Jij bent volgens mij heel erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef bentham het volgende:
Mijn vent neukt met andere vrouwen. Als ik er even niet ben issie meteen naar de hoeren.
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben een vent en ga niet vreemd.
Ja en?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..
Kijk...dit weet ik te waarderen. Iemand die durft!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef John.Milton het volgende:
Ja iedere man heeft een onbedwingbare dwang om vreemd te gaan.
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Re het volgende:
weet je zeker dat hij net zo overtuigd is van de geweldige sex met jou?
Sarcasme is niet aan jou besteed he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
Kijk...dit weet ik te waarderen. Iemand die durft!!
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Een boterham met zalm elke dag is lekker, maar af en toe een boterham met pindakaas tussendoor laat je de boterham met zalm wel weer waarderen...
Iedere man heeft bij elke lekkere vrouw het gevoel dat hij daar wel eens mee naar bed wil. Er zit een grote grens tussen dromen en doen. De vent van TS is laf en gemeen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef John.Milton het volgende:
Ja iedere man heeft een onbedwingbare dwang om vreemd te gaan.
Dat heeft niks te maken met vreemdgaan. Daar heb je verschillende (sex) relaties voor. Ooit van seriele monogamie gehoord?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..
of gewoon zorgen dat je thuis wat meer variatie in eten hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.
Het is de onbedwingbare drang om eens een keer wat anders te proberen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een crap topic zeg.
Ik zal je meteen uit je droom halen.
Ik ben een vent en ga niet vreemd.
Zo, einde topic.
Dus jij gaat dan maar meteen even alle mannen generaliseren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind!
Ik weet het gewoon en als ik moeite doe kan ik erachter komen hoe en wat. Alleen ga ik mijn energie hier niet meer insteken dus laat maar zitten. Het is ook niet zo dat hij dat vaak doet, ik ben er nl altijd.
Oh oke, dus je vind het niet goed, dus eigenlijk vind je het helemaal niet zo leuk. Je weet het gewoon en 'als je moeite doet' dan kun je erachter komen hoe of wat. Dus hij is er niet zo open over, maw, hij doet 't toch een beetje stiekem. Hij doet het ook niet vaak, want je bent er altijd, terwijl je in de OP schrijft dat als je er maar even niet bent, hij naar de hoeren is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind!
Ik weet het gewoon en als ik moeite doe kan ik erachter komen hoe en wat. Alleen ga ik mijn energie hier niet meer insteken dus laat maar zitten. Het is ook niet zo dat hij dat vaak doet, ik ben er nl altijd.
Je leeft wel degelijk in een schijnheilige wereld!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind! Ik vind het ergens ook niet goed en ik zou het ook liever anders zien. Maar ik leef liever in een realistische wereld dan een schijnheilige wereld.
Ik ben een man, heb de afgelopen 6 jaar 3 vaste relaties gehad, en heb tijdens die relaties 0x buiten de deur geneukt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef magnifiek het volgende:
Ik vind het overdreven om te zeggen dat alle mannen vreemd gaan. Tuurlijk zouden veel mensen wel eens met een ander naar bed gaan, maar dan is er nog altijd zoiets als zelfbeheersing en daar ontbreekt het die vriend van TS een beetje aan denk ik. Ik zou het in ieder geval niet pikken. Het getuigt namelijk niet van veel respect...
Dan heb je niet goed gelezen, TS schrijft dat ze het niet tegen hem zegt, maar dat ze er achter zou kunnen komen als ze er de moeite voor doet. Ergo: guilty until proven?!?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Re het volgende:
apart van de discussie of naar de hoeren gaan (gaat tie altijd naar dezelfde?), vreemd gaan is, is er wel de openheid... ik geloof dat dat de essentie is van het topic als ik het goed heb
Hier heeft God SOA's voor uitgevonden. Met name de dodelijke varianten...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef MarMar het volgende:
Dit moet wel een hoax zijn... anders is bij deze mijn hoop voor de mensheid weer eens gedaald tot onder het nulpunt.
Checkt TT.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef bentham het volgende:
Nee hoor, ik generaliseer absoluut niet. Ik begrijp en respecteer dat er zeker mensen zijn die anders zijn. Dat is altijd!
Hoe maak je die liefde dan? Uit papier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef genakt het volgende:
nee hoor ik neuk andere vrouwen maar maak liefde met me vriendin
( voor als je heel de show heb gezien)
Ik overdrijf graag...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Checkt TT.
Ik generaliseer echt niet
Maar 95% van de mannen niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef bentham het volgende:
Nee hoor, ik generaliseer absoluut niet. Ik begrijp en respecteer dat er zeker mensen zijn die anders zijn. Dat is altijd!
Dat zie je fout.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar 95% van de mannen niet wou je zeggen?
Kansloos ruggegraatloos vrouwmens die haar man niet kwijt wil raken en hem daarom maar erop los laat neuken, dat ben je.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat zie je fout.
95% Van de mensen zullen me begrijpen of zijn daar te jong voor..
Of zijn daar te jong voor ? U is 80 ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat zie je fout.
Right.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
Je lijkt er moeite mee te hebben dat hij het toch doet. Je probeert jezelf groot te houden en te doen alsof het je niets doet, maar ondertussen baal je er ontzettend van. Het lijkt me geen prettige of gezonde basis van een relatie als je dit ongenoegen niet duidelijk wil maken tegenover je vriend. Je hebt geen zin in de confrontatie dus ga je dat maar uit de weg. In principe hetzelfde als al die vrouwen die liever niet willen weten dat hun man buiten de deur sekst.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind! Ik vind het ergens ook niet goed en ik zou het ook liever anders zien. Maar ik leef liever in een realistische wereld dan een schijnheilige wereld.
Je hebt het gewoon niet getroffen... Je hebt zelf geen ruggegraat en durft je vriend niet te confronteren en je hebt een vriend die totaal geen respect heeft voor vrouwen en z'n pik achterna loopt...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat zie je fout.
Als ik een andere kerel zou willen neuken, moet ik dat maar doen. Als ik dat echt zou willen en daar behoefte aan zou hebben. Maar ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik heb genoeg aan de sex met mijn vent en het is super.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef elcastel het volgende:
Ieder zijn invulling, maar als mijn vriendin/vrouw naast de pot pist, dan gooi ik haar er aan haar haren de deur uit. Als ik zelf de neiging krijg om naast de pot te pissen klopt er iets niet aan mijn relatie. Nee, ik ga niet vreemd.
Whatever makes you happy. Ik denk dat je man helemaal niet veilig neukt met die hoeren, da's toch helemaal niet spannend ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef bentham het volgende:
Als ik een andere kerel zou willen neuken, moet ik dat maar doen. Als ik dat echt zou willen en daar behoefte aan zou hebben. Maar ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik heb genoeg aan de sex met mijn vent en het is super.
Sex kan zonder liefde, maar liefde kan niet zonder sex. We kunnen dit scheiden van elkaar.
Maar hoe voel jij je dan als je met hem in bed ligt terwijl je weet dat hij net even daarvoor nog in een of andere hoer heeft gezeten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef bentham het volgende:
[..]
Als ik een andere kerel zou willen neuken, moet ik dat maar doen. Als ik dat echt zou willen en daar behoefte aan zou hebben. Maar ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik heb genoeg aan de sex met mijn vent en het is super.
Sex kan zonder liefde, maar liefde kan niet zonder sex. We kunnen dit scheiden van elkaar.
Alsof ik iets aanneem van een vieze sletquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef MarMar het volgende:
Wat een triestheid zeg, ik schaam me bijna plaatsvervangend voor mijn geslachtsgenoot en als vrouwen zo ontzettend onnozel doen als TS kan ik het der vent niet eens kwalijk nemen ook nog. Hij flikt ook alleen maar wat zij zichzelf laat aandoen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef MarMar het volgende:
Voor mezelf sprekende: man en vrouwgericht, een relatie is iets wat je al dan niet overkomt
maw, lekker rondslettebakken en als je iemand tegenkomt waar je toch wel een beetje aan blijft plakken, merk je dat vanzelf wel weer.
Jij bent ook niet vies van generalisatie he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Karammel het volgende:
Tegenwoordig neukt iedereen er op los vanaf ergens halverwege de tienerjaren tot diep in het studentenleven. Pas dan wordt de vrouw ontmoet waar ze de rest van het leven wel mee willen delen. Seks is er al vanaf het begin, maar wel wordt veronderstelt dat er niet buiten de deur wordt gesekst.
Wat ben jij een kansloos figuur zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef bentham het volgende:
[..]
Alsof ik iets aanneem van een vieze slet![]()
[..]
Tja...ik noem het hoeren, omdat ze (waarschijnlijk net als jij) rond slettebakken....ik bedoel dus niet meteen vrouwen die er geld voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef MarMar het volgende:
Hoeveel geld gaat er per maand bij jullie naar die hoeren dan?
Ik vraag het nog maar eens direct... gezien je niet lijkt te willen reageren op mijn opmerking over dat de goedkope hoertjes niet de schoonsten zijn.
Hmm. volgens mij zegt ze hier niet iets over gewoon iemand laten vreemdgaan hoor, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat er ook vanuit dat elke vrouw rondslet met een vent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef bentham het volgende:
[..]
Tja...ik noem het hoeren, omdat ze (waarschijnlijk net als jij) rond slettebakken....ik bedoel dus niet meteen vrouwen die er geld voor krijgen.
Nee, ik vind dat niets. Zij mag wel bij ons langskomen voor een triootje...maar ik hoef geen andere vent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:15 schreef jogy het volgende:
En is het een nieuwe trend trouwens om topics te openen om jezelf van je gelijk te overtuigen? Misschien moet je partnerruil doen met de TS van ik ga vreemd
Alleen als het haar uitkomt uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:15 schreef magnifiek het volgende:
[..]
Hmm. volgens mij zegt ze hier niet iets over gewoon iemand laten vreemdgaan hoor, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen.
Er werd al eerder gezegd, seks kan zonder liefde. Dus 'slettebakken' moet kunnen. Maar binnen een relatie is het een ander verhaal.
Ow, geile wijven dus gewoon. Jezus wat een anti-climax.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef bentham het volgende:
Tja...ik noem het hoeren, omdat ze (waarschijnlijk net als jij) rond slettebakken....ik bedoel dus niet meteen vrouwen die er geld voor krijgen.
Mooi. Good for you.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef bentham het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niets. Zij mag wel bij ons langskomen voor een triootje...maar ik hoef geen andere vent.
Nee dat doet ze niet, maar ze heeft nu in ieder geval 1 iemand gevonden waar ze haar frustratie op kan botvieren, dus dan zal ze die kans ook niet voorbij laten gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij gaat er ook vanuit dat elke vrouw rondslet met een vent?.
Wat een leuk leven moet jij hebben.
NIet alle sletten zijn vies hoor. En volgens mij hou je ook gewoon je handje op bij je man voor je huishoudgeld. Als hij terugkomt van de tientjeshoer gaat diezelfde hand die haar geld gaf in dezelfde portomonee om jou je boodschappencentjes te geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |