abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66250477
Welkom bij deel 12 van het topic 'Studentenkamers'!
Dit topic betreft informatie en foto\'s van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Enkele voorgaande topics:
Deel 1: Studentenkamers
Deel 2: Studentenkamers #2
Deel 3: Studentenkamers #3
Deel 4: Studentenkamers #4
Deel 5: Studentenkamers #5
Deel 6: Studentenkamers #6
Deel 7: Studentenkamers #7
Deel 8: Studentenkamers #8
Deel 9: Studentenkamers #9
Deel 10: Studentenkamers #10

Enkele foto's uit het vorige deel:

Memento-Mori's appartementje in Casa Confetti

De kamer van Merel1808:

SiETSKE's kamer:

De kamer van Edwinuss:

Ewelina's studio:

[ Bericht 14% gewijzigd door Ewelina op 19-02-2009 20:20:12 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66250713
Laat de foto's van de creatieve kamers maar komen
pi_66253363
Ik ga geen foto plaatsen van mijn kamer. . Maar goed, ik wil natuurlijk wel de kamers zien van mijn medestudenten.
pi_66253428
Ik blader nu net even door de OP heen, maar ik vind dat SiETSKE's kamer een errug mooie stijl heeft
Complimenten! En dat voor een studentenkamer
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:08:08 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66255477
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ga geen foto plaatsen van mijn kamer. . Maar goed, ik wil natuurlijk wel de kamers zien van mijn medestudenten.
Die wil ik best zien van binnen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66258656
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Locusta het volgende:
Ik blader nu net even door de OP heen, maar ik vind dat SiETSKE's kamer een errug mooie stijl heeft
Complimenten! En dat voor een studentenkamer
INderdaad, 10 punten voor die versiering boven het bed! Leuk idee
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:42 #7
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66484394
Tvp!

Ik ben druk op zoek (in Leiden)
Primum non nocere
pi_66488116
tvp, binnenkort nieuwe foto's plaatsen, ik heb de boel laatst omgegeooid. Nu lijkt het wat ruimer en heb ik meer bergruimte gekregen (daar had ik wat te kort aan).

Ik wil eigenlijk alleen nog een grote spiegel ophangen, om mn kamer groter te laten lijken. Iemand een tip waar die (uiteraard voor weinig) te krijgen zijn?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_66491411
Ik beloof plechtig dat ik tijdens de duur van dit topic echt eens mijn kot opkuis en een foto plaats.
Echt! (en tevens tvp)
Koekoek!
pi_66587868
Iemand nog goede ideeën hoe ik aan een kamer geraak?
Ben al laaangg aan het zoek naar een kamer in Kralingen, Rotterdam. rond de 350 euro. Ze komen wel voorbij maar ik ben niet de enige die op zoek is..

Sta ingeschreven bij stadswonen (helpt geen fuck geloof ik). En check Kamernet.nl elke dag.
pi_66603331
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Jdijkers het volgende:
Iemand nog goede ideeën hoe ik aan een kamer geraak?
Ben al laaangg aan het zoek naar een kamer in Kralingen, Rotterdam. rond de 350 euro. Ze komen wel voorbij maar ik ben niet de enige die op zoek is..

Sta ingeschreven bij stadswonen (helpt geen fuck geloof ik). En check Kamernet.nl elke dag.
Word lid, dan heb je zo een kamer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:11:11 #12
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_67141954
na een tijdje hier alweer te wonen heb 'k steeds meer zoals ik 't wilde hebben...
dit was destijds, voordat ik de kamer echt had m'n floorplan:

Hoekbank is te ambitieus gebleken en plant vond z'n plekje aan de andere kant :p

moeten nog een aantal dingetjes anders (zoals de billy kast op de eettafel-foto... die moet denk ik weg voor een lagere kast met andere kleur.. zodat er een poster kan hangen nog ofzo :p
de slaapkamer staat niet op de fotos

de fotossssssss

[ Bericht 12% gewijzigd door japie_krekel op 17-03-2009 17:17:20 ]
pi_67144528
Wow, heel erg gaaf, waar is het ergens? Dit is al geen studentenkamer meer, maar gewoon een klein appartement.

Waarom trouwens een hoge tafel/bar en een eettafel? Lijkt me een beetje overkill. En het apartement lijkt wel gestyleerd.
pi_67146580
Ik vind je salontafel (kist) erg mooi Krekeltje, maar het lijkt wel erg op elkaar gepropt.

Verder leuk huisje Krijgen we geen pics van de slaapkamer?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:01:18 #15
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_67152193
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Wow, heel erg gaaf, waar is het ergens? Dit is al geen studentenkamer meer, maar gewoon een klein appartement.

Waarom trouwens een hoge tafel/bar en een eettafel? Lijkt me een beetje overkill. En het apartement lijkt wel gestyleerd.
Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrecht (universiteits/hogeschool gebied).

Haha inderdaad ook beetje dubbel, maar ik wilde graag een barretje, en ik heb 'm kado gekregen met stoelen (helaas geen 4e stoel maar dat is qua ruimte misschien ook maar beter) dus vandaar En 't is leuk om afhaal eten aan te eten of biertje aan te drinken, een eettafel is meer voor 't echte diner-werk
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind je salontafel (kist) erg mooi Krekeltje, maar het lijkt wel erg op elkaar gepropt.
Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekocht zag 'm later nog een keer voor 'n veel hogere prijs dus toen voelde ik me wel een geluks-krekeltje Het is dan ook denk ik wel m'n favo. meubel Doordat de tv nu op een LACK salontafeltje staat is het daar inderdaad wat krap. Binnenkort moet er maar iets minder dieps voor komen... of de tv ophangen natuurlijk
quote:
Verder leuk huisje Krijgen we geen pics van de slaapkamer?
binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg is Er moet eigenlijk ook nog het een en ander gebeuren op de slaap kamer... (er hangt nog een tijdelijk gordijn e.d.)
pi_67157356
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:01 schreef japie_krekel het volgende:

[..]

Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrecht (universiteits/hogeschool gebied).

Haha inderdaad ook beetje dubbel, maar ik wilde graag een barretje, en ik heb 'm kado gekregen met stoelen (helaas geen 4e stoel maar dat is qua ruimte misschien ook maar beter) dus vandaar En 't is leuk om afhaal eten aan te eten of biertje aan te drinken, een eettafel is meer voor 't echte diner-werk
[..]

Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekocht zag 'm later nog een keer voor 'n veel hogere prijs dus toen voelde ik me wel een geluks-krekeltje Het is dan ook denk ik wel m'n favo. meubel Doordat de tv nu op een LACK salontafeltje staat is het daar inderdaad wat krap. Binnenkort moet er maar iets minder dieps voor komen... of de tv ophangen natuurlijk
[..]

binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg is Er moet eigenlijk ook nog het een en ander gebeuren op de slaap kamer... (er hangt nog een tijdelijk gordijn e.d.)
Ik ken de bisschoppen, woon zelf op t TWC maar wist niet dat er zulke mooie kamers waren. Helaas kom ik niet in aanmerking, ik studeer niet meer. Dus het is wachten tot ik iets kan kopen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:29:43 #17
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_67210500
Wauw Japie vet mooi!
Hoe lang heb je daar voor ingeschreven gestaan?
My mama didn't raise no fool
  zondag 22 maart 2009 @ 17:37:52 #18
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67299230
meelezen
pi_67313849
nicee
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_67522676
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
  zondag 29 maart 2009 @ 22:20:52 #21
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_67531316
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef japie_krekel het volgende:
na een tijdje hier alweer te wonen heb 'k steeds meer zoals ik 't wilde hebben...
dit was destijds, voordat ik de kamer echt had m'n floorplan:

[ afbeelding ]

Hoekbank is te ambitieus gebleken en plant vond z'n plekje aan de andere kant :p

moeten nog een aantal dingetjes anders (zoals de billy kast op de eettafel-foto... die moet denk ik weg voor een lagere kast met andere kleur.. zodat er een poster kan hangen nog ofzo :p
de slaapkamer staat niet op de fotos

de fotossssssss

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.
Ofn0h
pi_67531568
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef GANZENBORD het volgende:

[..]

Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.
Floorplanner

Zelf studeer ik nog niet en heb dus ook nog geen eigen kamer. Vind het gewoon leuk om mee te kijken.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_67562636
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Woejj, Utrecht! Sta je al ingeschreven bij de sshu? Zo nee, gelijk doen!

Verder aan inboedel heb ik wat uit mijn "oude" kamer meegenomen, van zolder gepikt, marktplaats en ikea. Maar ik heb 3 verschillende kamers gehad in mijn eerste jaar en ze werden steeds groter dus het is eigenlijk langzaam gegroeid. Wat ik totaal ben kwijt geweest aan inrichting weet ik niet precies, maar ik kijk om me heen en denk aan de "grote" dingen zo'n 300 euro, en dat zijn dan twee kastjes, een bed, burostoel, gordijnen en verf voor buro en kastje. Nouja, dan heb je in ieder geval de grote dingen. De rest van de dingen komen later wel
pi_67564158
Hartstikke leuke huisje
pi_67564823
quote:
Ik had mijn bed al (geërfd), en ik had al 2 stoelen, en een koelkast.
Toen hebben we bij de ikea een bureau, een bureaustoel, een matras (wel een dure, want ik heb een bed zonder lattenbodem), 3 planken, een kledingkast, een douchegordijn, lampen, luxaflex en nog wat van die losse zooi gekocht, en dat kostte 500 euro, maar je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil
pi_67571982
Heel erg leuk topic dit!
TVP om later mijn eigen kamer te posten, eerst foto's maken.
pi_67574412
quote:
Ik was voor zo'n 800/900 euro klaar denk ik. Uiteraard allemaal uit de Ikea.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:23:43 #28
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67574448
Tvp. Ik ga ook even foto's maken binnenkort. Vorige week verhuisd. Naar mijn 15m2 kamertje.

En ik ben nu 200 euro kwijt aan spullen. Best weinig. Bankje bij de ikea, twee tafeltjes bij de ikea en wat spul voor de keuken etc.

Pannen en borden/bestek van mijn ouders gekregen. Bureau / tv / etc had ik al.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67575344
quote:
Ik was voor de meubels die nu in mijn kamer staan zo rond de 1300 euro kwijt, maar ik heb dan ook wel veel. Komt allemaal uit de IKEA. De stoelen die bij mijn eettafel staan heb ik gekregen, de rest allemaal gekocht. Maar ik had dan ook echt helemaal NIETS meer. Als ik dingen erbij moet gaan rekenen als keukenzooi, lampen ed kom ik op een flink hoger bedrag uit.

En het is niet in 1 x gekocht.

Bij mijn 1e kamer heb ik een bureau, boekenkast, tv-meubel en tv meegenomen van thuis, bed + matras en een kledingkast gekregen en meer paste er niet in. Toen ben ik naar een gemeubileerde kamer verhuisd en heb ik die spullen achtergelaten... en toen ging ik naar een zelfstandige woning. Dan heb je sowieso al meer dingen nodig (denk aan dingen als een wasmachine, fornuis, koelkast, eventueel vriezer en droger, combimagnetron)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ewelina op 31-03-2009 14:09:43 ]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:08:11 #30
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_67577792
Zal binnenkort ook weer eens foto's maken van mijn huisje, veel veranderd ondertussen
an urge to help mankind overcomes me
pi_67842718
tvp..
Ben hard opzoek in Utrecht.
pi_67856799
Beloofd is beloofd, hier is mijn studentenkamer in de Schildersbuurt in Groningen!

pi_67857111
Leuke kamer, hoewel t behang niet echt mijn smaak is, ziet het er wel gezellig uit.

Ook die en-suite is gaaf.
pi_67857176
Sabinee, je suite is echt leuk! Die deuren
pi_67857282
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Leuke kamer, hoewel t behang niet echt mijn smaak is, ziet het er wel gezellig uit.

Ook die en-suite is gaaf.
Ik heb geen behang, alles is verf Maar je bedoelt dat goud zeker (messing volgens Flexa ).
En ik vind mijn en suite ook geweldig, tis echt een mini slaapkamertje. Het bed en de kast passen er ook precies in, t mocht geen 10 centimeter groter.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:26:10 #36
202348 Susi
Temple of Love
pi_67857430
tvp. Ik moet er komend jaar ook weer aan gaan geloven. Ik ga in principe in Utrecht studeren, maar wil er eigenlijk wat buiten wonen. Momenteel woon ik ook 8 kilometer van de universiteit af en eigenlijk is dat wel prima, want dan fiets ik nog eens
  donderdag 9 april 2009 @ 11:30:56 #37
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67857614
Ik heb even snel getekend.

Ongeveer 15m2.

Betaal teveel dat is jammer. Het is wel een plus dat ik toffe huisgenoten heb, ruime en netjes opgeknapte badkamer en keuken en een gaaf groot dakterras waar de zon zo'n beetje de hele zomer opstaat.
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:13:17 #38
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_67888115
* zwahiel is ook weer verhuisd.

Dus ook maar 's nieuwe foto's maken, al is dit niet meer je standaard studentenkamer meer. Heb samen met 'n vriend een compleet huis op de kop getikt. Maar wel een huis wat nog niet van rottigheid uit elkaar valt tegen een scherpe prijs
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_67924480
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef Sabinee het volgende:
Beloofd is beloofd, hier is mijn studentenkamer in de Schildersbuurt in Groningen!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67931078
Kzoek een kamer in A'dam voor mijn dochter die momenteel op wereldreis is.Ze gaat wiskunde doen.....is een erg makkelijk tiepje, rookt en drinkt niet en is toch niet saai.

Wie heeft wat voor haar/mij?
pi_67935872
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef -sabine- het volgende:
Kzoek een kamer in A'dam voor mijn dochter die momenteel op wereldreis is.Ze gaat wiskunde doen.....is een erg makkelijk tiepje, rookt en drinkt niet en is toch niet saai.

Wie heeft wat voor haar/mij?
Inschrijven bij Studentenwoningweb, na een paar maanden kan ze dan wel in een container of in Noord/Uilenstede.
pi_67958846
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Inschrijven bij Studentenwoningweb, na een paar maanden kan ze dan wel in een container of in Noord/Uilenstede.
Top Ewelina............dat ga ik vandaag nog doen.
Danx.
  maandag 13 april 2009 @ 21:42:35 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67987255
Taivaipai... Wil begin volgend jaar ook op kamers gaan in Arnhem(als niet-student )
pi_68052080
Er staan veel te weinig foto's in dit topic.

pi_68116242
Yes, ik ga verhuizen, eindelijk weg uit Diemen.

Vorige week heb ik de huur opgezegd, en nu heb ik het volgende met de post gekregen:
quote:
Datum: 9 april 2009
Onderwerp: Bevestiging huuropzegging kamer

De kamer wordt door ons geïnspecteerd op eventuele gebreken. Onze medewerker komt op zaterdag 21 februari 2009 tussen 10:00 en 12:00 uur bij u langs voor de inspectie.
Juist...
pi_68120346
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Taivaipai... Wil begin volgend jaar ook op kamers gaan in Arnhem(als niet-student )
Hoezo dat? Als ik geen student was zou het me totaal niet aantrekken..
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:19:39 #47
165633 eriksd
The grand facade...
pi_68125611
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Containers duren een jaar, Noord 6 maanden en Uilenstede momenteel 14 maanden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:27:39 #48
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68125948
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb even snel getekend.

[ afbeelding ]

Ongeveer 15m2.

Betaal teveel dat is jammer. Het is wel een plus dat ik toffe huisgenoten heb, ruime en netjes opgeknapte badkamer en keuken en een gaaf groot dakterras waar de zon zo'n beetje de hele zomer opstaat.
Is dat een beetje te doen, 15m2? Ik zoek momenteel naar minimaal 20, aangezien minder me écht te weinig lijkt.
Primum non nocere
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:34:54 #49
202348 Susi
Temple of Love
pi_68126242
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Is dat een beetje te doen, 15m2? Ik zoek momenteel naar minimaal 20, aangezien minder me écht te weinig lijkt.
Ik heb twee jaar in 16m2 gewoond, dat ging prima. Ik had een groot raam waardoor het sowieso al heel licht leek in mijn kamer. Het ligt er ook aan of je veel thuis zult zijn of niet.
pi_68128514
Nog meer mensen die zijn of haar studentenkamerfoto's/studentenappartementenfoto's willen laten zien?
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:07:51 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68141807
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Hoezo dat? Als ik geen student was zou het me totaal niet aantrekken..
Ik zit bij de Marine en ben alleen in het weekend thuis, maar soms ook een of meerdere maanden niet.
pi_68143104
Ik studeer al ruim een jaar niet meer, maar woon nog steeds op kamers. Bevalt me prima, waarom zou ik alleen in een huis gaan wonen?

Nu kan ik lekker veel sparen, ik zal nooit meer zo weinig betalen als ik nu doe. Ik woon in een gezellig huis en met mn huidige baan kan ik nog geen huis kopen. Dus ik blijf sowieso nog een half jaar hier zitten, dan kan ik hopenlijk wel een huis kopen.
pi_68143367
Sommige studenten hebben flink wat IBG-geld in hun kamertjes gestoken zie ik.

TVP, mijn 12m2 kamer is niet echt interessant voor de foto.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68160512
Ik heb een vraagje. Ik heb al een tijdje een kamer, maar vind het contract persoonlijk wat raar. In mijn contract staat namelijk bij bijkomende leveringen en diensten:
-gasstel/oven twv
-koelkast twv
-tv twv
-vloerbedekking twv
-etc.

Mag een verhuurder hier elke maand huur voor vragen? Verder is de huurprijs volgens mij een 20 euro te hoog. Kan ik dit geld terug krijgen als ik de huur zou stoppen?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_68160606
1. ja, dat mag. hoeveel? geen idee.
2. je weet dat je je huurprijs kan berekenen? bijvoorbeeld via http://checkjekamer.nl/
3. nee, je kan dat geld (wettelijk gezien) niet zonder meer terug krijgen. je zou eerst met je huisbaas moeten proberen je huurprijs omlaag te brengen. als dat niet lukt ga je naar de huurcommissie. als je gelijk van hun krijgt, moet je huisbaas de huurprijs aanpassen,maar krijg je eerder teveel betaald geld niet terug. (waarom niet? goeie vraag).
  zondag 19 april 2009 @ 18:18:18 #56
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68176924
Mijn kamer en huis dan ook maar.

Ingang kamer

Ingang kamer, van de andere kant, met mijn inbouwkast (ruimte gejat uit de kamer van mijn huisgenoot )

De bank

TV (ik kijk geen LHotP ik was foto's aan het maken!)

Detail muursticker

Uitzicht:

Verder staan onder mijn hoogslaper mijn bureau en een kast en er tegenover mijn klerenkast.

Keuken, links staan de wasmachine en afwasmachine, en zijn meer kasten. De douche bevindt zich verderop in de keuken

Douche, met visjes!:

WC
  maandag 20 april 2009 @ 15:57:50 #57
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68205748
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Het is prima te doen hoor. Kan gewoon met 5 mensen nog chill zitten en ik heb een groot raam waardoor 't wat minder krap voelt. Ik vind het allemaal prima.
pi_68438361
Yow,

Ik moet m'n nieuwe studentenkamer gaan schilderen, en nou ben ik wel al een beetje uit over de kleuren: bordeaux rood en wit/creme-achtig. Nou is het enige dilemma: welke muren verf je in welke van deze kleuren, en welke kleur doe ik de vloerbedekking?

Goede ideeën met evt. pics zijn welkom.
  maandag 4 mei 2009 @ 23:58:46 #59
164755 Mss
kutHOEr
pi_68677137
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Containers duren een jaar, Noord 6 maanden en Uilenstede momenteel 14 maanden.
Hmm, das wel balen dan, wil in augustus ook die kant op gaan, maar heb me net pas ingeschreven.

Nog meer tips?
Aids.
pi_68677352
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Ofresca het volgende:
Mijn kamer en huis dan ook maar.

Ingang kamer
[ afbeelding ]

Ingang kamer, van de andere kant, met mijn inbouwkast (ruimte gejat uit de kamer van mijn huisgenoot )
[ afbeelding ]

De bank
[ afbeelding ]

TV (ik kijk geen LHotP ik was foto's aan het maken!)
[ afbeelding ]

Detail muursticker
[ afbeelding ]

Uitzicht:
[ afbeelding ]

Verder staan onder mijn hoogslaper mijn bureau en een kast en er tegenover mijn klerenkast.

Keuken, links staan de wasmachine en afwasmachine, en zijn meer kasten. De douche bevindt zich verderop in de keuken
[ afbeelding ]

Douche, met visjes!:
[ afbeelding ]

WC
[ afbeelding ]
Mooie kamer!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68677797
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef Mss het volgende:

[..]

Hmm, das wel balen dan, wil in augustus ook die kant op gaan, maar heb me net pas ingeschreven.

Nog meer tips?
Krijg je geen voorrang?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:21:55 #62
164755 Mss
kutHOEr
pi_68679238
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Krijg je geen voorrang?
Geen idee, ik sta nog niet voor een studie ingeschreven. Heb sowieso adres van mijn ouders opgegeven omdat ik hier nog maar een maand of 2 woon. Eerst maar eens voor de studie inschrijven. Maar sowieso is reizen voor mij niet te doen.
Aids.
pi_68686867
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Mss het volgende:

[..]

Geen idee, ik sta nog niet voor een studie ingeschreven. Heb sowieso adres van mijn ouders opgegeven omdat ik hier nog maar een maand of 2 woon. Eerst maar eens voor de studie inschrijven. Maar sowieso is reizen voor mij niet te doen.
Lees even dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68728725
Ik heb een vraagje bij het berekenen van de maximale huurprijs van mijn kamer kwam ik dit tegen:
Oppervlakte woon- en slaapvertrek kleiner dan 10 m2

Moet je hierbij ook de gemeenschappelijke ruimte optellen of geldt dit alleen voor mijn eigen kamer?
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:05:45 #65
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68728754
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Waffle het volgende:
Ik heb een vraagje bij het berekenen van de maximale huurprijs van mijn kamer kwam ik dit tegen:

Moet je hierbij ook de gemeenschappelijke ruimte optellen of geldt dit alleen voor mijn eigen kamer?
Eigen kamer
Primum non nocere
pi_68729297
en dat weet je zeker? Ik kan het namelijk nergens echt vinden. Daarnaast gaat het wel over de minpunten, dus het onderste stuk van het formulier. Het is toch een dikke 10 punten en wel een 20 euro verschil per maand voor mij..
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:27:21 #67
164755 Mss
kutHOEr
pi_68737433
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Lees even dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kom ik niet van de middelbare school af, en kan ik hier geen aanspraak op maken
Aids.
pi_68739905
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Mss het volgende:

[..]

Helaas kom ik niet van de middelbare school af, en kan ik hier geen aanspraak op maken
Die eis nemen ze niet zo nauw hoor!

Als je maar als eerstejaars begint is het goed, of je nou direct van school komt of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2009 18:34:00 ]
pi_68790285
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Waffle het volgende:

Nog iemand die dit kan bevestigen? Want dan stuur ik een mailtje naar mijn huisbaas.
pi_68809540
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef Waffle het volgende:

[..]

Nog iemand die dit kan bevestigen? Want dan stuur ik een mailtje naar mijn huisbaas.
Ik dacht dat het alleen om je eigen kamer ging, maar 100 % zeker weet ik het niet...
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:38:14 #71
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70553551
Tvp, ik wil ook maar eens op kamers dus even kijken hoe jullie het inrichten
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:44:20 #72
164755 Mss
kutHOEr
pi_70563763
Kamer gevonden, de volgende uitdaging wordt om een 1,5 persoons bed, een bank, een bureau, een dressoir, een dubbele kast en een dvd kast op 10m2 te proppen
Aids.
  donderdag 2 juli 2009 @ 04:14:09 #73
67385 ROG
Go on, say it.
pi_70569606
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef japie_krekel het volgende:
[ afbeelding ]
Heey, kleine uitvoeringen van Joseph Klibansky, stukje huisvlijt?
pi_71252050
Als het goed is vanaf morgen een kamer in Rotterdam, foto's volgen!
pi_71256922
Tvp!
pi_71267982
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Als het goed is vanaf morgen een kamer in Rotterdam, foto's volgen!
Mag ik vragen hoe je daaraan bent gekomen en waar die is? (A)
pi_71268194
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef GirlYouDontKnow het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe je daaraan bent gekomen en waar die is? (A)
Ik ga de kamer nemen! Maandag contract tekenen.
Is via Stadswonen (ongeveer 4 maanden ingeschreven), in Het Lage Land (wijk naast Kralingse Plas, bij Alexandrium). Niet echt centraal, maar wel in 10 min fietsen op de EUR en ik hoefde er niet voor te hospiteren. Ongeveer 15m² dus ook nog wel te doen.
pi_71268835
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ik ga de kamer nemen! Maandag contract tekenen.
Is via Stadswonen (ongeveer 4 maanden ingeschreven), in Het Lage Land (wijk naast Kralingse Plas, bij Alexandrium). Niet echt centraal, maar wel in 10 min fietsen op de EUR en ik hoefde er niet voor te hospiteren. Ongeveer 15m² dus ook nog wel te doen.
Gefeliciteerd!

Je hoefde niet te hospiteren? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :p
pi_71270167
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef GirlYouDontKnow het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Je hoefde niet te hospiteren? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :p
Geen idee, ik kreeg een aanbieding, uiteindelijk kwamen er 4 mensen naar de bezichtiging, en er waren 6 kamers waar we uit konden kiezen
pi_71288948
Toch eens mijn huidige kamer posten waar ik inmiddels alweer 3 jaar woon, heb in totaal 15 huisgenoten. Vond het al lange tijd te klein worden, maar van de 15 huisgenoten heb ik een hele goeie band opgebouwd met een 7tal wat de reden was om toch te blijven hangen. Kamer is 12m2 en lekker vol. Aan de rechterkant nog een wastafel en achter me een koelkast, kast + de deur.

Nu kreeg ik toch een mogelijkheid die ik niet kon laten liggen dus volgende week ga ik verhuizen naar een nieuwe kamer van 26m2. Meer dan 2 keer zo veel ruimte, maar heb totaal geen gevoel voor inrichting Heb even snel een schets gemaakt, iemand nog tips? Dat vakje aan de rechterkant naast de inbouwkast is een inhammetje waar ik een eettafel neer ga zetten. Voor de rest heb ik nog geen flauw idee wat de mooiste inrichting is. Qua kasten staan er een expedit, een aneboda klerenkast, een aneboda garderobekast en nog een dvdkastje. Vergeten aan te geven in de tekening

[ Bericht 4% gewijzigd door The6thgate op 24-07-2009 15:54:12 ]
Too much is never enough!
pi_71290281
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef The6thgate het volgende:
Toch eens mijn huidige kamer posten waar ik inmiddels alweer 3 jaar woon, heb in totaal 15 huisgenoten. Vond het al lange tijd te klein worden, maar van de 15 huisgenoten heb ik een hele goeie band opgebouwd met een 7tal wat de reden was om toch te blijven hangen. Kamer is 12m2 en lekker vol. Aan de rechterkant nog een wastafel en achter me een koelkast, kast + de deur.

[ afbeelding ]

Nu kreeg ik toch een mogelijkheid die ik niet kon laten liggen dus volgende week ga ik verhuizen naar een nieuwe kamer van 26m2. Meer dan 2 keer zo veel ruimte, maar heb totaal geen gevoel voor inrichting Heb even snel een schets gemaakt, iemand nog tips? Dat vakje aan de rechterkant naast de inbouwkast is een inhammetje waar ik een eettafel neer ga zetten. Voor de rest heb ik nog geen flauw idee wat de mooiste inrichting is. Qua kasten staan er een expedit, een aneboda klerenkast, een aneboda garderobekast en nog een dvdkastje. Vergeten aan te geven in de tekening

[ afbeelding ]
Kamer inrichten is hip!

Ideetjes van moi:

Zet je bed aan de "donkere" kant van de kamer (in de buurt van de wastafel)
Als je slaapt heb je immers geen ramen/daglicht nodig!
Zet ook je kledingkast daar in de buurt, misschien past ie langs de kort wand en anders tegenover je bed bijvoorbeeld. (bed kan ook gedraaid zijn met de zijkant langs de muur btw)
Op deze manier maak je een soort van aparte slaaphoek, "afgescheiden" van je "zithoek".
Zet je bureau/bank/tafel ed aan de kant bij de ramen/deuren!
Daglicht is relaxed als je zit te chillen of te werken/studeren! En kun je tussendoor een beetje naar buiten kijken
Maak tussen je bed en de zithoek eventueel een afscheiding met een ikea-vakjeskast of een gordijn aan een rails (kun je ook openschuiven)
Zet je tv op een kastje met wieltjes en daarop op zo'n draaiplateautje, dan kun je ook vanuit bed tv kijken als je dat wilt! (tv draaien en evt kastje iets opschuiven)
Je hebt genoeg ruimte denk ik om een extreem relaxete chill bank neer te zetten, of een 2zitsbankje en een tafeltje met 2 of 4 stoeltjes. Net wat je zelf relaxed vindt!
Ergens rondom het bureau kun je ook nog bijv een boekenkast(je) zetten oid.

Nou ja, zijn maar wat ideetjes! Misschien heb je hier iets aan, of krijg je er zelf weer meer ideetjes van!

-oops-
Ik zie net dat de eettafeltje bij de wastafel in een inhammetje zit!
Dat heb ik perongeluk weggehaald op de tekening! Ik ga er nog 1 maken

Ik weet niet hoe breed je inham is, maar je kunt ook je bed erin zitten een stukje!
En dan een eettafeltje ergens anders

Nou ja, ik heb me iig weer even vermaakt haha, ik hoop dat je er iets aan hebt dus!
Succes met verhuizen en inrichten en ben wel benieuwd naar de foto's!
pi_71291278
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe breed je inham is, maar je kunt ook je bed erin zitten een stukje!
En dan een eettafeltje ergens anders

Nou ja, ik heb me iig weer even vermaakt haha, ik hoop dat je er iets aan hebt dus!
Succes met verhuizen en inrichten en ben wel benieuwd naar de foto's!
Haha tnx voor je uitgebreide reactie Inham zal iets van een kleine 2m breed zijn. Had er ook al aan gedacht om daar het bed neer te zetten, maar als je dan de kamer in komt is het meteen Boem, daar is het bed Even nog over nadenken. Moet misschien ook even kijken hoe het in het echt uitvalt met een bed midden in de kamer, dat kan ik me zo slecht inbeelden.
Waarschijnlijk komt de expedit in de buurt van de wastafel, ik heb eigenlijk 1 van die vakjes nodig voor mn toiletspullen aangezien de wastafel niet zo groot is Ik ga nog even puzzelen
pi_71292107
Met welk programma heb je die schets gemaakt? Ziet er erg handig uit!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:27:26 #84
74276 saaw
pi_71292215
Heb ook even iets geknutseld [heb het goeie programma niet dus is een beetje knip en plak werk]

Het 'muurtje' tussen de woon en slaapkamer kun je van een gordijn maken of een grote kast of kamerscherm. Op die manier wordt het wat vol maar heb je wel een beetje losse ruimtes. En met de tv daar kun je vanaf zowel de bank als eettafel kijken. En heb je een gezellig hoekje rond de bank.

Zo zou ik het iig doen. Succes er mee verder ben benieuwd hoe het word.
pi_71292238
Dat is Floorplanner.

Nog even wat tekeningetjes:
http://i25.tinypic.com/2mq6xwn.jpg
http://i28.tinypic.com/2wdabe0.jpg
Nu met de klerenkast in de inham:
http://i26.tinypic.com/sxhf5t.jpg
http://i31.tinypic.com/651n3s.jpg

Iemand nog betere suggesties? Zie nu al op tegen ooit een huis inrichten

[ Bericht 20% gewijzigd door The6thgate op 25-07-2009 14:12:22 ]
pi_71292268
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef saaw het volgende:
Heb ook even iets geknutseld [heb het goeie programma niet dus is een beetje knip en plak werk]
[ afbeelding ]

Het 'muurtje' tussen de woon en slaapkamer kun je van een gordijn maken of een grote kast of kamerscherm. Op die manier wordt het wat vol maar heb je wel een beetje losse ruimtes. En met de tv daar kun je vanaf zowel de bank als eettafel kijken. En heb je een gezellig hoekje rond de bank.

Zo zou ik het iig doen. Succes er mee verder ben benieuwd hoe het word.
Tnx voor je suggestie Ziet er goed uit alleen is het niet een hele leuke plek om op de bank te zitten. Vanaf de eettafel tv kunnen kijken is ook een goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht. Zal iig volgende week een foto posten als alles staat
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:18:40 #87
74276 saaw
pi_71293562
Ik weet niet of je vaak mensen over de vloer hebt maar dan is het imho lekker om je slaap en studeer deel een beetje gescheiden te houden van het woon/eet deel.
En idd je bed meteen bij de deur lijkt me niets.
pi_71313556
Nog even 2 probeersels dit keer met bank als afscheiding, zou ook wel kunnen toch?

Zo nu zal ik het niet verder volspammen Zo denk ik nog even een beetje verven en nog een foto maken.
pi_71315746
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:14 schreef The6thgate het volgende:
Nog even 2 probeersels dit keer met bank als afscheiding, zou ook wel kunnen toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo nu zal ik het niet verder volspammen Zo denk ik nog even een beetje verven en nog een foto maken.

Bank als afscheiding kan ook zeker prima!
Als je je bank als afscheiding naast je bed gebruikt, dan staat je bank wel altijd met 1 zijkant helemaal tegen de muur trouwens! Ik weet niet of je dat relaxed vindt?!
Vaak is het relaxter om een kast of gordijn oid te gebruiken!

Ik denk nog steeds dat het het meest relaxed is om je bed in het donkere gedeelte van je kamer te zetten en de bank/bureau/eettafel aan de lichte kant. Daar zit je overdag en daglicht is dan echt relaxed!
Als je slaapt merk je verder niks van het daglicht

Je eettafel en bank aan dezelfde kant en er tegenover je bureau en tv is zeker relaxed als je tv wilt kijken vanaf de eettafel!
Voor je toiletspullen kun je eventueel ook zo'n ondiep kastje ophangen en daar een stukje spiegel tegen plakken of zo'n ondiep kastje kant en klaar met spiegel, boven je wastafel.
Zijn vast wel voor een prikkie (tweedehands?) te vinden!
Of je expedit kast tussen je wastafel en bureau plaatsen zodat je boeken er ook in kunnen!

Kledingkast in de inham is trouwens ook wel een goed idee denk ik! op die manier nemen de kasten verder geen ruimte in je kamer in. Dan je bed naast de wastafel en naast je bed de expedit als afscheiding, en dan daarnaast weer je bureau (kunnen je boeken dus in de expedit) en dan boven je wastafel zo'n spiegelkastje voor je toiletspullen. Of een (verrijdbaar) ladenkastje tussen en het bed en de wastafel (kun je meteen ook als nachtkastje gebruiken + voor je toiletspullen?)

Als je helemaal hip wilt doen, dan kun je ook een schuifdeur maken midden in je kamer! Die je dan helemaal naar de ene of de andere kant kunt schuiven (kun je je bed ook aan de andere muur zetten bijvoorbeeld)
Of zelfs 2 (die langs elkaar schuiven, zodat je het echt helemaal af kunt sluiten) creeeer je een soort "en suite" zeg maar. Maar ik heb geen idee of je dat mooi/relaxed vindt en hoeveel dat zou kosten (volgens mij kun je dat nog best goedkoop maken op 1 of andere manier)

Trouwens, ik verbouw mijn kamer(s) nog altijd vaak genoeg, gewoon afentoe eens met de spullen rondslepen en een nieuwe indeling proberen!
Kledingkasten e.d. zijn vaak lastiger te verplaatsen (iets meer werk) dus misschien is het een idee om daarvoor een strategische plek te kiezen waar ze in principe kunnen staan zonder in de weg te staan.
Dan kun je vervolgens met de overige meubels gewoon zo nu en dan eens rondschuiven!
Dan vind je vanzelf wel de meest relaxte/geschikte indeling voor jou!
misschien is het dan wel relaxed om de kledingkast in de inham te zetten bijvoorbeeld!

Sorry voor het lange verhaal weer
Maar misschien heb je er wederom iets aan!
pi_71316164
Hoe vaak kun je relaxed zeggen
pi_71316263
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:35 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Bank als afscheiding kan ook zeker prima!
Als je je bank als afscheiding naast je bed gebruikt, dan staat je bank wel altijd met 1 zijkant helemaal tegen de muur trouwens! Ik weet niet of je dat relaxed vindt?!
Vaak is het relaxter om een kast of gordijn oid te gebruiken!

Ik denk nog steeds dat het het meest relaxed is om je bed in het donkere gedeelte van je kamer te zetten en de bank/bureau/eettafel aan de lichte kant. Daar zit je overdag en daglicht is dan echt relaxed!
Als je slaapt merk je verder niks van het daglicht

Je eettafel en bank aan dezelfde kant en er tegenover je bureau en tv is zeker relaxed als je tv wilt kijken vanaf de eettafel!

(...)

Als je helemaal hip wilt doen, dan kun je ook een schuifdeur maken midden in je kamer! Die je dan helemaal naar de ene of de andere kant kunt schuiven (kun je je bed ook aan de andere muur zetten bijvoorbeeld)
Of zelfs 2 (die langs elkaar schuiven, zodat je het echt helemaal af kunt sluiten) creeeer je een soort "en suite" zeg maar. Maar ik heb geen idee of je dat mooi/relaxed vindt en hoeveel dat zou kosten (volgens mij kun je dat nog best goedkoop maken op 1 of andere manier)

Trouwens, ik verbouw mijn kamer(s) nog altijd vaak genoeg, gewoon afentoe eens met de spullen rondslepen en een nieuwe indeling proberen!
Kledingkasten e.d. zijn vaak lastiger te verplaatsen (iets meer werk) dus misschien is het een idee om daarvoor een strategische plek te kiezen waar ze in principe kunnen staan zonder in de weg te staan.
Dan kun je vervolgens met de overige meubels gewoon zo nu en dan eens rondschuiven!
Dan vind je vanzelf wel de meest relaxte/geschikte indeling voor jou!
misschien is het dan wel relaxed om de kledingkast in de inham te zetten bijvoorbeeld!

Sorry voor het lange verhaal weer
Maar misschien heb je er wederom iets aan!
pi_71316899
t to the v to the p
Cool story, Hansel.
pi_71318221
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:35 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]
Ik ga denk ik ook volgende week alles maar neer zetten en kijken hoe het uit valt Kan altijd nog schuiven idd. Verder heb ik net even in de kamer zelf gekeken maar ik denk ik het bed bij de wastafel echt niet mooi ga vinden. Vind het altijd mooi als het bed juist achterin de kamer staat om de een of andere reden

Gelijk even de nieuwe kamer nog leeg. Vanaf de deur. Achter de gordijnen 2 openslaande deuren naar een heel klein balkonnetje:

Vanaf het raam, ben ook erg blij met de opbergruimte boven de kast en inham aangezien ik veel losse troep heb:

Dat bruine is nu wit Op de grond ligt nog een wireless router omdat de aansluiting daar binnen komt helaas. Moet die dus wegwerken met de bank, bureau of tv-meubel. Lijkt op de foto eigenlijk kleiner dan in werkelijkheid valt me nu op. Ga waarschijnlijk de lamp bij de deur vervangen voor spots zodat ik 's avonds nog fel licht heb bij het studeren bijv.

[ Bericht 3% gewijzigd door The6thgate op 25-07-2009 16:57:52 ]
pi_71318436
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe vaak kun je relaxed zeggen
Nahhhhh je pest me

potverdrie

@ the6thgate
Je hebt gelijk wb het bed, als ik de foto's zo zie denk ik ook dat het misschien mooier is om je bed toch aan de andere kant te doen..
Maar gewoon even in het rondschuiven dus!

En de inham ziet er ook wel chill uit voor je kledingkast denk ik!
(let op: ik zei geen relaxed! )

Mooie kamer wel!
  maandag 27 juli 2009 @ 00:39:19 #95
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_71354697
Zo, na even lekker rondgekeken te hebben in dit topic heb ikweer helemaal nieuwe inspiratie en zin om terug te gaan naar mn eigen kamer waar ik vanwege werk even een paar weekjes niet heen kan(centrum van leeuwarden, 18m2 en té bruut uitzicht)

in deel 8 van dit topic staan foto's van mijn oude kamer en vanwege de enorme heimwee die ik nu naar mn casa heb ben ik op zoek gegaan naar foto's en heb er helaas maar 1

[ afbeelding ]

niet op de foto:mijn keukenblokje met Blond Amsterdam servies, tv hoekje en eettafel. Student zijn

de foto krijg ik niet normaal in het bericht

Lekker doorposten mensen! Superleuk Zodra ik weer huis ben ga ik de rest ook posten

[ Bericht 5% gewijzigd door lovegrrl op 27-07-2009 01:03:52 ]
pi_71358381
Zo dus:

Je moet de link tussen [ i m g ] www.link.nl [ / i m g ] zetten maar dan zonder de spaties.
Cool story, Hansel.
pi_71370696
Wow, als ik hier een plattegrond van mn kamer post richten jullie hem dan ook helemaal in?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:26:04 #98
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_71377499
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo dus:
[ afbeelding ]

Je moet de link tussen [ i m g ] www.link.nl [ / i m g ] zetten maar dan zonder de spaties.
dankje!
pi_71525590
Leuke kamers hier
Hebben jullie nog tips voor het inrichten?
En ik vroeg me af.... Hoe doen jullie dat met bestek enzo? Ik ga in een huis wonen met allemaal nieuwe mensen.. Word dat verdeeld? Ieder neemt iets anders mee? Eentje koelkast, eentje bestek etc?
pi_71555076
Hieronder de plattegrond zoals ik mijn nieuwe kamer in wil richten. Je ziet een tweepersoonsbed, een bureau, bureaustoel, wastafel, klein kastje naast de wastafel en een witte ladekast voor mijn kleding. Iemand nog tips/opmerkingen? De verwarming zit trouwens langs het hele raam vandaar dat mijn bureau wat van het raam afstaat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')