het niet maar een paar die zo denken..
De meeste denken zoals Jogy..
Of hij was je gezever zo zat, dat hij dacht, als ze het toch vindt, waarom dan ook niet ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef bentham het volgende:
Omdat ik geloof in de evolutietheorie van Darwin (uitgebreid aan de orde geweest tijdens colleges) deed ik (jaren geleden) moeite om in mijn relatie enig bewijs te vinden. Want hij zei dat hij dat nooit deed. Ik heb zo mijn best gedaan om te zoeken (zelfs tegen paranoide aan) dat ik uiteindelijk iets had gevonden. En ja hoor, hij gaf toe.
Mijn conclusie: Darwin had gelijk!
VInd ik ook een hele goeie. Zelf ook aan gedacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Of hij was je gezever zo zat, dat hij dacht, als ze het toch vindt, waarom dan ook niet ?
(Self-fulfilling prophecy)
Dit dekt de lading.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef elcastel het volgende:
Ieder zijn invulling, maar als mijn vriendin/vrouw naast de pot pist, dan gooi ik haar er aan haar haren de deur uit. Als ik zelf de neiging krijg om naast de pot te pissen klopt er iets niet aan mijn relatie. Nee, ik ga niet vreemd.
Het deel over mannen past idd wel in de theorie van Darwin, het stuk van de vrouwen heb je fout. Vrouwen zullen juist eerst het sterkste zaad zoeken (mannelijke man, groot en sterk, veel overlevingskans voor nageslacht) Deze mannen zijn vaak niet betrouwbaar in de opvoeding, dus gaat de vrouw als ze eenmaal bevrucht is op zoek naar een man voor de opvoeding. De lievere en betrouwbaardere man.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef bentham het volgende:
[..]
Ik geloof ook in de theorie van Darwin...mannen zoeken zoveel mogelijk vrouwen op aarde om hen te bevruchten en als vrouwen het sterkste zaad hebben gevonden zoeken ze niet verder.
Je snapt het echt niet..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met die 95%..
Jaren geleden zeg je, hoe weet je dat hij het nu nog doet? Ga je daar gewoon van uit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef bentham het volgende:
[..]
Omdat ik geloof in de evolutietheorie van Darwin (uitgebreid aan de orde geweest tijdens colleges) deed ik (jaren geleden) moeite om in mijn relatie enig bewijs te vinden. Want hij zei dat hij dat nooit deed. Ik heb zo mijn best gedaan om te zoeken (zelfs tegen paranoide aan) dat ik uiteindelijk iets had gevonden. En ja hoor, hij gaf toe.
wat een onzin evolutionair gezien is monogamie helemaal niet nuttigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef MarMar het volgende:
Dit moet wel een hoax zijn... anders is bij deze mijn hoop voor de mensheid weer eens gedaald tot onder het nulpunt.
Dat is niet helemaal waar, het gaat er bij evolutie om, om nakomelingen te produceren die dat zelf ook doen. Bij monogamie steek je veel energie in weinig nakomelingen, maar je geeft ze wel een grote overlevingskans mee. Het is dus gewoon een goede strategie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat een onzin evolutionair gezien is monogamie helemaal niet nuttig
Vanwege mijn geloof in Darwin's theorie...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jaren geleden zeg je, hoe weet je dat hij het nu nog doet? Ga je daar gewoon van uit?
Je weet niets zeker in het leven.....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:
...hoe weet jij zo zeker dat hij altijd een condoom gebruikt, wie weet doet hij het wel niet safe, wat dan?
Volgens Darwin ga jij ook op zoek naar nieuwe mannen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:41 schreef bentham het volgende:
[..]
Vanwege mijn geloof in Darwin's theorie...
Maar ik wil geen kinderen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Volgens Darwin ga jij ook op zoek naar nieuwe mannen....
Of Darwin nu gelijk had of niet, jij kiest een onsmakelijke man die zich niet kan beheersen, en zo door zal gaan omdat jij hem daar de gelegenheid voor geeft. Waarom je hier een topic over opent is mij duister.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef bentham het volgende:
[..]
Volgens mij is de keerzijde van je theorie dat alle vrouwen ook door zoveel mogelijk mannen geneukt willen worden en dus op zo'n manier de genepool zo breed mogelijk te houden.quote:
Kun je dit iets toelichten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:46 schreef GI het volgende:
[..]
Volgens mij is de keerzijde van je theorie dat alle vrouwen ook door zoveel mogelijk mannen geneukt willen worden en dus op zo'n manier de genepool zo breed mogelijk te houden.
Of is de theorie gebaseerd op je eigenlijk ongeluk en sexisme ?
Mijn overweging om geen kinderen te nemen heeft niets met Darwin te maken. Dat heeft te maken met de huidige maatschappij...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
HAHA je gelooft in Darwin, maar je wil geen kinderen
Dat is wel weer een goede inderdaad. Blind uitgaan van de onfeilbaarheid van Darwin en ondertussen een uitzondering zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
HAHA je gelooft in Darwin, maar je wil geen kinderen
Ja maar, je hebt geen keus. Je MOET volgens darwin kinderen kweken. Of geef je nu toe dat mensen boven hun instinct uit kunnen groeien en naast geen kinderen te willen ook, schrik niet, monogaam kunnen zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef bentham het volgende:
[..]
Mijn overweging om geen kinderen te nemen heeft niets met Darwin te maken. Dat heeft te maken met de huidige maatschappij...
Je gelooft in Darwin, je gebruikt zijn theorie om het foute gedrag van je vriend goed te praten. Want zo is de evolutie geregeld, maar vervolgens gaat de theorie niet voor jou op?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef bentham het volgende:
[..]
Mijn overweging om geen kinderen te nemen heeft niets met Darwin te maken. Dat heeft te maken met de huidige maatschappij...
De theorie die je aan lijkt te hangen zorgt ervoor dat jij denkt dat alle mannen vreemdgaan om zoveel mogelijk kinderen te verwekken op zoveel mogelijk plekken. Dit is een kijk naar de theorie puur gebaseerd op de man. Als die man dat daadwerkelijk zo zou doen (Al dan niet onbewust) dan moet de tegenzijde zijn dat alle vrouwen ook zoveel mogelijk kinderen van zoveel mogelijk mannen willen hebben.quote:
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef jogy het volgende:
Ja maar, je hebt geen keus. Je MOET volgens darwin kinderen kweken. Of geef je nu toe dat mensen boven hun instinct uit kunnen groeien en naast geen kinderen te willen ook, schrik niet, monogaam kunnen zijn?
Survival of the fittest, maar of Darwin gezegd heeft dat we daarom maar random rondneuken is een tweedequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef eens een referentie waar Darwin dat gezegd of opgeschreven zou hebben?
Dat vroeg ik mij dus af jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef Re het volgende:
[..]
Survival of the fittest, maar of Darwin gezegd heeft dat we daarom maar random rondneuken is een tweede
Ja, dat heet een low-self-esteem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vraag me ook af waarom ze hier een topic over opent. Vragen kan ze ook niet eens naar behoren beantwoorden omdat ze vast geen antwoord heeft.
Die theorie van haar slaat helemaal nergens op. Er zijn mannen én vrouwen die vreemdgaan maar er zijn ook mannen én vrouwen die niet vreemd gaan.
Om je vent maar te laten rondneuken omdat Darwin beweert dat alle mannen zo zijn dan is er echt iets mis met je als vrouw zijnde.
Ben ik nou wel of geen deel van die 95% Die zin snap ik ook nog steeds niet zo goed.quote:
Dus simpel gezegd, 95% begrijpt haar wel en anders niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
95% Van de mensen zullen me begrijpen of zijn daar te jong voor..
Of ben je nu te jong?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef jogy het volgende:
Ben ik nou wel of geen deel van die 95% Die zin snap ik ook nog steeds niet zo goed.
Volgens mij snapt TS zichzelf niet eens.quote:Dus simpel gezegd, 95% begrijpt haar wel en anders niet.. Typerend voor het hele topic.
En dus doen alle mannen dat niet?quote:
Nee dat is onzin. Je doet geen moeite om iets te begrijpen, omdat afzeiken natuurlijk makkelijker is. En het geeft je natuurlijk wel je status die je moet behouden hier.....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ben je nu te jong?
[..]
Volgens mij snapt TS zichzelf niet eens.
Beste Bentham.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef bentham het volgende:
Tuurlijk zegt mijn instinct dat ik kinderen moet en wil nemen. Tuurlijk begint het te kriebelen in mijn hormonen. Alleen gezien de huidige maatschappij en ontwikkelingen wil ik het niet. Ik ga dus tegen mijn instinct in.
Mijn vriend doet dat dus niet....
Ook dit weer.....heb ik nooit gezegd, jij vat het zo op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus doen alle mannen dat niet?
Hoezo generaliseer ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Beste Bentham.
Wanneer dringt het nou eens tot je door dat je niet kan praten over "de man" en "de vrouw". Je roept dit over jezelf af, als je zo generaliseert.
Dat zeg je wel.quote:Maar waar ik een hekel aan heb is dat alle vrouwen op de wereld stellig volhouden dat hun vent dat noooooit zou doen. Niet alleen zeggen ze dit, ze geloven het nog ook. Het ergste vind ik dat vrouwen er om vragen dat mannen hierover zwijgen of liegen. Ze kunnen simpelweg de waarheid niet aan. Ik kan dat wel (ben zelfverzekerd genoeg) en zie hoe scheef de verhoudingen zijn tussen mannen en vrouwen. Enerzijds vind ik het eigen schuld van vrouwen, anderzijds vind ik mannen laf.
Jazeker. Jij bent niet gek, maar de hele wereld, díe is gek. Je kletst uit je nek. Je vent gaat vreemd, jij vind dat kut maar je doet er niets tegen. Maar ipv daar wat aan te doen, ga je je hier lopen verdedigen tegen mensen die je verder niet kent, en wild om je heen slaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef bentham het volgende:
[..]
Ook dit weer.....heb ik nooit gezegd, jij vat het zo op.
Zo bedoel ik het niet....ik heb het over de gevallen waarin het zo is...quote:
Generalisatiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef bentham het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet....ik heb het over de gevallen waarin het zo is...
Lees:
Maar waar ik een hekel aan heb is dat alle vrouwen op de wereld stellig volhouden dat hun vent dat noooooit zou doen, terwijl er veel relaties bekend zijn waarin dit wel gebeurd. Niet alleen zeggen ze dit, ze geloven het nog ook. Het ergste vind ik dat vrouwen er om vragen dat mannen hierover zwijgen of liegen. Ze kunnen simpelweg de waarheid niet aan. Ik kan dat wel (ben zelfverzekerd genoeg) en zie hoe scheef de verhoudingen zijn tussen mannen en vrouwen. Enerzijds vind ik het eigen schuld van vrouwen, anderzijds vind ik mannen laf.
Dat heb ik al gezegd. Ze probeert wanhopig haar lage eigenwaarde te verbergen door krampachtig te proberen mannen uit te maken voor vreemdgaande klootzakken, en hun vrouwen als domme naieve schapen die het niet doorhebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jazeker. Jij bent niet gek, maar de hele wereld, díe is gek. Je kletst uit je nek. Je vent gaat vreemd, jij vind dat kut maar je doet er niets tegen. Maar ipv daar wat aan te doen, ga je je hier lopen verdedigen tegen mensen die je verder niet kent, en wild om je heen slaan.
Jij komt er wel
Ook deze analyse is gebaseerd op het niet begrijpen van een waarheid die anders kan zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jazeker. Jij bent niet gek, maar de hele wereld, díe is gek. Je kletst uit je nek. Je vent gaat vreemd, jij vind dat kut maar je doet er niets tegen. Maar ipv daar wat aan te doen, ga je je hier lopen verdedigen tegen mensen die je verder niet kent, en wild om je heen slaan.
Jij komt er wel
Of jij doet te weinig moeite om het goed uit te leggen ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef bentham het volgende:
Nee dat is onzin. Je doet geen moeite om iets te begrijpen, omdat afzeiken natuurlijk makkelijker is. En het geeft je natuurlijk wel je status die je moet behouden hier.....
Mee eensch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of jij doet te weinig moeite om het goed uit te leggen ...
Mijn status op FOK! is mijn alles!
Dat deed ik vroeger ook altijd ... toen ik 5 was. Altijd eentje meer dan jij!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef bentham het volgende:
Maargoed....ik ben weer wat wijzer geworden en heb me deze dag niet verveeld!!
Topic gaat sluiten dus zeg mijn laaste zin:
Toch altijd één keer meer niet....
copycat hoeft haar best niet te doen om die status te behouden, die is well establishedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef bentham het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Je doet geen moeite om iets te begrijpen, omdat afzeiken natuurlijk makkelijker is. En het geeft je natuurlijk wel je status die je moet behouden hier.....
Wat ben je hier nou mee opgeschoten, Bentham?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef bentham het volgende:
Mijn 5 jarig nichtje zegt dat al niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef bentham het volgende:
Misschien heeft dat een reden...zuchtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
Dat ik de dingen niet kan uitleggen op een manier dat de meerderheid het begrijpt!!
Als je zo de reacties leest, was het onderbewust toch wel hetgeen waar je tegen aanliep?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
Dat ik de dingen niet kan uitleggen op een manier dat de meerderheid het begrijpt!!
Je post een topic over iets in R&P. Iets zegt me dat je onderbewuste het helemaal niet pikt dat je kerel vreemd gaat. Voer voor Freud, dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
hahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zucht... als vrouwen eens half wisten hoe zwaar een man het heeft....
huh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent gekwetst door een man he?
Ze kunnen zo veel zeggen....maar dit is offtopic he:)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben de eierstokfluisteraar. Ze hebben het me net verteld
Ik dacht zelfs vaker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
Inderdaad TS, je beledigd hier zeker een hoop mannen mee. Nog buiten het feit dat vrouwen volgens mij (al heb ik hier geen cijfermatig bewijs voor) minstens net zo veel vreemd gaan als mannen.
dat had ik pas nog ergens gelezen.quote:
Niet teveel tikken!!!!! Denk om je reputatie!!!quote:
Gemenerikkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet teveel tikken!!!!! Denk om je reputatie!!!
Ligt eraan, hoe vaak kan jij jezelf tegenspreken zonder een bloedneus te krijgen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
Als ik nou zeg dat ik het met Bentham eens ben, kunnen we dan nog even doorgaan met reacties geven? Ik verveel me namelijk nog steeds
Ik krijg nooit bloedneuzen, dus kom maar op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe vaak kan jij jezelf tegenspreken zonder een bloedneus te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |