Dus jij gaat dan maar meteen even alle mannen generaliseren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind!
Ik weet het gewoon en als ik moeite doe kan ik erachter komen hoe en wat. Alleen ga ik mijn energie hier niet meer insteken dus laat maar zitten. Het is ook niet zo dat hij dat vaak doet, ik ben er nl altijd.
Oh oke, dus je vind het niet goed, dus eigenlijk vind je het helemaal niet zo leuk. Je weet het gewoon en 'als je moeite doet' dan kun je erachter komen hoe of wat. Dus hij is er niet zo open over, maw, hij doet 't toch een beetje stiekem. Hij doet het ook niet vaak, want je bent er altijd, terwijl je in de OP schrijft dat als je er maar even niet bent, hij naar de hoeren is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind!
Ik weet het gewoon en als ik moeite doe kan ik erachter komen hoe en wat. Alleen ga ik mijn energie hier niet meer insteken dus laat maar zitten. Het is ook niet zo dat hij dat vaak doet, ik ben er nl altijd.
Je leeft wel degelijk in een schijnheilige wereld!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef bentham het volgende:
Het is zeker niet zo dat hij zomaar thuis mag komen en kan zeggen, hey schatje ik heb vanavond toch lekker geneukt of hey schatje ik ben even weg ga ff neuken. Is zeg ook echt niet tegen hem dat ik het goed vind! Ik vind het ergens ook niet goed en ik zou het ook liever anders zien. Maar ik leef liever in een realistische wereld dan een schijnheilige wereld.
Ik ben een man, heb de afgelopen 6 jaar 3 vaste relaties gehad, en heb tijdens die relaties 0x buiten de deur geneukt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef magnifiek het volgende:
Ik vind het overdreven om te zeggen dat alle mannen vreemd gaan. Tuurlijk zouden veel mensen wel eens met een ander naar bed gaan, maar dan is er nog altijd zoiets als zelfbeheersing en daar ontbreekt het die vriend van TS een beetje aan denk ik. Ik zou het in ieder geval niet pikken. Het getuigt namelijk niet van veel respect...
Dan heb je niet goed gelezen, TS schrijft dat ze het niet tegen hem zegt, maar dat ze er achter zou kunnen komen als ze er de moeite voor doet. Ergo: guilty until proven?!?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Re het volgende:
apart van de discussie of naar de hoeren gaan (gaat tie altijd naar dezelfde?), vreemd gaan is, is er wel de openheid... ik geloof dat dat de essentie is van het topic als ik het goed heb
Hier heeft God SOA's voor uitgevonden. Met name de dodelijke varianten...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef MarMar het volgende:
Dit moet wel een hoax zijn... anders is bij deze mijn hoop voor de mensheid weer eens gedaald tot onder het nulpunt.
Checkt TT.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef bentham het volgende:
Nee hoor, ik generaliseer absoluut niet. Ik begrijp en respecteer dat er zeker mensen zijn die anders zijn. Dat is altijd!
Hoe maak je die liefde dan? Uit papier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef genakt het volgende:
nee hoor ik neuk andere vrouwen maar maak liefde met me vriendin
( voor als je heel de show heb gezien)
Ik overdrijf graag...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Checkt TT.
Ik generaliseer echt niet
Maar 95% van de mannen niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef bentham het volgende:
Nee hoor, ik generaliseer absoluut niet. Ik begrijp en respecteer dat er zeker mensen zijn die anders zijn. Dat is altijd!
Dat zie je fout.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar 95% van de mannen niet wou je zeggen?
Kansloos ruggegraatloos vrouwmens die haar man niet kwijt wil raken en hem daarom maar erop los laat neuken, dat ben je.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat zie je fout.
95% Van de mensen zullen me begrijpen of zijn daar te jong voor..
Of zijn daar te jong voor ? U is 80 ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat zie je fout.
Right.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef bentham het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |