Blijkbaar niet zo.. Want er is een topic voor nodig..quote:
nee hoor, ik kijk naar de reacties hier en dat op zich is al het topic waard...quote:
ja, maar wat moesten wij als dit soort topics er niet waren? Ergens moeten we nog dankbaar zijn ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo.. Want er is een topic voor nodig..
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben. Ik zou het erger vinden als hij verliefd zou worden op een andere vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nou een echte vrouw was geweest dan zeg je tegen die vent van je dat hij zijn pik in zijn broek houdt en alleen jouw neukt..
Maar hij doet het toch terwijl je het zegt? Volgens mij heb je dan een minderwaardigheidscomplexje hoor.. Dit is niet realistisch maar gewoon dom..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef bentham het volgende:
[..]
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben.
Dan gaat hij maar in therapie..quote:Volgens mij is hij gewoon sexverslaafd!
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef GI het volgende:
Zie je zelf niet in hoe je jezelf tegenspreekt ?
Geef eens een referentie waar Darwin dat gezegd of opgeschreven zou hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef bentham het volgende:
[..]
Absoluut zeg ik dat tegen hem, dat moet ie ook. En goed vinden doe ik het ook echt niet! Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat, als we heel ons leven bij elkaar blijven, ik nou eenmaal niet de enige ben waar hij sex mee zal hebben. Ik zou het erger vinden als hij verliefd zou worden op een andere vrouw.
Volgens mij is hij gewoon sexverslaafd!
Ik geloof ook in de theorie van Darwin...mannen zoeken zoveel mogelijk vrouwen op aarde om hen te bevruchten en als vrouwen het sterkste zaad hebben gevonden zoeken ze niet verder.
Zo zit het niet helemaal. Ik doe gewoon geen moeite om bewijs te vinden en probeer te begrijpen hoe iemand zo kan denken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar hij doet het toch terwijl je het zegt? Volgens mij heb je dan een minderwaardigheidscomplexje hoor.. Dit is niet realistisch maar gewoon dom..
[..]
Tja, dan zal hij eerst zijn probleem moeten onderkennen.quote:Dan gaat hij maar in therapie..
he, jij hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Anosmie het volgende:
Ik vind het gewoon keizielig.
Dat je als vrouw zo'n laag zelfbeeld hebt, zo onzeker bent dat je het accepteert dat je vent met anderen het bed induikt.
Nee, jij spreekt je zelf tegen. De Openingspost komt niet meer overeen met wat je nu post. Eerst gingen bijna alle mannen vreemd volgens jou, nu geef je aan dat je vent sexverslaafd is. Eerst vond je het niet zo boeiend maar nu zeg je wel dat je vind dat hij zijn pik in z'n broek moet houden. Mensen die een beetje rondsloeren zonder vaste relatie zijn sletten maar je vent niet? Wij lezen wel goed maar je mening zwerft all over the place.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef bentham het volgende:
[..]
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....
Je doet geen moeite om bewijs te vinden? Maar je weet dat hij vreemd gaat? Want hij heeft het je verteld ofzo? Waar heb je dan bewijs voor nodig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef bentham het volgende:
[..]
Zo zit het niet helemaal. Ik doe gewoon geen moeite om bewijs te vinden en probeer te begrijpen hoe iemand zo kan denken.
Je spreekt jezelf om de haverklap tegen, als je dat niet doet kunnen wij het ook niet fout lezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef bentham het volgende:
[..]
Of jullie oordelen te snel zonder goed te lezen....
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jij spreekt je zelf tegen. De Openingspost komt niet meer overeen met wat je nu post. Eerst gingen bijna alle mannen vreemd volgens jou, nu geef je aan dat je vent sexverslaafd is. Eerst vond je het niet zo boeiend maar nu zeg je wel dat je vind dat hij zijn pik in z'n broek moet houden. Mensen die een beetje rondsloeren zonder vaste relatie zijn sletten maar je vent niet? Wij lezen wel goed maar je mening zwerft all over the place.
Nee zo zeg jij het neerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bentham het volgende:
[..]
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.
Jij schetst het zo. En dan weer zus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bentham het volgende:
Dit behoeft toch enige nuancering. Jij vat het zo op.
Omdat ik geloof in de evolutietheorie van Darwin (uitgebreid aan de orde geweest tijdens colleges) deed ik (jaren geleden) moeite om in mijn relatie enig bewijs te vinden. Want hij zei dat hij dat nooit deed. Ik heb zo mijn best gedaan om te zoeken (zelfs tegen paranoide aan) dat ik uiteindelijk iets had gevonden. En ja hoor, hij gaf toe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Je doet geen moeite om bewijs te vinden? Maar je weet dat hij vreemd gaat? Want hij heeft het je verteld ofzo? Waar heb je dan bewijs voor nodig?
Dat is wat ik bedoelde met die 95%..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee zo zeg jij het neerDaarom vatten mensen het zo op..
Zoals je aan de reacties ziet in dit topic zijn het niet maar een paar die zo denken..
De meeste denken zoals Jogy..
Of hij was je gezever zo zat, dat hij dacht, als ze het toch vindt, waarom dan ook niet ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef bentham het volgende:
Omdat ik geloof in de evolutietheorie van Darwin (uitgebreid aan de orde geweest tijdens colleges) deed ik (jaren geleden) moeite om in mijn relatie enig bewijs te vinden. Want hij zei dat hij dat nooit deed. Ik heb zo mijn best gedaan om te zoeken (zelfs tegen paranoide aan) dat ik uiteindelijk iets had gevonden. En ja hoor, hij gaf toe.
Mijn conclusie: Darwin had gelijk!
VInd ik ook een hele goeie. Zelf ook aan gedacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Of hij was je gezever zo zat, dat hij dacht, als ze het toch vindt, waarom dan ook niet ?
(Self-fulfilling prophecy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |