Ik zit bij de Marine en ben alleen in het weekend thuis, maar soms ook een of meerdere maanden niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hoezo dat?Als ik geen student was zou het me totaal niet aantrekken..
Het is prima te doen hoor. Kan gewoon met 5 mensen nog chill zitten en ik heb een groot raam waardoor 't wat minder krap voelt. Ik vind het allemaal prima.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen, 15m2? Ik zoek momenteel naar minimaal 20, aangezien minder me écht te weinig lijkt.
Hmm, das wel balen dan, wil in augustus ook die kant op gaan, maar heb me net pas ingeschreven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Containers duren een jaar, Noord 6 maanden en Uilenstede momenteel 14 maanden.
Mooie kamer!quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Ofresca het volgende:
Mijn kamer en huis dan ook maar.![]()
Ingang kamer
[ afbeelding ]
Ingang kamer, van de andere kant, met mijn inbouwkast (ruimte gejat uit de kamer van mijn huisgenoot)
[ afbeelding ]
De bank
[ afbeelding ]
TV (ik kijk geen LHotP ik was foto's aan het maken!)
[ afbeelding ]
Detail muursticker![]()
[ afbeelding ]
Uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder staan onder mijn hoogslaper mijn bureau en een kast en er tegenover mijn klerenkast.
Keuken, links staan de wasmachine en afwasmachine, en zijn meer kasten. De douche bevindt zich verderop in de keuken
[ afbeelding ]
Douche, met visjes!:
[ afbeelding ]
WC![]()
[ afbeelding ]
Krijg je geen voorrang?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, das wel balen dan, wil in augustus ook die kant op gaan, maar heb me net pas ingeschreven.![]()
Nog meer tips?
Geen idee, ik sta nog niet voor een studie ingeschreven. Heb sowieso adres van mijn ouders opgegeven omdat ik hier nog maar een maand of 2 woon. Eerst maar eens voor de studie inschrijven. Maar sowieso is reizen voor mij niet te doen.quote:
Lees even dit:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta nog niet voor een studie ingeschreven. Heb sowieso adres van mijn ouders opgegeven omdat ik hier nog maar een maand of 2 woon. Eerst maar eens voor de studie inschrijven. Maar sowieso is reizen voor mij niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen kamerquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Waffle het volgende:
Ik heb een vraagje bij het berekenen van de maximale huurprijs van mijn kamer kwam ik dit tegen:
Oppervlakte woon- en slaapvertrek kleiner dan 10 m2
Moet je hierbij ook de gemeenschappelijke ruimte optellen of geldt dit alleen voor mijn eigen kamer?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lees even dit:Helaas kom ik niet van de middelbare school af, en kan ik hier geen aanspraak op makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Die eis nemen ze niet zo nauw hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Helaas kom ik niet van de middelbare school af, en kan ik hier geen aanspraak op maken
Nog iemand die dit kan bevestigen? Want dan stuur ik een mailtje naar mijn huisbaas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Waffle het volgende:
Ik heb een vraagje bij het berekenen van de maximale huurprijs van mijn kamer kwam ik dit tegen:
Oppervlakte woon- en slaapvertrek kleiner dan 10 m2
Moet je hierbij ook de gemeenschappelijke ruimte optellen of geldt dit alleen voor mijn eigen kamer?
Ik dacht dat het alleen om je eigen kamer ging, maar 100 % zeker weet ik het niet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef Waffle het volgende:
[..]
Nog iemand die dit kan bevestigen? Want dan stuur ik een mailtje naar mijn huisbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |