Wat ben je hier nou mee opgeschoten, Bentham?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef bentham het volgende:
Maargoed....ik ben weer wat wijzer geworden en heb me deze dag niet verveeld!!
Topic gaat sluiten dus zeg mijn laaste zin:
Toch altijd één keer meer niet....
Mijn 5 jarig nichtje zegt dat al niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef bentham het volgende:
Maargoed....ik ben weer wat wijzer geworden en heb me deze dag niet verveeld!!
Topic gaat sluiten dus zeg mijn laaste zin:
Toch altijd één keer meer niet....
Misschien heeft dat een reden...zuchtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
Dat ik de dingen niet kan uitleggen op een manier dat de meerderheid het begrijpt!!
Als je zo de reacties leest, was het onderbewust toch wel hetgeen waar je tegen aanliep?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
Dat ik de dingen niet kan uitleggen op een manier dat de meerderheid het begrijpt!!
Je post een topic over iets in R&P. Iets zegt me dat je onderbewuste het helemaal niet pikt dat je kerel vreemd gaat. Voer voor Freud, dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef bentham het volgende:
hahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zucht... als vrouwen eens half wisten hoe zwaar een man het heeft....
huh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent gekwetst door een man he?
Ze kunnen zo veel zeggen....maar dit is offtopic he:)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben de eierstokfluisteraar. Ze hebben het me net verteld
Ik dacht zelfs vaker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
Inderdaad TS, je beledigd hier zeker een hoop mannen mee. Nog buiten het feit dat vrouwen volgens mij (al heb ik hier geen cijfermatig bewijs voor) minstens net zo veel vreemd gaan als mannen.
dat had ik pas nog ergens gelezen.quote:
Niet teveel tikken!!!!! Denk om je reputatie!!!quote:
Gemenerikkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet teveel tikken!!!!! Denk om je reputatie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |